April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Dikke knuffel Ikheid!
    Goed dat je het zo positief ziet!

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankjewel Limegreen.. Ach als ik parttime zou gaan werken houd ik net zoveel over als in de WW.. Dus qua geld maakt het niet uit én mijn vriend heeft een dubbel inkomen (lang verhaal ivm ziekte)..

Dus dat zit wel goed :D

Dankje Arka, tja ik moet nu niet gaan stressen, moet genieten van onze spruit :D

3. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0

Voor dat je wist dat je contract niet verlengt werd wou je toen na je verlof weer gewoon de zelfde uren werken,minder gaan werken of thuis moederen ?

dat is nu ook iets waar je over na moet gaan denken..

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

parttime, maximaal 3 dagen per week wil ik gaan werken

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb zonet toch met knikkende kniëen de huisarts gebeld, dacht gisteren bloedvrij te zijn, maar vanmorgen zaten er toch weer wat druppeltjes in het inlegkruisje:(
    Vandaag ook weer flink last/pijn aan mijn darmen en maag en wil nu toch wel iets zekerheid.
    Kan vrijdagmorgen terecht en zal mijn verhaal dan maar eens doen en dan afwachten of de huisarts (eigen huisarts is nog 2 weken op vakantie dus krijg een vervangster) iets wil ondernemen.
    Dan maar naar het ziekenhuis voor een echo of bloed laten prikken ofzo. Heb geen idee wat ik verwachten kan.
    Ben gewoon ongerust en nog 4 weken wachten trek ik echt niet:(

Iemand al iets van Leeuwtje gehoord? Ben zo benieuwd hoe haar echo was!!

Meiden die echo hebben gehad, van harte gefeliciteerd!!!

Meiden die vandaag de echo hebben heel veel plezier, dat de kleine moppies maar even zwaaien naar hun papa's en mama's!!;)

Ikheid wat ontzettend klote van je baan zeg!! Maar gelukkig al alles zo goed als geregeld met het UWV.
    Ben nu ook opzoek naar een zaterdagbaantje. Door de week wil ik bij de kids zijn, maar de zaterdag best werken. Extra centjes en toch even Angela-tijd is best lekker. Maarja vindt nu maar eens wat;) niet gemakkelijk!!

Leeftijden kids: Linsey is 8 jaar, Kaily is 6 jaar en Jordy is 2. Zeker Linsey is straks dus best al in staat om me met vanalles te helpen en dat vindt ze natuurlijk ook helemaal geweldig. Voor Jordy is ze vaak al een 2de moedertje haha, af en toe moeten we haar echt even terug fluiten en weer duidelijk maken dat wij toch echt jordy's echte ouders zijn hahaha.

Kom vanavond weer gezellig kletsen, nu ga ik Linsey en Jordy klaar maken en gaan we eten en daarna even naar het kasteelpark, diertjes kijken en speeltuintje. Helemaal leuk dus voor hun. Kaily is logeren bij opa en oma dus die mis ik ontzettend:( maar vrijdag komt ze weer lekker naar huis.

Dikke knuffel!!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooooh Meis! Laa je niet zo gek maken hoor! (is makkelijker gezegd dan gedaan..) Ik ga heel hard, maar dan ook heel hard voor je duimen!!!

Tja, dat valt niet mee, zeker niet in deze crisis.. Ach, op het moment dat je het niet verw8 vind je iets, let maar op!

Veel plezier met de kids!

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Dikke knuffel Angel!!!!

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wat klote zeg heb precies het zelfde meegemaakt
    alleen was het omdat ik zwanger was
    ik heb toen alles zelf moeten regelen
    omdat ik dus ook nog ziek was toen me contract af liep en mijn ex werkgever mij ziek uit dienst had moeten melden wat hij niet heeft gedaan
    kon ik alles zelf regelen
    en het duurt 4 tot 6 weken voor dat het uvw alles voor je heeft geregeld

weet je al waarom ze je contract niet verlengen
    want ze mogen je contract niet verlengen met de reden dat je zwanger bent

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hallo ik kom even vertellen hoe de echo was gegaan!
    Nou m'n gevoel zat goed! het vruchtje is gestopt met groeien na 5,5 week. Dus toen ik voor het eerst bruinbloed verloor. er heeft ook nooit een hartje geklopt en dat vind ik wel fijn.
    Nu is het afwachten! De vk verwacht dat het binnen een week wel komen zal. Ik ga denk ik deze week dus niet werken.
    Ik ben erg opgelucht en blij dat er duidelijkheid is!!

Dames heel veel geluk en een fijne zwangerschap allemaal! Ik ga aan jullie denken!!

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    deborah veel sterkte meis!!

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Debora: wat naar zeg, maar je had het dus wel verwacht. Heel veel sterkte!

Leeuwtje: waar blijf je nou??

12. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
  13. smile17

smile17 Niet meer actief

Debora wat erg voor je meid! Ik heb er gewoon geen woorden voor. Veel sterkte in ieder geval.............

Angel sterkte en ik duim voor een goede afloop en inderdaad nog 2 weken in onzekerheid is niks gewoon een echo eisen!

Ikheid wat rot van je baan maar gelukkig is het uvw er nog op zich wel een lekker vooruitzicht dat je in januari al vrij hebt!

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja leeuwtje waar ben je!!!

veel miskramen of ma zeg in de april mama's!

15. Trotsemama1

dikke knuf voor jou debora
    veel sterkte

16. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    och nee deborah wat erg! Dikke knuffel meid!!

En dat zet je weer even met je twee voeten op de grond!!

17. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ikheid: wat vervelend zeg!! Wel fijn dat het UWV er is ja. Mijn contract loopt 1 maart af en ik denk dat ze het niet gaan verlengen ivm m'n zwangerschap. Gelukkig kunnen jullie het financieel hebben dan, wij eerlijk gezegd niet echt. Krijg je van januari tot je verlof dan 100 of 70%?

18. Trotsemama1

70%
    en met je verlof 100%

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dank je meiden! We hebben er echt vrede mee, we krijgen wel een nieuwe kans! ik kom zo af en toe nog wel spieken hier!! En zal het ook laten weten als we weer opnieuw zwanger zijn ;)
    Hopelijk was ik de laatste met een mk/ma!

20. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    elke keer als ik lees dat het fout is gegaan dan krijg ik gewoon kippenvel..
    vind het echt zo erg ..

Deel Deze Pagina