April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ooh lekker hoor na morgen al weekend!! Ik heb gisteravond gewerkt, en dan vrijdag van 8 tot half 5 en het weekend van half 1 tot 21 uur. Dus ik heb nu "weekend"
    Maar idd lekker vroeg naar bed en met het middagdutje ook even de ogen dicht! zo doe ik het ook maar. Wie weet hoelang Finn nog zo'n lang middagdutje doet...

2. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    O ja...had vandaag echt het gevoel dat mijn kleding strakker gaat zitten. Had vandaag een rok aan...had eerst wat teveel ruimte over, maar vandaag leek dat allemaal spoorloos verdwenen. Die darmen beginnen echt vervelend te worden. Nu voel ik me gewoon dik. Straks als ik weer duidelijk een zwangere buik heb dan voel ik me weer heerlijk. Dan snapt de buitenwereld ook waar die dikke buik vandaan komt.

Ik vond het tijdens mijn vorige zwangerschap heerlijk dat zodra ik een redelijk buikje had je kleding zo mooi zit. Je hoeft niet na te denken over welk kledingstuk je mooi afkleedt, want die mooie buik hoort er nu juist bij. Heerlijk dat gevoel!!!

3. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Haha...vreemde weekenden krijg je van parttime werken hè?!? ;) Ik werk altijd de maandag t/m de woensdag, eerst was dat wel even wennen. Nu vind ik het heerlijk. Geniet de rest van de week lekker van mijn zoontje. En de weken gaan nu sneller dan ooit voorbij, dus wilde ook beslist niet meer uren werken nu.

Ik begin nu al een beetje door te krijgen hoe het is om één kindje te hebben. Als die even slaapt kan je zelf ook nog even gaan liggen. Bij de tweede zal dat wel gebeurd zijn of misschien een heel enkele keer geluk hebben. :D

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja das waar. Nu heb ik ook zo iets van; nu lijk ik gewoon aangekomen en over een paar weken zie je pas echt dat je zwanger bent! Vind het altijd erg mooi een zwangere vrouw

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik werk in de zorg dus onregelmatig. Das toch vaak wel balen hoor! Maar hoort erbij! Van ma tot woe zou ik echt heerlijk vinden!!

Ja denk dat je dat geluk straks niet vaak zult hebben; dat ze alle 2 lekker op bed liggen 's middags! Zul je zien dat z net een ander ritme hebben, of de oudste niet meer slapen wilt 's middags

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik kom even hallo zeggen :D

7. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ben nu alweer jaloers op al die mooie buikjes om me heen!!! Kijk er super naar uit!!! Vind het prachtig!!! En heel bijzonder!!!

8. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Dan zeg ik even hallo terug ;)

9. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Kon je kindjes soms maar eventjes programmeren op moe zijn en lekker slapen....droom droom. Helaas we moeten toch wat te zeuren hebben in dit leven...hihi!

10. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Het is hier wel heel rustig nu. Ik ga opruimen en dan duik ik mijn bed in. Hopelijk morgen wat meer drukte. Welterusten voor degenen die dit nog lezen.

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Roeland zijn nichtje zei dat ik alweer een echt rond zwangerschapsbuikje heb dus daar ben ik wel weer blij mee, wel jammer dat ik het nu nog echt moet verbergen zodat niet iedereen het ziet maar ja dat is nog maar een paar weken!

Volgende week woensdag eindelijk de intake en dan hopelijk snel een afspraak voor de echo!

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Leuk zeg Ingrid! Hier alleen 's middags van m'n darmen wat opgezette buik. Ik zie het zelf en Marc ook maar collega's is het volgens mij nog niet opgevallen

13. Trotsemama1

manlief zei vanmiddag nog
    schat ben je zwanger (ja duh ) ( dus hij zag het ook al een beetje :$)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wel leuk maar ook wel weer lastig omdat ik het nog niet bekend wil maken. Op de verjaardag van Julian vorige week deed ik de deur open voor mijn broer en schoonzus en het eerste wat ze zei was he ben je weer zwanger?? Mijn moeder had die week ervoor al het idee maar die had maar niks gezegd. Op mijn werk zit ik alleen en er komen wel mensen langs en binnen maar dan sta ik achter een hoge balie dus zien ze nog niks, heb alleen donderdag een gesprek met een leidinggevende dus hoop maar dat die niks ziet.

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @emmemtje75
    Bij mij hebben ze het inderdaad ook al over een band om de baarmoedermond gehad. Ik vind dat wel nogal een eng idee. Moet onder narcose worden aangebracht en kan ook juist de weeen opwekken. Maar ja, ik ga er vanuit dat de gyn weet wat het beste is... Ik hoop dat het zover niet hoeft te komen in ieder geval.

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja het is wel lastig idd. Ach hebben ze nog heel even wat te kletsen op je werk als ze het wel zien ;) Ik wil wachten tot de 12 weken op m'n werk maar als ik het al eerder kan zien dan zeg ik het ook eerder.

@trotse mama; das wel lief eigenlijk!

17. Trotsemama1

jaa is het ook :D

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dat is waar alleen is er nog overleg over extra uren voor mij en als ze weten dat ik zwanger ben kan ik dat zeker vergeten dus nog een extra reden om het nog even stil te houden.

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    bij mij zagen sommige mensen bij 20 weken niet eens iets. Echt zo dom. Vroegen ze; ben je zwanger?????? Uhm ja.... Nou ik zie echt he-le-maal niks.... Toen heeft een collega (en vriendin) echt zo'n opmerking gemaakt van nou ja zeg als je dat niet ziet....
    Ik had toch echt wel een buik!!

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja dan zou ik het zeker even stil houden.
    Mijn contract loopt op 1 september af. Maar ze zijn nu toch al te laat want ze moeten me min 1 maand van te voren laten weten dat het niet verlengt wordt. Heb niks gehoord ;) Maar ik wacht toch voor de zekerheid maar tot 1 september :D

Deel Deze Pagina