Geen bruinverlies meer gehad sinds vrijdagavond Blij dat je je beter voelt meis, jouw bloedverlies houdt vast snel op! *Knuf*
Vandaag positief getest dus ik mag me bij jullie aansluiten als aanstaande april 2010 mama.. Ben nu ong 5 weken zwanger van onze 2e spruit.. Weer erg spannend allemaal. Nog helemaal geen last van symptomen of kwaaltjes. Hopelijk gaat deze zwangerschap ook weer helemaal goed. Groetjes Anoesj
Sweet aan je hoge waarde te zien ten opzichte van die van Arka of verschilt dat per persoon?? Heb ook geen flauw idee hoor hoe hoog dat allemaal moet zijn, nooit in verdiept eigenlijk. Maar wel leuk he een tweeling en dan zou je er idd vanaf zijn als jullie er 4 willen, al zou nog een zwangerschap wel heel mooi zijn niet? Ik vind het (normaal gesproken dan) echt heerlijk om zwanger te zijn Leeuwtje!! Yes geen bruinverlies meer, gelukkig!!! Wanneer onze tijd krijg je de uitslag? Ik ga voor je duimen lieverd!! Ik hoop echt dat het hier snel stopt, vandaag met een vriendin gepraat die precies hetzelfde heeft gehad, alleen was zij zwanger van een tweeling waarvan 1 vruchtje niet leefde. Zij had precies hetzelfde als ik nu. Tenminste er zijn veel overeenskomsten. Bij de 10 weken echo was het 2de vruchtje al niet meer te zien, ik heb met 9 weken een echo, ben dus wel benieuwd of er iets te zien is bij mij dan of dat het ondanks de overeenkomsten toch iets anders is.
Welkom Anoesj Je hoeveelste kind is dit? Stuur maar een PB naar ingrid130 met je gegevens, dan wordt je op de site bijgeplaatst.
@Angel: Volgens de assistente moest ik vandaag bellen, als de resultaten van de test van maandag ook binnen zouden zijn. Dus over zo'n 15 minuten klim ik in de telefoon
Hallo!!!! heb niet bijgelezen want mijn hoofd staat er niet naar sorry!!!! Alle nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd!!! Vandaag de intake gehad en het was erg gezellig en heb ook over de vorige bevalling gehad en wat er is mis gegaan enzo en ze heeft me gerust kunnen stellen. Zie er nog wel tegenop maar weet nu wel dat als ik pijnstilling wil ik ook echte pijnstilling krijg en niet iets waar je niet mee mag slapen zoals de vorige keer. Ook word er dit keer eerder ingegrepen als ik aangeef niet meer te slapen en niks meer binnen te houden dus wat dat betrefd vind ik het nu al leuk. Meteen bloed afgenomen en mijn hb was super en mijn bloeddruk trouwens ook de rest krijg ik de volgende keer te horen behalve als er echt iets mis is dan bellen ze me op zodra ze het weten.Morgen bellen voor de echo dus hoop aan de ene kant dat die snel is maar op het formulier staat dat ze pas vanaf 12 weken een uitwendige echo maken dus dan wacht ik denk ik toch liever nog een paar weken Ga nu mijn bedje opzoeken want het was een vermoeiende en lange dag. Morgen een sollicitatie en ik hoop dat ik daarna weer gewoon online ben! Slaap lekker allemaal!!!!
heb de site net eindelijk weer geupdate volgens mij lag het gewoon aan mijn laptop want op die van roeland werkt het meteen goed dus hou deze nu eerst maar hahaha
Angel, ja ik hoop het echt... Leeuwtje ik ben blij dat het bloeden gestopt is en ik hoop voor angel ook.. Ben benieuwd naar je bloedtest leeuw.. ikkom dadelijk weer spieken dames,
Ingrid wat fijn dat je bent gerust gesteld! Heel goed dat je het nu meteen bespreekbaar hebt gemaakt, nu ligt t je vaak nog fris in het geheugen (soms helaas) en dan maar meteen beter eruit gooien wat je dwars zit dan je zorgen te blijven maken he. De vk zei mij trouwens dat ze een uitwendige echo vanaf ongeveer 8 weken kunnen maken, misschien gewoon eens bellen joh, hoe eerder hoe liever toch Succes op je sollicitatie!! Waarvoor ga je solliciteren? Ben er zelf ook over aan t denken om de zaterdag te gaan werken, zit hier toch de hele week "opgesloten" en wat extra eurootjes is ook weer lekker he heb alleen nog geen flauw idee wat ik wil gaan doen
Daar heb ik al veel van geprobeerd en heb er nu ook weer naar gezocht, maar bij alles vragen ze een inleg en daar trek ik niet meer aan. Het levert te weinig op op korte termijn en wil wel graag loon naar werken
Geweldig meis!!! JIEHAAAAA!! Ben echt heel erg blij voor je meis, echt mega blij, echt super blij, echt blijer dan blij whauhahaha als dat nog niet blij is dan weet ik t ook niet meer haha En nu gaan genieten hoor!!! Dikke knuffel!!
Ik geniet al! *Leeuwtje knuffelt Angel* Vanmiddag een 'gewone' afspraak met de HA, voor bloeddruk e.d.
Oh wat ontzettend spannend allemaal!!! Ging het hier allemaal maar zo snel hahaha ik heb zoooooo geen geduld