Haai iedereen! Surf ik duim voor je voor morgen!!! Ik ben vandaag naar de intrernist geweest voor m'n schildklier die werkt te snel. Is op zich geen punt heb het al 12 jaar, maar tijdens de zwangerschap moet ik extra onder controle en moet m'n schildklier ook normaal werken anders kan het gevolgen hebben voor het kindje. Maar m'n waarden waren helemaal goed!! Gelukkig maar want vorige x was ik al extra onder controle voor ik zwanger raakte maar nu was het in 1x raak dus was spannend of m'n schildklier er al klaar voor was. Maar ze vond het super leuk en alles gaat goed voordeel hiervan is wel wat extra echo's ook om naar de schildklier van de baby te kijken
@mirjam: hopelijk blijft het goed gaan met je schildklier, en die van de baby! en die extra echo's zijn altijd leuk natuurlijk! @sweet: wat vervelend dat je zo misselijk bent... weet er alles van haha, tis gelukkig voor een goed doel!
Nou meiden, Je haar verven tijdens de zwangerschap is dus GEEN aanrader.... Ik heb van 2 uur vanmiddag tot 7 uur vanmiddag bij de kapper gezeten. Ik had gewoon wat blonde lokken en wilde weer wat meer mijn eigen haarkleur (bruin) terug. Eerst werd het roze.... Toen nog een keer geverfd (de kapper werd er ook heel zenuwachtig van) en toen was het dieproze/rood.... toen nog een keer het hele rataplan en nu is het rood/bruin... Het kan er mee door zeg maar, maar was absoluut niet wat ik wilde. De kleur pakte gewoon heel anders op mijn haar en kapster begreep er niks van. Ik denk stiekem toch echt dat het wel met hormonen te maken zal hebben. Ik had dus beter naar de goede adviezen hier moeten luisteren, haha! Liefs, Marijn
ik ben al ruim tien jaar kapster en dit heb ik nog nooit meegemaakt. heb je henna hiervoor gebruikt of blondspray? en de kapster kon er echt niets aan doen? ik kleur mijn haar al jaren en ook tijdens mijn zwangerschap allerlei kleuren niets aan de hand!
Ik ben ook kapster geweest kleuren kan echt GEEN kwaad!!! Nog nooit meegemaakt dat het verkeerd uit pakte. Hebben nog meer meiden bijna geen kwaaltjes??
Weet ook niet wat jij zegt henna of blond spray. Als t heel blond en je wil best wat donkerder weer dan had ze eerst moeten voorpigmenteren en daarna goeie kleur erover misschien is het nu in 1x te donker gegaan, waardoor je rose word, weet ook niet anders
@marijn ben je nu wel een beetje tevreden met je kleur? Ik hoop het wel voor je want met een kleur lopen wat je niks vind is ook balen.
Smokey: ik heb ook bijna geen kwaaltjes, behalve af en toe een naar gevoel in m'n buik maar is nog niet echt misselijkheid. Jij voelt ook niet veel dan? Ben wel aan het smeren geslagen met buikbalsem en borstencreme, lang leve Zwitsal Mama. Pfff Demi lijkt niet te kunnen slapen ze zit maar te miepen en als ik ga kijken is er niks aan de hand. Laat haar nu maar even gaan, hopelijk valt ze zo in slaap..
tja inderdaad misschien vergeten voor te pigmenteren maar dat zal toch niet? nou ik ga naar bed. lekker private practice kijken!
@mirjam nee niet echt veel kwaaltjes word er beetje onrustig van, af en toe mijn (.)(.) wel soms beetje moe smiddags vooral maar savonds niet altijd. @mik weltrusten alvast!!
Oh moet dat nu al smeren??? Is voor mij de 1e dus ben er nog niet echt in thuis hihi heb nog geen smeersels in huis, eerst echo maar even afwachten.
Meiden ik ga lekker naar bed, Slaapse allemaal. Voor degene die morgen een echo hebben, suc6 en veel plezier.
Daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen met smeren blijft je huid lekker soepel. Vorige x ook trouw 9 maanden lang gesmeerd en op het laatst wel een paar strepen maar niet zo erg. Hier ook private practice maar dan lekker op de bank ...... Volgens mij is het eindelijk stil in de babykamer..........
@Angel: *Knuffel!* Ik heb heel sterk het gevoel dat je VK hartstikke gelijk heeft, gewoon een gesprongen adertje of een geirriteerde baarmoeder Nog even doorbijten lieverd! @Debora: Gats meis, ik duim voor je dat alles goed is! *Knuf* @Arka: Gefeliciteerd met je prachtige bloedwaardes! @surf: He bah, weer aan het bloeden geslagen! Stom hematoom Hoop dat de echo je weer gerust kan stellen *Knuf* @Ego: Vandaag ben ik 5 weken zwanger, yeah! En vanochtend kreeg ik mijn bakkie koffie maar half weg, het begint me tegen te staan. Weer een goed teken! Over een paar uur kan ik de HA bellen voor de uitslag van bloedtesten
@smeren: Oh ja, moet ik ook maar mee gaan beginnen, ik krijg nogal snel strepen. Mijn bovenbenen zitten helemaal vol van toen ik opeens heel snel begon te groeien in de puberteit
Hallo dames, Bedankt voor alle duimen, ik hoop dat het gaat helpen!! Vandaag de dag redelijk goed doorgekomen. Verlies wel nog bloed, maar soms denk ik even dat het wat minder is en het alleen bruin is, andere momenten zit er toch ook nog rood tussen, maar ik hoop echt dat het op zijn retour is. Zal wel echt blij zijn als deze maand voorbij is hoor, pfff wat een onzekerheid. Heb ook nog steeds last van mijn buik, maar niet onderin wat ik dan weer verwacht mocht er iets mis zijn. Ik voel de "pijn" echt bovenop mijn buik zeg maar in de streek waar mag en darmen zitten, althans denk dat ze daar ongeveer zitten whuahaha. Eten gaat nu ook steeds beter en 's avonds begin ik echt weer honger en zin in vanalles te krijgen. dat herken ik dan weer van de vorige 3x Alleen blijf ik het een beetje raar vinden dat ik 's avonds niet meer zo moe ben Vanmiddag kreeg ik wel opeens 1 felle steek in mijn rechtertiet, sow daar verschoot ik even van Vandaag zijn mijn moeder en ik lekker met de kindjes het bos in gegaan, lekker gewandeld en gepicknickd en daarna watergevecht in de tuin hier. 's Avonds ben ik met Jordy naar mijn moeder gegaan want daar kwam de kapster, hij en ook ik hebben ze lekker laten knippen. Napoleon jullie dus ook de 4de, wat leuk zeg!! bandenpijn had ik gisteren best erg, ik vond het ook wel erg vroeg maar het is dus toch echt zo. Deborah ook ik blijf voor je duimen meid, hoop zo dat het toch nog goed zit!! Sweet en Arka wat een prachtige waardes en sweet niet de kriebels of t er misschien 2 zijn? haha. Surf wat klote meis dat het bloedverlies is begonnen. Ik ga mega hard voor je duimen dat morgen alles prima in orde is met je kleine frutseltje!! Leeuwtje YEAH 5 weken, gefeliciteerd meis!! Alles verder ok? En geen bruinverlies meer??
Angel, haha hoe kom je daarbij van kriebels dat het er 2 zijn. Ik hoop het ben allang blij.. dan ben ik meteen klaar.. ik wil namelijk ook 4 kids.