April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ingrid130 Volgens mij mag je wel leverpastei, alleen niet meer dan 1 boterham per dag. Ik las dit op voedingscentrum.nl
    Lever en leverproducten. Eet geen lever en beleg niet meer dan één boterham per dag met producten die gemaakt zijn van lever, zoals paté, leverworst of Hausmacher.

@angel Balen meid. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat het bloeden snel ophoudt en dat je kunt gaan genieten van je zwangerschap.

@ikheid. Spannend morgen je echo. Ik moet nog een weekje wachten. Ben al echt aan het aftellen. Ik vertel het liever pas na mijn echo op mijn werk.

@Nisa. Hoe was je tweede echo?

@smile17. Ik denk niet dat ik het veel langer kan verbergen. Heb nu al een aardig buikje. Plus dat we het mijn ouders wel willen vertellen met 8 weken, maar dan moeten we het mijn zoontje ook vertellen. Hij is al bijna 5 dus die hou je niet meer zo makkelijk voor de gek. En als hij het weet vertelt hij het toch wel aan iedereen.

@debora21. Sterkte meid. Hopelijk kun je gauw weer verder en is het snel weer raak.

Vandaag is de laatste dag van mijn vierweekse vakantie. Zal echt tegenvallen morgen weer te moeten werken. En de kleine moet ook gelijk morgen weer voor het eerst naar school. Dus we moeten gelijk weer in het ritme. Was echt heerlijk, vier weken thuis met dit weer!!! Zucht.

2. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Spannend al die eerste echo,s..

Voor iedereen die een echo krijgt succes..
    @arka, spannend ben benieuwd wat je waarde is... wij lopen bijna hetzelfde..

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    nog een kwartier en ik mag eindelijk bellen!!!!
    pfffffff wat duurt dat wachten lang!

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    sweetcandie, ik zie dat wij ook op ongeveer 't zelfde tijdstip naar de gyn mogen!
    wanneer heb jij ook alweer pos getest?

5. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik had positief getest op 14 augustus... zie mijn fotoalbum

6. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik moet zometeen ook de uitslag halen bij de dokter. Ik weet niet of ik dat doe of mijn man. Heb geen energie om naar buiten te gaan.

Spannend Arke. ben benieuwd.

7. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    arka en nog niets gehoord..

8. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoi!

mijn bloedresultaten zijn zeer goed!

mijn HCG is 531, wat overeenkomt met 5 weken zwangerschap en dat zaterdag gemeten!
    juij!

9. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Joepie, wat goed meid..

die van mij waren boven de 850..

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden hoe is het hier?

moet nog even terug lezen hoor, maar eerst maar even ego, hebben we dat alvast gehad...
    vanaf gister weer bloed... de gyn had me ervoor gewaarschuwd, dat dat hematoom weer kon gaan bloeden, maar als het dan bijna een week goed gaat, is het toch wel weer schrikken, en toch bang dat het een mk gaat worden... voorlopig inderdaad alleen nog zeer donkerrood bloed, geen stolsels... zoals ie had voorspeld, en zelfs met stolsels kan het nog goed gaan... gelukkig morgen alweer de echo. Ben nog steeds KOTSmisselijk, dus dat geeft wel weer goede hoop natuurlijk...
    @arka en sweet: mooie waarden hoor! gefeliciteerd! echt helemaal zwanger dus! heerlijk gaan genieten nu!

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    wat goed zeg!

ben je volgens je eigen berekeningen oof 5 weken of verder?

Ahv mijn ovulatietesten denk ik dat ik vandaag 4 weken en 3 dagen ben....x

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Dat misselijk zijn is een goed teken hé!
    Dat kleintje schopt gewoon die hematoom weg om zelf veel plaats te hebben! Hoe zou je zelf zijn!
    Alles komt goed! Ik duim heel hard voor je!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dankjewel arka! ik hoop echt dat we morgen nog een kloppend hartje zien... mn vriend is er van overtuigd dat het goed gaat deze keer, maar ik ben zoooo bang!

@debora: pff meid, wat ontzettend schrikken, ik hoop nog steeds dat het goed gaat komen voor je!! ik zal heeeeeeeeeeel hard voor je duimen!
    @angel: komt goed meid, deze keer gaat het helemaal volgens plan! ik zal voor je duimen (kan nooit kwaad tenslotte...)

14. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    He surf, misselijkheid is een goed teken inderdaad.. En hopelijk heb je morgen een goed echo..

@arka Ha zei dat ik tussen 5 en 6 weken was.

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Je hoort nu veel laatste tijd dat vrouwen bloeden bij zwangerschappen of heb ik het mis.

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @sweet: ik weet niet of het vaker voorkomt, geen idee... ik weet wel dat een hematoom een redelijk normaal verschijnsel is, maar meestal niet zo groot, en dan heb je er wat bruinverlies van, maar valt het verder niet echt op... vooral bij vrouwen die een mk hebben gehad schijnt het vaker voor te komen, waarom geen idee...
    nou ja, gelukkig hoef ik nog maar 1 dagje te wachten tot de volgende echo...

hoe is het met jou???

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ja iuk heb het van bloeden ook vaker gehoord....

meiden ik krijg maandag de 2e echo... dan kijk ik of ik in maart blijf of naar hier kom.... als ik van de 1e echo uitga ben ik nu 8 weken en 2 dagen zwanger dus april mama d8 ik

hoe is het verder met jullie allemaal?
    beseffen jullie het al goed?

18. Wenn1989

Wenn1989 Lid

17 aug 2009
    13
    0
    0
    Ermelo
    Ik krijg over 1,5 week me 1e echo kan haast niet wachten :p
    Morgen naar de verloskundige. Ben benieuwd :)

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

Heb even geen zin puf om alles terug te lezen, sorry.

Ik zou morgen naar de gyn gaan maar gaat niet door, afspraak is niet goed doorgekomen, vanmorgen gebeld zou terug gebeld worden maar nee hoor, lekker die ziekenhuizen:x

Nou ja ik mag i.i.g. woensdag voor de 1e echo en die afspraak staat vast!

Verder voel ik me wel goed eigenlijk wel wat kleine dingetjes maar dat is niet noemenswaardig;)

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik hoop dat alles goed is morgen met je echo surf..

Met mij gaat het wel goed, alleen ben ik misselijk en moe moe en heel erg warm heb ik het elke keer

Deel Deze Pagina