April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik weet ook niet waarom hij dat heeft gezegd.. misschien omdat ik eerst een mk had.. snap die vent ook niet. Ik denk dat ik morgen gewoon ga.

Ik heb namelijk al een afspraak gemaakt bij gynacoloog op 11 september.

2. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    alle mamm's die het warm hebben ..
    37 graden in Limburg! staat op telegraaf..

das echt warm.. balen als je net deze week op vakantie bent naar het buitenland..
    het is hier net zo mooi weer

3. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Vertel mij wat.. ik kom uit limburg.. het is bloedheet hier.

4. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hallo is er iemand

5. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hallo, ik dacht ben tegen mijzelf aan het praten hier

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wow trotsemama, das een mooie buik!! Misschien zijn het er wel 2 joh hihi en gefeli dat ze goed reageerden!! Super hoor, een zorg minder zeker??

pfff warm hè, en moet nog koken terwijl ik geen honger heb maar ja voor de kleine Demi en kleine baby X toch maar wat groente eten :)
    oh nee, Dtje stinkt en ik was al niet lekker haha nou knijper op de neus en gaan maar!!!

7. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Mirjam hoe oud is demi...

8. mirjam2112

Nou mijn buik op de foto zetten heeft nog geen zin, ben de afgelopen dagen 3/4 kilo kwijt geraakt, nu is m'n mini buikje weg (terwijl het nu niet meer hoeft haha)

9. mirjam2112

Demi is 1 jaar en 3 weken :) en loopt al heel de dag in de luier rond nu hihi

10. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    hier ook lekker de heledag in haar luier...

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Debora wat vervelend zeg!! Als je zo ongerust bent moet er toch verder gekeken worden. Je kan al genoeg zien op een echo bij 7 weken. Wat frustrerend!

Trotsemama, wat een buikje zeg! Echt heel erg mooi! Dat valt niet meer te verbergen haha.

12. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ik ga lekker mijn bloemkool eten, en mijn
    aardappeltjes bakken :) Ik ben er vanavond weer !

Eet smakelijk allemaal ! :)

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

@mirjam
    dat is zeker een zorg minder:D

14. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wat is het rustig hier zeg:O

15. *Breekt even in*

Zie dat zich hier inmiddels een paar meiden hebben mogen aansluiten die ik nog ken uit het NOD forum en wil jullie bij deze even feliciteren!!! Ben ontzettend blij voor jullie en wens jullie een fijne en gezonde zwangerschap toe. Dikke X Bloempje

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hoi hoi!

Trotse mama: super dat je contract verlengd wordt en wat een mooi buikje al!! leuk!

Ik heb voor Finn gekookt en voor onszelf hadden we nog zelfgemaakte soep van gister met een broodje.

Hier is ht nu flink aan het onweren! net een klap, schrok me rot!! en het regent flink, net hagel... Hopelijk overleven m'n paprika plantjes de "storm"

17. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Rustig hier...

18. mirjam2112

Nou hier alleen een flink buitje gehad van ongeveer 10 minuten.. stelde niks voor eigenlijk... jammer, vind 't wel lekker om vroeg in bed te kruipen als het flink stormt...

Demi is vanavond op d'r mondje gevallen !! Zo zielig, ze stak d'r handjes in d'r mond en daar zat bloed op maar ik kon niet vinden waar het vandaan kwam, het was wel snel over.
    Ze was aan het 'snelkruipen' omdat papa haar ging 'pakken pakken pakken' dus ik denk dat ze van de lol op haar tong aan het bijten was en toen viel...

En toen gleed ze ook nog eens uit in bad (lees: grote ouderwetse teil) dus ik dacht.. nu is het over met de pret.. ging ze weer rechtop zitten en zei EHOH... hihi dat viel dus weer mee !

Surf: Ik heb geloof ik nog geen berichtje van je gelezen, hoe gaat het met je ??

Kleintje: Hoe was de bloemkool ?? :D

Wij hebben boontjes met een kipburger gegeten maar boontjes uit een pot van AH nou die waren me toch droog !! Demi was de enige van ons 3en die ze at hihi

19. mirjam2112

Ben ik nou helemaal alleen..... boehoe....

Wij gingen pas naar 't water toe met dat warme weer, dus hup de auto in, beide ramen even open zodat de warmte eruit kon.. en ik kijk naar achteren om te zien hoe het met Demi was..
    En toen zag ik.........................................

Deel Deze Pagina