dacht ik al dus ik had je er al bijgezet ow nog even een paar vraagjes voor op de lijst, als je het tenminste al weet hoor. Kan me voorstellen dat je er nog niet overnagedacht hebt. Maar wil je in het zk of thuis bevallen, flesvoeding of borstvoeding geven en wil je weten wat het geslacht van de baby is en zoja wil de dat dan geheim houden of niet?
Ik denk ik ga lekker rauwe adijvi stamp eten vandaag. heerlijk. Nou las ik op de site van de vk dat je geen rauwe groente mag eten. Heb ik nog nooit gehoord of ergens anders gelezen. Jullie? Dus geen rauwe groente en salades.
Hoi meiden, hier nog iemand die positief heeft getest. Volgens internet is de uitgerekende datum 4 april. Wij hebben al een zoontje van mei 2008, hij is nu 14 maanden. Ik heb nog weinig kwaaltjes, maar de vorige keer begon dat ook pas rond 6/7 wkn. Ik heb vanochtend gebeld en de 17e heb ik de intake en krijg dan gelijk een echo. Ik ga net zoals de 1e keer weer in het zh bevallen en zal ook beginnen met BV. Bij mijn zoon heb ik dat 3 mnd volgehouden en toen ik weer ben gaan werken heb ik het afgebouwd. We wisten destijds wat het geslacht ging worden, maar hebben dat wel voor iedereen geheim gehouden, behalve voor de ouders en broers/zussen. Deze keer gaan we het wel gelijk aan iedereen vertellen, want heb geen zin om me weer in allerlei bochten te wringen om 't niet te verklappen. En een verrassing is het uiteindelijk toch wel of je het nu weet of niet!
Wimjo, om trouwens even te reageren op jouw vraag. Ja hoor, je kunt gerust rauwe groenten eten als je maar zorgt dat je ze goed wast vantevoren. Is echt geen probleem, ik heb me rot gegeten aan sla, wortels en uien de eerste keer en ik heb een kerngezonde zoon!
Hallo, Ook ik kom me heeel voorzichtig melden! Na 4 jaar klungelen en sinds januarie 09 in de MMM had ik vanmorgen een lichte streep op de test, Ik test van het weekend nog een keer omdat ik enorm onzeker ben en vaker een lichte streep heb gehad en dus NIET zwanger bleek. Vorige week hadden we een gesprek met de gyn over hoe nu verder, want had al clomid gehad en daarna geopereerd (heb PCOS) ze wou voor de zekerheid een echo maken om te kijken of er eitjes groeiden (2 weken daarvoor niet) en toen zei ze dat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel pril zwanger was/ben. Dit is overigens de 1e goede ronde na me Operatie op 25 mei. Ben vroeg met testen dus alles kan nog verkeerd gaan, voor nu zal de uitgerekende datum wezen 10 april Ik droom al maanden dat ik op 17 april beval......
Oh en Tante Mars natuurlijk ook gefeliciteerd en welkom!! Super dat je nu eindelijk zwanger bent. Hopelijk komt je droom uit en beval je op 17 april!
Bevallingslijst April 2010 mama's 1 april Evelien 1986- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Spriet- 23 jaar, 1e kindje, zh, bv, verrassing! Wimjo- 28 jaar, 1e kindje, thuis, bv, ?? 2 april Lysette- 25 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? 3 april Marijke B- 30 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 4 april Deb26- ?? jaar, 2e kindje, ??, ??, ?? Draaimolen- 29 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! 5 april Ingrid130- 28 jaar, 2e kindje, zh, fv, geheim! Naliey- 22 jaar, 1e kindje, th, bv, geheim! Smile17- 27 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 7 april Debora21- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, Verrassing! 9 april Miza- 26 jaar, 2e kindje, zh, fv, geheim! 10 april Tante Mars- 21 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 12 april Bijtjes- 34 jaar, 3e kindje, ??, ??, ?? Afsprakenlijst: Week 33: 12 augustus: Spriet - Intake vk + echo 14 augustus: Marijke B - Echo Week 34: 17 augustus: Draaimolen, Intake vk + echo Week 35: 24 augustus: Ingrid130 - Intake vk 25 augustus: Debora21 - Intake vk 25 augustus: Lysette - Intake vk 27 augustus: Evelien 1986 - Intake vk Heb je wijzigingen, aanvullingen of afspraken voor op de lijst graag in een pb naar ingrid130 zodat de lijst overzichtelijk blijft.
Hoi, Ik ben zwanger van de 2e en als het goed is ben ik 4 april uitgerekend. Ik kom dus ook gezellig hier mee kletsen. Hebben jullie het nieuws al met anderen gedeeld of wachten jullie er nog even mee? Wij vertellen het grote nieuws zondag tijdens een bbq met onze ouders. Gr, Debby