YouTube - Trijntje Oosterhuis - Nu dat jij er bent YouTube - Videoclip Als Je Slaapt - Glennis Grace ff emo !!!!!!
@sweetcandie: ja gelukkig zeg ik begrijp als je er niet over wil praten maar je zegt joepie 5wkn gehaald, en ik zie dat je een mk heb gehad (helaas) was dit voor je 5de week ik heb wel een MA gehad hoorde het met precies 10 wkn maar het schijnt in week 8of9 gebeurt te zijn.. en ik had niks gemerkt ik denk dat mijn angst niet weg zal gaan tot ik mn baby zal voelen...... sorry ben een beetje emo....
Nisa, logisch.. Maar probeer er niet te veel bij stil te staan, probeer (hoe moeilijk het ook is) stress te vermijden en ervan te genieten! Mik, ik kan de nummers hier niet luisteren, jammer! Lekker die tranen laten gaan, lucht zoooo op! 8) Sweetcandie, fijn zeg, iedere keer weer een week erbij, ik was zaterdag ook zo blij toen ik 8 weken was! Nu op naar de 9
Angel: fijn dat de vk je heeft gerustgesteld. Probeer haar nou maar te geloven, ze heeft echt wel enorm veel ervaring hé! Dikke, dikke knuffel!!! xxxxxx
ja heb gezegd dat ik ongeveer 5 weken ver ben en toen stelde de secretaresse 9 september voor..... we zien wel en anders ga ik de week erna wel terug hé ben al blij dat ik dan al iets meer zekerheid ga hebben! Dames, wanneer vertellen jullie het? Ik heb het enkel nog aan een paar vriendinnen verteld die wisten dat we bezig waren (2), maar verder niemand
Yoepi vandaag 8 weken! Wat hebben het veel van jullie al vroeg op het werk vertelt zeg mag ik vragen waarom? Misschien ligt het ook wel aan het soort werk?! Ik ga dat echt pas na de 12 weken doen hoor. Wij hebben dit weekend ook een familie weekend maar gaan het waarschijnlijk nog niet vertellen aangezien we die erna pas een echo hebben en de dag daarna een verjaardag met diezelfde familie dus denk dat we het dan pas gaan vertellen. Wel hebben we het dit weekend tegen een aantal vrienden verteld en die waren echt super enthousiast! @Angel hopelijk betekent het bloed niks en groeit je baby lekker verder veel sterkte in ieder geval! @Mik dat nummer van als je slaapt is zo mooi!!!! @Nisa kan me heel goed voorstellen dat je nu na de 10 weken pas wat meer kan genieten hopelijk gaan de weken snel voor je!
Na morgen (dan heb ik mijn eerste echo) mag iedereen het weten! Bij ons weet nu bijna iedereen het.. al onze vrienden, familie en op het werk..
Ik had geen zin om steeds smoesjes te verzinnen, aangezien ik morgen weer vrij moet hebben.. Dus heb het gewoon verteld. Vandaar.. En het lucht enorm op.
hoi!! ik kom even tussendoor: sinds gister verlies ik na het plassen steeds een boel rood bloed en sinds gisteravond heb ik om de zoveel tijd krampen. Hier gaat het dus mis. Krijg wel m'n echo nog woensdag. Dus ik kom me eigenlijk even afmelden hier! Voel me er verder heel rustig onder, maar zou wel willen dat het opschiet, zodat we weer verder kunnen! Allemaal een super zwangerschap! met super baby's in april! Hopelijk ben ik de laatste van de club met een miskraam
Nee Debora!!! Kan toch ook gewoon wat innestelingsbloed zijn of een gesprongen adertje??? Waarom ben je er zo zeker van dat het een MK is? Sterkte meis!!! DIKKE KNUFFEL!!!
@ Debora: Wat een vervelend bericht zeg, maar tot woensdag weet je het nog niet voor 100% zeker, dus we blijven voor je hopen! Maar van de andere kant ken jij je lijf het beste en voel jij het! Ik wens je heel veel sterkte de komende 3 dagen! En dat kleine sprankje hoop dat blijven we hier houden hoor! Liefs Buddie
dank je wel! Maar ik denk echt dat het voorbij is. De krampen lijken erg op voorweeen die ik gehad heb bij Finn. Vandaar! Maar ik wacht ook gewoon op de echo hoor! Maar zeker lief dat jullie mee duimen!
@ Angel: Ik duim voor je dat je vk gelijk heeft ! En dat het gewoon een gesprongen adertje ofzo is... Ik hoop dat je een hele mooie echo krijgt ! @ Debora: Ik hoop dat het bij jou ook niets betekend ! Sterkte de aankomende 3 dagen, ik hoop dat ook jij alsnog een mooie echo krijgt ! Ik duim voor jullie meiden !
Hallo april mama's! hier een heftig weekend gehad, veel misselijk geweest en last van mijn darmen. De constipatie met een mooi woord gezegd heeft zich hier aangemeld! Jeetje voelt echt niet fijn! Maar goed weer een kwaaltje erbij dat wel weer een beetje bevestiging geeft! Ook mijn borsten doen heel erg zeer, merk het met werken behoorlijk goed! Ik merk dat ik nu wel meer kan genieten dan voor de echo! Zie steeds dat kleine wondertje met het knipperlichtje! Heerlijk! Nog een urrtje werken en dan ben ik al lekker klaar voor vandaag! Heerlijk, vind het echt wel fijn nu niet zo hard te hoeven werken! Nog een bevestiging van mijn zwangerschap is dat ik opeens weer appels kan eten. Dat had mijn moeder ook tijdens haar zwangerschap dus dacht laat ik eens proberen, en ja hoor, ik regaeer niet meer allergisch op appels en ze zijn zooooooooo lekker dus ik ga de komende periode heel veel appels eten zeker weten! Na de zwangerschap zal dat wel niet meer kunnen haha! Iedereen een fijne dag en tot laters!!!!!!!!!!!!!!
Ooooh nog maar een uurtje, lekker hoor! Lastig die klachten, maar van de andere kant ook wel weer erg fijn, is toch weer een extra bevestiging.. Ik hoop na morgen ook ècht te kunnen gaan genieten!
@Buddie, wat raar dat je nu wel appels kan eten. @Debora, ik hoop dat het niets is meid.. veel sterkte en hou je rustig maak je niet druk. Hier nog moe en moe.