April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    Voor jouw dus ook erg spannend! Krijg jij ook aanstaande vrijdag meteen een echo? Ik wel, mag zelfs een dvd meenemen waar ze de beelden dan meteen opzetten!:D

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mazzelpik!!! Ik heb alleen een intake... :(

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    joepie, allemaal weer nieuwe mama's 2 be! gefeliciteerd allemaal!

@all: dankjulliewel voor jullie lieve meelevende berichtjes!

@het hartje luisteren: gisteren onze eerste echo gehad hier in LA, maar ik heb ook het hartje kunnen luisteren! met 6 weken dus al! hoop niet dat het verhaal over dat het schadelijk kan zijn klopt, want hij heeft het zelfs 2x laten horen... en volgende week wrs weer, want denk dat het de normaalste zaak van de wereld is hier...
    @kwaaltjes: sinds zondag steeds wat meer misselijk, en vandaag spant echt de kroon, nog niet de wc hoeven bewonderen gelukkig, maar scheelde niet veel...

hopelijk gaat het allemaal goed met jullie!

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb morgenavond de intake! manlief gaat niet mee want dan zouden we helemaal oppas gaan zoeken en dat vind ik een beetje te gek. en volgende week vrijdag de echo. kan niet wachten nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

alle nieuwe mama;s welkom en gefeliciteerd!

5. jose13

jose13 Actief lid

21 dec 2008
    146
    0
    0
    Alle nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd.

Ik ben vandaag even naar de andere kan van het land gereden om op kraamvisite te gaan. Was zo leuk, de kleine was net 2 weekjes. Ik kan nu al niet wachten totdat we onze kleine uk in onze armen kunnen houden...

Voorlopig nog veel geduld hebben.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee mn banner loopt niet door, ik ben vandaag 6+1... scheelt toch weer een dagje toch?

7. jose13

jose13 Actief lid

21 dec 2008
    146
    0
    0
    Dat is zeker waar. 1 dag is weer mooi meegenomen.

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zoow even aangepast...

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    trouwens wat ik zo gek vind is het verschil in meetapparatuur bij de echo's... het viel me op gister dat de gyn hier het vruchtje heeft gemeten. het is 3,5 mm en het apparaat zegt dat dat hoort bij een zwangerschap van 6 weken precies... bij mn vorige zwangerschap was ons vruchtje 4,2 mm en daarbij hoorde een zwangerschap van 5+2, das toch raar??
    hoe kan het toch dat daar zo'n groot verschil in zit? heeft iemand van jullie een vroege echo gehad, zoja, hoe groot was het vruchtje en hoeveel weken zwangerschap hoorde daarbij? ben benieuwd of er nog vaker zo'n groot verschil in zit...

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

wanneer kom jij weer naar NL?

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dat is de reden dat je pas een echo krijgt normaal vanaf tien weken. want als het zo klein is is het eigenlijk nog niet aan een zwangerschapsduur te rekenen!

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    alle nieuwe mama's gefeliciteerd en welkom!!!

@trotse mama: haha lekker een zandbad! Heerlijk kunnen ze zijn he die kleintjes!! Hier vandaag ook zo'n lieverd waar ik steeds weer om lachen moest!

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier een meisej die nu overal overheen dendert!!!!! ze kan nu snel kruipen?????????????? vereselijk. je moet er als de kippen bij zijn!

en deze week gaat ze voor het eerst staan! joepie!!!! en nu ze dat kan staat ze om de haverklap langs de tafel! of bank

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: we komen eind september weer thuis...

15. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    ff een vraagje, welke thee is nu niet verstandig te drinken en welke juist wel?

thx....

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ou het bij rooibos of groen thee ouden. die bevatten gee theine! gewone thee wel dus die mag je maar beperkt

17. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    thx en weet je of sterremunt mag, daar zit volgens mij zoethout in?

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik zou dat soort dingen persoonlijk niet doen. maar anders ff googlen?

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    heb het ff gegoogled. zoethout mag maar met mate net zoals drop. want het verhoogt je bloeddruk!

20. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Pffffffffff ik ben zooooo verschrikkelijk moe. Zo moe dat ik echt moeite heb om voor m'n dochter te kunnen zorgen... Ik slaap heel slecht dus was altijd al niet in topconditie, maar nu breekt het me echt op. Verschrikkelijk. En overdag slapen werkt ook al niet. Ga de hele tijd op bed liggen als m'n dochter ook op bed gaat liggen, maar het scheelt niets. Word zo mogelijk nog duffer. En prikkelbaar. Als m'n meisje weer eens niet op haar rug wil liggen tijdens het verschonen, ga ik m'n stem verheffen. Dat is het enige wat werkt, maar ik vind dat het niet kan. Ik wil echt niet mijn stem verheffen naar haar. Dan breekt mijn hart. Maar ik kan de situatie dan dus niet handelen; ben echt zo moe, zo moe, zo moe...

*klaagzang uit* ;)

Herkent iemand dit trouwens of ben ik gewoon een Hermina Krotje?

Deel Deze Pagina