@surf: Gaat vast werken, die extra progesteron, je hoort dit wel vaker. In april krijg jij een prachtige beeb!
Surf, ah ok nu snap ik het, hopelijk helpt het meisje en blijft je beebje gewoon zitten. @Leeuw welkom meid. ik weet ook niet welke ingrid.
oh ja staat op de lijst welke ingrid leeuw... goh ik ben heel misselijk.. heb nu al mijn 2e glas cola op. Maar ik kan niet overgeven. Heb liever dat ik alles eruit spuug.
Hallo dames, Ook ik kom me hier melden. Aangezien ik op cyclusdag 27 en 28 bloedverlies heb gehad dacht ik eigenlijk gewoon ongi te zijn geworden. Alleen gisterenavond twijfelde ik wel heel erg, buik was zo ontzettend opgezet en kon al dagen slecht eten. Toen toch maar getest om half 1 's nachts ofzo terwijl ik veel had gedronken en net nog was gaan plassen. Testje was toch echt positief en vanmorgen nog meer. vanmiddag nog met cb digitaal getest en die gaf 1-2 weken aan Begin het nu dus pas eigenlijk te geloven!!
Welkom Angel, stuur je ingrid ook een pb.. met je gegevens.. ga ook even doorgeven mijn afspraak.. oh ik hoop het voor ons dat alles goed komt..
welkom angel! @ik bedoel de ingrid van de aprilmama's , ik weet niet welke... edit: jullie hebben r al gevonden zie ik...
Vind het echt leuk om zoveel van mijn mede Augustus NOD meiden hier terug te vinden. Gezellig als je elkaar al kent
Sollicitatiegesprek ging wel goed.. was een gesprek van bijna 1 uur.. Kreeg echt veel vragen en lastige vragen. Maar heb het wel goed gedaan.. Hij vond mij wel een geschikte kandidaat, maar er waren meer kandidaten. Als ik erbij zit word ik voor een 2e gesprek uitgenodigd. hij vroeg echt alles die man en hij vroeg mij op het laatst ook moet ik ook nu iets weten van jou. haha, ik kon mij niet inhouden om te schreeuwen ja ik ben zwanger. Voel mij nu wel schuldig weet echt niet hoe ik het moet aanpakken.
Surf ik heb een ingrid gevonden en haar een pb gestuurd, zal vast goedkomen haha. Leeuwtje ja leuk he!! Ik denk dat ik zo naar bed ga half 11 ben gek geworden geloof ik haha. Normaal is het niet eerder dan 1 uur
Waar is je foto van de cb angel... heb je die niet in je fotoalbum.. ik wil morgen nog een keer gaan testen.. kijken of het streepje nu sneller komt. Ik ga morgenvroeg gewoon testen.
@sweet: Ging best goed zo te horen En je hoeft nu echt nog niet te vertellen dat je zwanger bent, geloof me maar. @Angel: Welkom in de zwangere wereld Ik ga om half 10 al naar bed de laatste paar dagen, is normaal pas rond 10 uur.
Dames ik ga echt naar bed, kan mijn ogen niet meer open houden Ook nog wat hoofdpijn en spierpijn in buik, whoohoo i love zwanger zijn!! Hebben jullie trouwens ook zo'n last van de bovenbenen kon wel een marathon hebben gelopen en als ik opsta en wil lopen wil mijn lijf wel maar mijn benen niet hahaha Truste allemaal!!! Knuff kus.
Ik zal even kijken of ik de foto's morgen in mijn album zet, maar hier alvast een voorproefje Bekijk bijlage 11013