April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, dan hoop ik maar dat je niet te veel last heb van misselijkheid tijdens jullie vakantie.

Zie je er naar uit om weer naar Nederland te komen of had je liever nog willen blijven?

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Napoleon: Jeetje wat 'n flinke buik al zeg !! Ik zou zeggen 4/5 maanden?? hihi

Surf: Wat 'n goed nieuws !! Ook al blijft het spannend, elke dag dat beebje kan blijven zitten is beter, en als daar die progesteron voor nodig is maakt dat niet uit toch?? Ben wel jaloers hoor op 3 weken rondtouren daar... zucht... als de kids wat ouder zijn gaan wij ook :D

Ikheid: Wat super gaaf zeg !!! Gefeliciteerd, lekker van genieten !!

Smokey: Spannend morgen !! Toevallig: Tijdens mij vorige zwangerschap viel macaroni nooit goed en heb 't sindsdien ook nooit meer gemaakt, zo verschrikkelijk is die gedachte eraan haha

Nou Demi is weer flink aan het spoken, ze slaapt bijna de hele dag maar wordt 's nachts heeeeeel veel wakker. Nu is ze weer verkouden maar we verdenken nu de tandjes van de 'drama-week', plus eventueel een beetje virus/griepje wat ze van mij had overgenomen..
    Best uitputtend... hoe moet dat straks als er 2 zijn...
    Zal wel loslopen.

Waar is iedereen op de april 2010 Hyves ?? hij is nog onzichtbaar dus je kan je veilig aanmelden :D

En nog wat: Hebben jullie al de namen?? hihi wij wel voor 'n jongen maar als Demi een jongen was had ze niet naam gekregen dus die stond nog vast maar een meisje komen we maar niet over uit. Ach, we hebben nog even 8)

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0

ok dus blijft nog even spannend dan, is het alleen bij de 1e weken zorgzaam dat het vruchtje mee kan komen of later ook nog?

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    IK heb wel hyves maar wil echt niet dat iemand dat nog ziet.

@namen hier durf ik nog niet over na te denken dus ook nog niet gedaan, komt later, wel stiekem af en toe kamertjes gekeken vind dat zo leuk:)

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Dag dames.

@meiden met mooie echo's: feli! :D

@meiden met mooie buikjes: feli! :D

@surf: Fijn dat alles goed gaat met je kleine *knuf*

@Ego: Help me dames, ik ben zo bang! Had daarnet roze bij het afvegen! In juni begon het verlies ook met 5w1d, ben zó ongerust dat het nu weer fout gaat :(

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

lieverd ik had het ook rond jou tijd !
    nu helemaal niks meer
    kan dus innesteling zijn !
    probeer niet zo ongerust te zijn !

7. mirjam2112

Leeuwtje: roze is niet erg toch? Heb je ook krampen? Ik duim voor je dat het niks is. Dikke knuff voor jou!!

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ben net weer even geweest, en het was al minder en bruinig. Ik weet dat ik me niet zo ongerust moet maken, maar dat ik ineens weer bloedverlies krijg op precies dezelfde dag als bij de MK... Dat vind ik niet leuk :( Gelukkig kan ik deze week voor een echo, en ik voel me nog zwanger. Volgens mijn man zijn mijn (.)(.) groter geworden :D

9. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Niet echt krampen, meer het gevoel dat mijn baarmoeder 'aanwezig' is, snap je?

10. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @trotsemama1 Hoop dat de bezichtiging goed gaat. Ik heb mijn huis ook te koop staan vanaf eind nov maar dat gaat helaas niet goed. In januari 2 bezichtigingen gehad en 4 die in maart op de open dag kwamen kijken en verders echt helemaal niks.....
    We raken helemaal gefrusteerd hier. Gelukkig hebben we niks anders gekocht maar als je eenmaal de beslissing gemaakt heb wil je graag vertrekken. Als in dec. het huis nog niet verkocht is moeten we hier even flink verbouwen. We hebben 2 slaapkamers en een zolder die we netjes opgeknapt hebben. Wij gaan in dec. naar de zolder toe en onze dochter krijgt onze slaapkamer. De babykamer blijft waar hij is voor de nieuwe smurf.
    We hebben de laatste weken veel nieuwe spullen bij Ikea gekocht om ons huis een nieuwe look te geven hopelijk helpt dat.

@napoleon Ik heb toen ik 16 was een pruik gedragen maar dat was echt helemaal niks. De kapster heeft hem verkeerd geknipt. Ze heeft mij een kapsel aangemeten die perfect voor haar geweest zou zijn. Toen ik daarna vertelde dat ik 16 was schrok ze omdat ze dacht dat ik ouder was. Op school was het ook geen pretje. Ik mijn gezicht zeiden ze dat het zielig was maar tijdens de les hoorde ik ze smoesen en mij uitlachen. Dat was een zwart schooljaar voor mij.
    Maar goed ik heb de ziekte geaccepteerd en ik en mijn man kunnen ermee leven. Ik heb het altijd perfect kunnen oplossen mede door de muziekstroming waar ik van houd. Daar is kaal normaal. (hihi) Ik val zelfs op kale jongens/mannen.
    Het enige waar ik bang voor ben is het feit dat het erfelijk is. Gelukkig heeft mijn dochterje nu niks maar het kan altijd de kop opsteken.

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Pfff, rozeverlies lijkt weer gestopt te zijn. Mijn arme hart! ;)

12. mirjam2112

Leeuwtje: zo te horen hoef je je geen zorgen te maken! Wanneer is je echo precies?

Alre: kan me voorstellen dat dat een zwart jaar was en knap dat jullie er zo mee omgaan, dat lijkt me niet makkelijk. Heb je nu ook een pruik of niet? Lekker genieten van je 9 maanden voller haar toch?

Ik heb net een meisjesnaam in de groep gegooid hier en hij is in de smaak gevallen bij vriendje :)

nou ik ga naar bed, morgen drukke dag

truste !!

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @mirjam: Weet ik nog niet, ik moet bellen om een afspraak te maken :) Fijn dat jullie alweer een meisjesnaam hebben. Slaap lekker!

14. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @mirjam2112 Nee ik heb die pruik 1 jaar gedragen. Daarna heb ik er niks meer mee gedaan.
    Fijn dat de meisjesnaam gevonden is.

Hier zijn we er niet over uit. We zijn al een maand bezig maar we vinden niks beide leuk. Ik heb veel ingevingen voor meisjesnamen maar jongensnamen pff dat wordt echt een drama. De jongensnaam die we voor onze dochter hadden willen we niet meer gebruiken "Levi'" dit omdat hij veelvuldig gebruikt word. Ik geloof dat hij ook de jongens top 10 staat voor meest gebruikte namen.

@leeuwtje fijn dat het bloedverlies gestopt is. Nu maar hopen dat je de komende 8 maanden niks meer verliest.

15. mirjam2112

Nou hopelijk kan je snel terecht!

Ik liep net langs de spiegel en wat zag ik daar...... Een buikje!! Waarschijnlijk is hij morgen weg maar voor nu: jeeee :D

16. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    'k Ga weer even broekloeren...

17. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Nog steeds clean :D Misschien dat ik een klein beetje bloedverlies had omdat mijn baarmoeder met dingen bezig is? Ik voel hem af en aan vanochtend, niet echt krampen, meer steekjes e.d. :)

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Koel, een buikje! Maak een foto! :D

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik heb een echo kunnen regelen voor vanmiddag 4 uur. Spannend!

20. mirjam2112

Gaaf!!! Even rekenen 1600 bij jou is 0600 bij ons dus dan heb je hem al gehad???

Deel Deze Pagina