@mirjam vervelend dat ze zo ziek was! Meike had gisteren ook hoge koorts 40.2 maar verder behalve hangerig nergens last van... vandaag nog een beetje vervelend maar wel beter. Hopelijk is demi snel beter! Ik heb niet bijgelezen, sorry! Ik heb surf wel gevolgd op andere topics maar het is af en toe een beetje druk en op de momenten dat meike slaapt probeer ik ook te slapen anders haal ik het avondeten niet eens pfff vandaag had ik zo'n zin in biefstuk op witbrood. Ja zegt mijn hubbie, dat mag jij toch helemaal niet? oh nee... (en dat is dan zwanger van de 4e...) ik ga mn best doen bij te lezen!
o lekker biefstuk! heerlijk! heb t alleen niet in huis en puf om het te gaan halen heb ik niet... ben nog steeds supermisselijk... mirjam: het spulletje heet:Motrin en het heeft frambozensmaakje, dus thijmen vond het wel lekker!
Hallo allemaal, Ik zie dat er weer een hele hoop nieuwe zwangeren bij zijn gekomen. Gefeliciteerd allemaal!!! Hier beginnen de kwaaltje ook langzamerhand te komen. 's Ochtends en 's avonds lichte misselijkheid, erg moe de hele dag en nu ook een buikje wat toch wat moeilijker wordt te verbergen. Maar goed, ik mag niet klagen. Het kan een stuk erger!!! Leuk dat er al zo veel al een goede echo hebben gehad. Ik moet nog iets meer dan een weekje en dan hoop ik daar ook op. @ Surf. Ik las je verhaal. Dat was schrikken zeg! Ik hoop van harte dat je dinsdag bij je echo ziet dat het hematoom is gekrompen en dat je kleintje goed gegroeid is. En als daar pillen voor nodig zijn, so be it!!! Ik las ook dat heel veel meiden last hebben met buikslapen. Ik ben ook een buikslaper en heb bij mijn vorige zwangerschap al heel vroeg een voedingskussen gekocht. Dan kon ik tenminste nog half op mijn buik slapen, met dat kussen languit half onder me. Vooral als de buik in de weg komt te zitten is dat lekker. Misschien een tip voor anderen??? Ik ben vandaag met de kleine naar Dippie Doe in Best geweest (Kinderpretpark) Dat was echt ontzettend leuk. Echt een aanrader voor kleine kinderen! Zit nu Popstars te kijken. Ik snap nog steeds niet dat er zoveel mensen zijn die zich nog steeds opgeven terwijl ze echt niet kunnen zingen!!!
paracetamol is ook in een drankje te krijgen. ibuprofen adviseren wij in de apotheek eiigenlijk nooit als eerste keus bij koorts bij kinderen, ook niet bij volwassenen trouwens. Paracetamol heeft minder bijwerkingen. Bovendien hoeft koorts niet altijd bestreden te worden. (als het zo hoog is, zou ik het ook doen hoor!). Als paracetamol niet goed werkt, kun je nog kijken of de dosering voldoende is, liefst berekenen op gewicht, dat kan met het drankje (sinaspril) heel makkelijk. Koorts kan bij kinderen net zo snel weer weg zijn als dat het kwam, tijdens koorts vooral zorgen dat ze genoeg vocht krijgen en het niet te warm hebben. Nu met de mexic griep is het trouwens altijd verstandig even te bellen met huisarts bij onverwacht hoge koorts.
Haai! Ik houd het kort, ben doodmoe! Alle nieuwe mama's: welkom! Iedereen die echo heeft gehad: proberen nu te gaan genieten! Ik heb vandaag intake gehad.. was niet echt spannend. Maarrrrr: dinsdag heb ik mijn eerste echo al!!! Woehaaa! Ik ga verder met popstars kijken en lekker lamballen.. Liefs en een fijne avond!
zo, even m'n apothekerspet weer af ik begin nu echt m'n vermoeidheid te voelen en kan ook steeds slechter tegen (etens) geuren. Maar nu gaat het redelijk. Zolang ik stil zit (en net gegeten) heb ik weinig tot geen last. ik las dat er weer een aantal kloppende hartjes gezien zijn: gefeliciteerd! hopelijk kan ik morgen wat meer reageren, m'n laptop is kapot: hou nu met 1 hand het scherm vast, want die is bijna afgebroken, met andere hand probeer ik wat te typen.. hopelijk kan ik 'm morgen at oplappen..
Hier ook Popstars, bij gebrek aan een goeie film.. Maar is wel weer ff lachen!! Ik kreeg net trek in een citroentje in het water en toen bedacht ik me dat ik een x zeeziek was en aan een citroenschijfje moest ruiken tegen de misselijkheid. Ga het morgen gelijk halen, misschien helpt het ook wel tegen zw.misselijkheid bedankt voor alle tips, ik loop morgen even naar de etos. Net Dtje nog even uit bed gehaald voor wat water en ze was nog steeds heet maar niet uitgedroogd dus dat zal wel goed komen morgen
Dag meiden, Ik kom even spieken voordat we boodschappen gaan doen @Mooie echo meiden: feli! @Ego: Het bruinverlies is gestopt! Jahoe!
hallo allemaal! Ook hier een April mama!! zal me even voorstellen: Ik ben soepstengel, 24 jaar zwanger van de eerste, en nog geen symtonen te bekennen, (aan de ene kant super, aan de andere zou het wel een extra bevestiging zijn) 23 september heb ik mijn eerst echo, nog even wachten dus!!!! ik zie dat sommige van jullie al een echo hebben gehad, is dat bij de VK? of omdat je al onder behandeling was?? zijn jullie ook al zo bezig met spulletjes? (sorry heb niet all pagina's gelezen.... ) maar ik heb besloten niets te kopen (op een schattig nijntje pakje na) tot na de echo..... 4 weekjes nog wachten dus, ben blij dat ik dinsdag weer ga werken na de vak. dan gaat de tijd wat sneller!!!! hebben jullie ook zo die drang om naar alle babykamers op internet enzo te kijken??
dames even nog een berichtje van mij vanavond lekker het huis versierd en alvast dingetjes klaar gemaakt taart morgen op halen dus ik ben er morgen zowiezoo niet alle nieuwe a.s mama's welkom
@ Soepstengel Gefeliciteerd met je zwangerschap ! En welkom bij de april mama's Ik heb nu 2 echo's gehad, de eerste bij de gynaecoloog, en de 2e bij de echoscopiste van het zkh. Over 3 weken krijg ik mijn 3e echo bij haar. Ook krijg ik dan te horen wanneer ik ben uitgerekent, en of ik onder behandeling blijf van de gynaecoloog. Die spulletjes herken ik. Heb al heel veel spulletjes en kadootjes gekregen Iedereen was zo blij voor ons ! Hoe voel jij je ? Veel last van de gebruikelijke kwaaltjes ?
@soepstengel: Welkom @Ego: Vanmorgen paardgereden, ging allemaal goed. Later op de dag voelde ik opeens wat lopen en ik dacht al: néé, het gaat weer mis! Bleek gelukkig een hele klodder afscheiding te wezen Verder worden mijn (.)(.) steeds gevoeliger, hoera!
Soepstengel: gefeliciteerd & welkom. Voor mij wordt het de tweede dus hoef jammer genoeg niet veel te kopen. Maar m'n handen jeuken om een leuk pakje te halen hoor hihi leeuwtje: fijn dat het gestopt is hoor! Komt vast helemaal goed. Ik heb gisteren je blog gelezen, gaaf hoor! Weet je familie in nl al dat je zwanger bent? Demi is wat minder warm en er zit wat meer actie in dan gisteren, het lijkt de goede kant op te gaan. Jeee
Goedemorgen dames, Ik moet me haast schamen, ik ben er zo weinig de laatste tijd . Druk drk druk... Dus nu toch nog even een berichtje van mij . Nieuwe mama's welkom & Gefeliciteerd!! Verder voel ik me top! Althans.... pukkels niet normaal :x (please wanneer gaat dat over??), moe, ontzettend opgeblazen (echt een bolle buik, heb gister een positiebroek aangehad, wow wat zit dat lekker!!), zere borsten. Dus allemaal fijne zwangerschaps kwaaltjes; heerlijk . Ben vandaag alweer 8 weken, klinkt mooi! Dames fijne dag, miss als het niet druk is op mn werk; tot vanmiddag.