nou limegreen je met zo denken een mk is een manier van je lichaam om een niet goed kindje af te stoten . hoe erg het ook is . anders zouden er een heleboel kindjes worden geboren met afwijkingen . maar dat maakt het niet minder erg om te krijgen, en deborah ik wil je veel sterkte wensen meis!
Ik weet dat dit niet echt het beste moment is maar toch wou ik jullie deze site laten zien.. Inside pregnancy: Weeks 1 to 9 | BabyCenter
Wooooow.. ben er stil van! Sterkte meis en wat dapper dat je er zo mee omgaat! Liefs! en een dikke knuffel
nee dat niet ... het is gewoon leuk om te zien hoe je baby groeit. als je dat leuk vind om te kijken moet je kijken anders niet
ma staat voor missed abortion. Dat je bevoorbeeld met de 12 weken echo er pas achter komt dat het met, ik noem maar wat, 8 weken niet is goed gegaan. @limegreen; ik snap dat je je ongerust maakt maar het komt gewoon goed bij jullie Ik verlies al sinds 5,5 week bruin bloed dat is over gegaan in rood. Ik wist al meteen dat het niet goed zou gaan. Voel me ook niet zoals bij Finn. En ik ben blij dat het lichaam dit zelf regelt. mijn oom en tante kregen met de 20 weken echo zo'n verschrikkelijk nieuws... Het kindje had zoveel afwijkingen dat ze het geboren hebben laten, en helaas hun kindje hebben moeten begraven... Nee dan liever nu, toch? kop op jullie krijgen gewoon super mooie april mama's!!
ik vind je zo ongelooflijk dapper!!!!! En je voelde het dat het niet goed zat? ik heb echt bewondering voor je en vergeef ons al onze vragen, maar ik denk dat we (ik spreek dan vooral voor mezelf) met de schrik zitten dat het fout loopt,...
Geeft niks hoor! Ik had dat ook zo bij Finn, toen was ik ook heel bang dat het mis zou gaan. Dit voelde anders, voelde me niet zwanger en na het bloed verlies wist ik het eigenlijk al. Helaas moest ik lang wachten op een echo met het verlossende antwoord... Dat vond ik wel minder... Ik weet niet of ik dapper ben, misschien een tikje te nuchter? Maar het is gewoon goed zo. We krijgen heus een nieuwe kans, en ik geniet dubbel van m'n lieve ventje!
Bedelf je kleintje maar onder vele knuffels en ga inderdaad niet werken! Geniet van je kleine mannetje! Ik duim dat je snel terug zwanger mag zijn, met duidelijk kwalen en van een prachtig beebje!!! Dikke knuffel
@Deborah: Je neemt het echt heel stoer op. Vind het heel jammer voor jullie. Geniet lekker van je kleine mannetje. En hoop dat het snel komt en dat een volgende zwangerschap voorspoedig mag verlopen. *knuffel*
Dag meiden, Ik stond kokhalzend voor de klas vandaag...oei, toch wel pittig nu. Ik heb het gelukkig kunnen verbergen, maar wat een rotgevoel om zo misselijk les te geven! Ik mag tussendoor als ik ongerust ben altijd een echo laten maken, ivm mijn voorgeschiedenis met miskramen. Gister heb ik er weer een laten maken en alles is goed, echt mooi om te zien hoe het kindje elke week alweer zoveel groter is! Ik hoefde me van de gyn helemaal geen zorgen meer te maken, omdat ik zover nog niet eerder ben gekomen en alles er goed uitziet. Ik slik ook bloedverdunners, want oorzaak van mijn vorige miskramen was niet het vruchtje wat niet in orde was, maar mijn bloedstolling. Ik kan minuscule bloedpropjes krijgen, waardoor bijvoorbeeld de bloedtoevoer naar het kindje geblokkeerd raakt. Heel vervelend om te weten dat de beide kindjes dus gewoon helemaal gezond waren. Nu wel blij dat we weten wat ik moet doen om het wel goed te laten gaan. Lang leven de bloedverdunners! Begin nu steeds meer te geloven dat ik nu toch echt een kindje ga krijgen! Op naar de negen weken! Liefs, Marijn
Debora, heel veel sterkte meis!!! Ook al heb je het aanvoelen komen het blijft zwaar daar weet ik alles van. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat er snel een kleintje bij jullie mag komen!
Ik kwam even snel lezen of er nieuws van Debora was..... Stiekem hoopte ik misschien wel op goed nieuws. Meid, wat klote voor jullie!