April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Wij gaan het morgen aan mijn schoonmoeder vertellen en in de loop van de week/weekend aan mijn familie! Kan mijn mond niet houden...... Maar op mijn werk pas na de echo!

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Leuke manier om het te vertellen Krista!!

3. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Nou, ik heb een nieuwe zwangerschapskwaal ontdekt, hoor :$.
    Ik kan niet meer inparkeren :x. Ik was er altijd heel goed in, als (ex)Amsterdamse. Maar sinds ik zwanger ben..... ik lijk wel een wijf. Met als toppunt zojuist, lekker strak langs een muurtje gezet, zodat ik nu modieuze witte strepen op de zijkant van mijn blauwe auto heb :x. Ach, ik moet het maar positief inzien, nu heb ik een stoere sportversie van mijn auto :D

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hey Janne, welkom hier en gefeliciteerd!!

zou je mij voor op de site je gegevens willen pben zodat ik je op de lijst kan zetten. Wat er op de lijst staat is je uitgerekende datum, hoeveelste kindje, of je thuis of in het ziekenhuis wil bevallen, of je borstvoeding of flesvoeding wilt geven en of je wilt weten wat het word en zo ja of je het dan geheim wilt houden of niet!

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Sweetcandie, ik heb je erbij gezet op de lijst!

Marijn, weet niet wat er mis is gegaan maar heb je er weer bijgezet!

Nicolioo, zou je mij je uitgerekende datum kunnen pben?? Als ik die heb zet ik je op de lijst!

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    tjemig, hopelijk wordt dat kwaaltje niet erger :D

7. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Alle nieuwe mama's to be, van harte,

Tjee wat een werk om je weer bij te lezen zeg ha ha!
    We groeien flink in aantal mama's leuk zeg!

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    krokodieltje hahahaahahahahhahaha as nog eens een aparte kwaal! nog nooit van gehoord!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nicolioo, ik heb je op 26 april gezet. Als het goed is ben je 3 weken naar mij uitgerekend en mijn rekenkunsten komen dan op 26 april uit, als het anders is hoor ik het wel!

10. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ai krokodieltje! Dat is een lastig kwaaltje, was je auto nog erg jong?

Ik rij veel rustiger sinds ik Demi heb, echt als een oud wijf haha en ik reed altijd aardig door. Ben ook vrachtwagenchauffeur geweest dus ben wel wat gewend maar met Demi erbij gaat alles rustig en volgens de regels :)

Demi vind het heerlijk als ik op haar buik zachtjes kriebel, dan kijkt ze heel dromerig alsof ze in trance is en als ik dan onder haar arm kietel krijgt ze de slappe lach.

Vanmiddag heel even flinke steken in m'n buik gehad, voelde het zelfs in m'n rug. Maar het is nu weer over, weet niet wat het is geweest?

11. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoi

Als het goed is wordt ik ook een april mama, volgens mijn berekening
    27 april

Gr Samantha

12. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Vervelend hé als je niet weet wat je voelt en waarom, kunnen het je banden zijn?? Ik heb met mijn vorige zwangerschap veel last van steken gehad in het begin. Op een gegeven moment zo erg dat ze dachten dat ik nierstenen had maar het waren echt alleen mijn banden.

Krokodieltje: oei dat zijn de minder leuke kwaaltjes ;);) Mijn lief zou niet blij zijn als ik zulke kwaaltjes ging ontwikkelen. Hij is al niet blij met mijn enige echte kwaal op dit moment: mijn niet zo stralende humeur :)

Jane:welkom!

Tamar: spannend, heb je nog een speciale manier om het te gaan vertellen. Ik kan mijn mond ook nooit dichthouden, is ook echt nieuws dat je meteen over straat wil schreeuwen.

13. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Welkom samantha! en gefeliciteerd!

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Gefeliciteerd Samantha!!

Nex: het zat thv m'n navel zeg maar en je banden zitten laag toch?
    Heb het niet meer gehad dus hopen dat het niks is...

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Samantha, gefeliciteerd en welkom hier!

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik hoop dat mijn kwaaltje van de vorige zwangerschap dit keer wegblijft, liet toen een maand lang echt alles wat eetbaar was aanbranden. Zelfs als ik eieren ging koken ging het nog mis. Hebben toen dus elke keer maar wat op moeten halen of Roeland ging koken hahaha

17. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Whahahaha ook een leuke kwaal!!! Koken kan ik toch al niet ;)

Ik had de vorige keer als kwaal dat ik heeeeeeel erg veel droomde en mede daardoor erg slecht sliep. Nu droom ik wel veel maar slaap gelukkig weer redelijk. Nader kwaaltje was dat ik echt zichtbaar groeide, was 30!!! kilo aangekomen hopelijk dit keer niet weer.........

Mirjam: hmmm dan weet ik het ook niet, darmkrampen???? zolang het niet terugkomt is het hopelijk niet ernstig.

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    pffff..... aankomen praat me er niet van. Vorige keer was het gelukkig ook heel veel vocht wat ik vasthield en ik had veel vruchtwater dus dat is dan zo weer weg na de bevalling maar als ik nu foto's zie waar ik helemaal opsta voel ik me echt zo'n walrus terwijl ik het toen gewoon niet zag en alleen maar trots was op mijn onwijs dikke buik. Ben ook niet zo lang dus dan valt het denk ik ook meer op...

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier ook dromen dromen dromen. elke nacht weer word er helemaal gek van! zijn namelijk meestal nachtmerries!

20. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Fijn hé Ik, wil je niet ongerust maken maar het kan dus nog wel een tijdje duren....... Bij mij ging het pas weg toen Daniëlla al 3 maanden was!

Ingrid: ik ben wel lang maar bij mij viel het ook echt heel erg op hoe dik ik was. Ben normaal erg slank en al ik nu de foto's terug kijk pffff..... Helaas was het geen vocht (had wel heel erg veel vruchtwater) dus het duurde een hele tijd voor het er weer af was. Te bedenken dat het nu weer zo zou gaan......

Deel Deze Pagina