Ik heb net voor het eerst de vk gebeld en het mijn intake op 23 september en de eerste echo op 5 oktober. Waar ik heen ga doen ze ook geen echo bij de intake.
Zucht... dat die VK's ons gewoon 's uit de onzekerheid helpen! Hahahahaha! ik heb geen zin meer, en ik moet nog tot 5!!!
Wat leuk deze club Heerlijk om me hierbij aan te kunnen sluiten. Ik ben 24 April 2010 uitgerekend. 14 September de eerste afspraak bij de verloskundige. Overmorgen lekker een weekje naar Portugal met zn tweetjes (en mini mini mini) Liefs, Ann.
Hey, Ik lees al een tijdje mee op deze site en meld me nu dan ook maar aan bij deze "club" Ben nu zoals jullie zien 6 weken en 6 dagen. Verder niet veel klachten, moe en sochtend een beetje misselijk maar zodra ik begin met eten is het wel weer over.
welkom alle nieuwe ik voel me zo lam lendig vandaag en moet ook nog een taart bakken mannetje is jarig
Welkom, welkom en welkom!!! Gefeliciteerd!!! Als jullie Ingrid een PB-tje sturen zet zij de afspraken en uitgerekende datum voor jullie op de site.. Liefs Heidi
Hi meiden, Ik kom hier ook graag meekletsen! Ben waarschijnlijk ongeveer 4 weken zwanger van een brusje voor mijn zoontje van 16 maanden. Zal zo Ingrid pb'en!
WELKOM alle nieuwe moeders... Vanmiddag lekker in het badje in de tuin.. Ik begin nu ook echt last te krijgen van misselijk zijn en soms beetje snouwen.. maar laten we het er maar op houden dat dat nu allemaal mag hoe is het verder met de moeders hier?
owja dames ik moet dit even vertellen net noa van het kdv afgehaald en ja hoor madam was tuurlijk buiten aan het spelen lekker in het badje uit het badje je kent het wel nu kwam ik dichter bij en ze zat van top tot teen helemaal onder het zand ze dacht laat ik na het badje is in de zandbak gaan spelen schik dat ze had ik moest even zo hard lachen de meiden van het kdv hebben ook smakelijk om mijn meisje gelachen wat is ze toch een scheetje
Goeiemiddag allemaal! wat een warme dag vandaag zeg! En jeetje wat hebben we weer veel nieuwe april mama's! Iedereen van harte gefeliciteerd! Nog even en we kunnen geen nieuwe aprilmamma's meer krijgen want dan is het alweer een mei mamma haha! Hier vandaag bitter weinig gedaan! Veels te warm kan er heel erg slecht tegen op het moment de hitte dus heb eigenlijk de hele middag op gelegen en wat tv gekeken en gezapt! Was ook helemaal niet fit, gewoon heel erg moe! Ach ja vandaag mag het want was mijn vrije dag en die heb ik ook lekker vrij gehad! Nog 2 nachtjes slapen en dan eindelijk naar de verloskundige! Ben zooooooo benieuwd!