Goedemorgen allemaal. Fijn dat je zo'n goede bloedtest had Sweetcandie. Kan me voorstellen dat het je geruststeld. We zijn gisteravond naar Scheveningen geweest om naar de vuurwerkfinale te kijken. Mijn schoonmoeder was ook mee (die weet niet dat ik zwanger ben). We zaten bij een strandtentje alleen nou serveerden ze daar ook maaltijden met heeeel veeel knoflook! Ik was echt misselijk van de lucht. Maar het was superdruk, dus we konden niet ergens anders nog een plekje gaan zoeken. En hoe zouden we dat mijn schoonmoeder uit moeten leggen? Dus dat was echt wel knap lastig. En het gekke was dat mijn man het bijna helemaal niet rook!!! Bizar he dat zo'n zwangerschap je reukvermogen zo kan beïnvloeden!!!
Mogge meiden! @Arka: Ik snap je precies meid, maar probeer jezelf niet al te gek te maken Ook logisch dat je man de thermometer verbannen heeft: van de mijne mag ik geen zw testen meer kopen... 'Je weet toch al dat je zwanger bent? Dat is weggegooid geld!' Hij begrijpt me niet @8 Weken meiden: Ben jaloers! Zal blij zijn als ik de 5w2d ben gepasseerd. @caromama: Idd gek, ik ruik nu ook dingen die mijn man helemaal niet opvallen! Geinig
leeuwtje hahahaha ja mannen ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. ach ik heb nu ook besloten niet meer te testen en gewoon te wachten tot vrijdag! ik heb trouwens even op je blog gespiekt. jullie zijn geemigreerd naar nieuw zeeland? en hoe bevalt het?
@mik: Eigenlijk heeft-ie wel gelijk, die man van mij, maar ik wil streepjes loeren en wel zoveel mogelijk! Nou ja, eerst de bloedtesten maar eens afwachten en dan zo snel mogelijk een echo regelen Nieuw-Zeeland bevalt ons verschrikkelijk goed, we willen never nooit niet weer terug naar Nederland! (Behalve voor vakanties e.d., natuurlijk )
Nou weltrusten dan het is hier bijna half 12 in de ochtend... Dus als jij wakker word is het voor ons avond, best gek.
hhahahahaha hilarisch. wel grappig om met iemand te spreken die aan de andere kant van de wereld zit. hoe kwamen jullie erop om te verhuizen naar nieuw zeeland? gr kim
Goedemorgen meiden, Mag ik ook even klagen Ik heb zo'n buikpijn, niet echt krampen, maar een constant spierpijn gevoel in mijn onderbuik dat doortrekt tot mijn billen Ook heb ik na 1 dag geen last te hebben gehad weer diarree. Gelukkig niet meer zo waterig (sorry voor de details!!) maar fijn is anders. Ergens maak ik me best wel een beetje zorgen, gisterenavond was ik ook al niet meer zo moe en vanmorgen kon ik zelfs uitslapen (kon ik al sinds donderdag niet meer. Zou ik me voor niets zorgen maken? Het zal toch niet al bandenpijn zijn toch? Het is dan wel mijn 4de zwangerschap, en bij een volgende zwangerschap kun je er wel eerder last van hebben maar dit is toch wel erg vroeg toch? Was het maar al 23 september!!! Hoop zo dat alles goed is met frummeltje Heb doordat ik die 2 dagen bloed verloren heb rondom dat ik ongi moest worden ook zoveel gedaan wat niet goed is misschien. Broodje filet american gegeten, in achtbanen gezeten, ook die over de kop gaan, gerookt als een ketter en red bull gedronken daar wordt je niet vrolijk van!! Voel me echt schuldig Mirjam heb je de temp nog een van Demi gemeten? Als je het niet vertrouwd toch echt even de ha bellen. Mijn kleine ventje had in februari ook zo'n koorts en was binnen een paar dagen uitgedroogd. Heeft toen 2 dagen in het ziekenhuis gelegen. Nu wou hij wel ook totaal niet drinken en als hij al iets dronk spuugde hij meteen alles weer uit. Maar liever een keer teveel naar de ha dan te laat, ben daar toen heel erg van geschrokken omdat dat zo snel ging. Arka meis gooi die temp idd maar ergens waar je hem even niet kan vinden Mijn temp ligt nu rond de 36,5, we zijn gewoon koelbloedig Caromama wat leuk zeg Scheveningen met vuurwerk. Oeps en je dus moeten inhouden ivm schoonmoeders. We hebben het hier al verteld dus dat is best gemakkelijk. Ik ga even wat in huis doen, vanmiddag visite ivm mijn verjaardag. Misschien tot vanavond en anders tot morgen Groetjes!!
angel de eerste zes weken heb je geen bloedcontact met je kindje dus die filet american etc kunnen echt geen kwaad. en achtbanen ook niet. je kleintje zit nog helemaal achter je schaambot. tja die onzekerheid hebben we allemaal./ we leven van controle naar controle en van echo naar echo. en wat ik al zei als je je kleintje dan heb beginen weer andere onzekerheden. ach daarzijn we vrouwen voor toch?
Hoi allemaal, Ik ben er de aankomende 10 dagen niet. Wij gaan morgen op vakantie. Heerlijk genieten in belgie met onze honden. Hopelijk blijft het zulk mooi weer! Wij hebben nog een beetje een discussie wanneer we het gaan vertellen. Als we terugkomen van vakantie ben ik ongeveer 9,5 week. 2 Oktober gaan we trouwen. Dat gaan we in ieder geval dan vertellen. Het is niet leuk om dat alleen te vertellen en een week of 2 later weer iedereen langs om te vertellen dat we zwanger zijn. Op de bruiloft vertellen vind ik te lang duren. Of dan toch maar gelijk vertellen met 9,5 week. Het grootste gevaar is dan weg. Wat zouden jullie doen? Iedereen die een afspraak bij de vk heeft of een echo, heel erg veel plezier en geniet ervan! Hopelijk lees ik straks allemaal positieve verhalen.
hoi dames zo de ene kant van de fam is geweest nou zaterdag nog en dan is ze uit verjaardagd hier zijn de kwaaltjes gekomen hoor ik ben zoo misselijk gister avond begon het heb vanochtend een broodje proberen te eten maar kreeg het er niet in toen op me werk nog een ontbijtkoek geprobeerd werd ik ook weer misselijk van heb net 1 vlammetje op en dat ging op zich wel bleghhh owja voor @ sweet me dochter wordt aanstaande dinsdag 1 jaar
KA85 een fijne vakantie toegewenst. Alle nieuwe aprilmama's welkom en vergeet je niet aan te melden voor de lijst. Je kan een PB sturen naar Mirjam. (ik geloof Mirjan130?) Heb net heel veel pagina's gelezen en wil graag op iets terug komen over haaruitval. Ik heb helaas een haarziekte waarbij mijn haren uitvallen. Momenteel heb ik 3 hele grote kale plekken (5cm bij 4cm) op mijn hoofd die ik nu nog kan verdoezelen. Bij mijn vorige zwangerschap groeide bijna al mijn haar weer aan. Ik hoop echt dat dat nu ook weer gebeurt. Momenteel ben ik aan het Sonja Bakkeren ik hoef nu nog maar 1 week. Ik heb een vraag gesteld op het forum of ik daar mee door kan gaan maar het blijkt dat dat niet goed is. Omdat ik nu pril zwanger ben kan ik dan die ene week nog afmaken? Of zou ik echt per direct mee moeten stoppen?
Ik ben pas ook nog gewoon in achtbanen enzo gegaan Had zelf het idee dat het in dit stadium niet veel kwaad zou doen. En is red bull drinken tijdens je zwangerschap slecht dan??? Ik drink het best wel veel namelijk.
Wenn: Red bull is heel slecht hoor, daar zit zoveel cafeine in. Je mag van gewone koffie maar 2 kopjes per dag + 1 kopje thee dan zit je aan je max cafeine. En Red Bull is volgens mij meer want ik ga er altijd van stuiteren en koffie beni k toch wel gewend. Ik zou het laten staan hoor ! Ka: Fijne vakantie alvast ! Je bedoelt dat je ook gaat vertellen dat jullie gaan trouwen toch?? Dan zou ik het ook gelijk vertellen dat je zwanger bent. Inderdaad anders moet je 2 weken later weer hihi en 9,5 week is toch best lang al.. Angel: Ik had niet meer gemeten want ze ging ineens druk doen ! Ze heeft nu 160 ml peutermelk op, 2 bruine boterhammen met smeerkaas en 200ml appelsap. Nou best veel toch !! Ze voelt nog wel warm maar omdat ze goed drinkt wil ik haar niet plagen met de thermometer.. Wat naar zeg dat hij uitgedroogd was! Gaat inderdaad heel snel, hoe oud was hij toen ?? Alre: Dit is volgend het voedingscentrum nodig per dag: De onderstaande basisvoeding is gemiddeld per dag nodig tijdens de zwangerschap: Brood: 6-7 sneetjes (210-245 gram) Aardappelen, rijst, pasta of peulvruchten: 4-5 stuks of 4-5 opscheplepels (200-250 gram) Groente: 4 opscheplepels (200 gram) Fruit: 2 stuks (200 gram) Zuivel: 450 ml melkproducten en 30 gram (1 1/2 plak) kaas Vlees(waren), vis, ei en vleesvervangers: 100-125 gram (gaar gewicht) Halvarine, margarine, bak- en braadproducten: 30-35 gram (5 gram per sneetje brood) Dranken: 1,5-2 liter (inclusief melk) Ik geloof niet dat Sonja hier aan komt of wel ?? Zou zeker niet te weinig eten hoor, beter na de bevalling weer !
@Mirjam, ik zou toch even naar de HA gaan als ik jou was, gewoon voor je geruststelling. @Arka, het is normaal dat de temp gaat schommelen. Dat had ik ook.. ik zou nou gewoon stoppen met tempen. Heb ik ook gedaan.
Hier gaat het lekker..voel weinig (beetje onzeker...) Maar ik ben toch echt zwanger. Beetje datum geprikt om schoonfam. en mijn fam te vertellen....kan niet wachten...kijk er weer helemaal naar uit. (vorige keer was het zo'n suc6 ik had me schoonma aan het huilen gebracht hahahaha)