nicolioo jammer meis. maar als je het zo voelt moet je je gevoel volgen! deborah? ik zou een mei tai kopen voor finn te dragen die heb ik ook en is echt ideaal!
Valt me wel op dat er veel moeders zijn waarvan de eerste nu rond de 1 is, was bij de juli 08 mama's niet geloof ik.
Nicolioo: <<<RESPECT!!!>>> Suuuuuruuuuuf! Wat gaaf zeg!!! Ik ga kei hard voor je duimen! @ de rest, hoe is het? Alles goed? En met de kwaaltjes? Morgen naar de VK, heb er zin in
Klopt, bij de juli 08 mama's waren er vooral veel nieuwe moeders. Tuurlijk wel een paar die voor de tweede of derde keer moeder werden maar de meesten waren nieuwe moeders.
Valt me wel op dat er veel moeders zijn waarvan de eerste nu rond de 1 is, was bij de juli 08 mama's niet geloof ik.
Futuremama, heel veel plezier met de echo vandaag!!!! Jacqueline16, heel veel plezier met de intake en echo vandaag!!
@nicolioo: ik vind het vervelend dat je het gevoel hebt dat je niet je verhaal kwijt kan. iedereen zou hier zn verhaal moeten kunnen doen. Wat jullie hebben mee gemaakt is ook echt verschrikkelijk, en wat je zegt, als je zoiets niet zelf hebt meegemaakt weet je gewoon niet wat het is... ik kan me wel voorstellen dat je er nog ontzettend mee bezig bent en dat je bang bent dat het ook met dit kindje in je buik niet goed zal gaan... Het is ook logisch daarom dat je nog niet echt lekker mee kan babbelen over van alles en nog wat, want jouw zorgen spelen nog veel te veel mee! ik hoop dat je inderdaad na een goede 20 weken echo nog een beetje kunt gaat genieten, dat mag, je hoeft je dan niet schuldig te voelen tegenover je mooie Eline! Zij kijkt mee en ziet dat het dan goed met jullie gaat! Ze zal waken over jullie en over jullie tweede kindje... Heel veel sterkte deze komende periode en ik hoop dat er een tijd van genieten voor je komt. Als je toch graag weer mee kletst ben je natuurlijk van harte welkom!
Nicoola, ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop met je mee op een goede 20 weken echo... Surf wat fijn dat je kind je het goed doet, nu hopen dat alles meevalt met die bloedvlek.
Hoi allemaal, Ik ben ook een 'april mama'. Nu precies 6 weken zwanger maar wegens twee eerdere miskramen ga ik pas bij een goede termijnecho op de roze wolk klimmen. Ik sluit dus ook pas tegen die tijd bij jullie aan, want uit zelfbescherming praat ik nog liever niet over 'de toekomst'. allemaal veel succes de komende weken en hopelijk tot over een weekje of 6.
Heb ik ook! zelf gemaakt weliswaar. Maar durf het op het moment niet zo goed. sowieso Finn dragen vind ik op het moment lastig. Het oud bloed dat ik verlies kan komen door te veel inspanning zei de vk. Tja 100x 10 kilo optillen op een dag... Of er mee rond lopen op je rug of buik is natuurlijk ook best inspanning!
nicolioo: wat jammer meis dat je het gevoel hebt je verhaal niet kwijt te kunnen. Het lijkt me ook verschrikkelijk dubbel allemaal. En zeker nog veel angstiger als voor een ander. Veel sterkte d komende tijd en hopelijk kun je na een goede 20 weken echo een beetje gaan genieten!
Hier om 7 uur op, hoorde de kat kotsen. Dus gauw opgeruimd. Was vandaag voor het eerst goed misselijk, dus gauw iets gegeten (hielp bij Finn ook zo goed) En toen hoorde ik Finn. Kom bij hem zit meneer met de slaapzak open heel zielig te kijken. Zat z'n luier echt bomvol met poep en dat zat dus over z'n benen, in z'n slaapzak.... Hij zat met 1 vinger omhoog met een beetje poep eraan. Bah... kwam er heel zielig uit!! Ben echt zo blij dat ie niet gaan smeren is!! En z'n luier heeft aan gelaten! Dus gauw opgepakt, alles uit en schoongemaakt en meteen in bad. Was ik blij dat ik al gegeten had!! Verder ben ik ook niet zo lekker, las dat er nog iemand een beetje grieperig was hier? rot is dat... Volgens mij krijg ik ook de griep ofzo.
Gossie Debora.. Jij blij dat ie zijn pamper had aangelaten!!! Moest toen ik het las ook ergens wel lachen hoor! Zie het al helemaal voor me.. Ik voel me ook zo raar.. kan niet zeggen wat het is, maar een beetje down, chagerijnig en heel erg moe.. Ook heb ik last van enorm veel afscheiding en moet erg veel plassen. Hopen dat dat niet zo opvalt op het werk hier, want normaal plaste ik maar 1 of 2 keer op een dag Vrijdag intake bij de VK.. ik hoop eigenlijk wel op een echo of dat ik het hartje mag horen, dan heb ik in ieder geval iets meer bevestiging. Maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren, ik denk dat ik nog 2 weken geduld moet hebben voordat ik de eerste echo ga krijgen. Wie heeft er al een intake gehad?! Heb je een echo gehad of het hartje gehoord? (ik hoop het, dan heb ik stiekem ook nog een beetje hoop..) Liefs Ikheid
@ikheid: ik stond ook te lachen hoor! Dat koppie erbij! Echt zo heel zielig van: wat heb ik dan nu weer allemaal aan m'n been plakken Gewoon zeggen dat je een blaasontsteking hebt mocht er iemand wat van zeggen! Ik heb volgende week dinsdag pas intake en woensdag echo. Weet niet of je het hartje al kunt horen met 8 weken van buiten af. Mijn vk in Maastricht deed dat pas na 12 weken zodat je er niet nog onzekerder van wordt
ik ben ook niet zo lekker vandaag hoor een beetje misselijk zelfs volgens mij gaan de kwaaltjes nu komen
Zo net pauze gehad.. een half uurtje naar buiten geweest, voel me nu nog belabberder!!! Wat een hitte zeg, word er zooooo sloom van! Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik vrijdag tijdens de intake toch een teken van leven krijg??? Wat moet ik zeggen? Zeggen dat ik een blaasontsteking heb? Oooooh wat erg ben ik
Toen we het hartje zagen kloppen gister, vroeg ik aan deze mevrouw of we hem ook niet konden horen. Maar dit doet zij pas met een week of twaalf. Ze had het over doptonen en golven ofzo, en dat dat in dit prille stadium niet goed wa voor het hartje van de baby, omdat er dan kans is op beschadiging van het hartje. Nu heb k het even opgezocht op google, maar ik kan er niets over vinden. Enkelt dames die wel het hartje hebben gehoort met 7 + weken. Hoe is dat bij jullie dames ?