hee.... als hier toch niemand is... kan ik net zo goed even doorstomen voor de 1000 berichtjes... Zou ik dan een super member worden ofzo
hihi, normaal is het hier idd veeeel drukker Misschien doen alle aanstaande mama's wel even een dutje
Nou ben ik even strijken komen jullie allemaal gauw kijken.. hmmmmm... zou het aan mij liggen Hoe is het verder hier ?? Ik ben nog steeds niet misselijk gelukkig, wel een naar gevoel en heb wel heel veel trek in van alles wat ik bij Demi niet had. Dus misschien wordt het toch een jonge Ik ben trouwens wel misselijk na 'n dutje... stom he.. dat had ik ook bij Demi, zodra ik ook maar een half uurtje op de bank had geslapen was ik gelijk kotsmisselijk en moest dan ook meestal overgeven. Met als gevolg dat er hier geen dutjes meer gebeuren
Goedenavond allemaal. Zover ik kon zien nog niets gehoord van Leeuwtje? Ik ben de hele dag door een heel klein beetje misselijk. Niet heel erg, maar bij bepaalde geuren moet ik dan opeens kokhalzen. Bij ons op het hoekje wonen Hindoestaanse mensen en die koken een keer in de zoveel tijd heel de dag door met sterke geuren. Normaal vind ik het wel lekker ruiken, maar vandaag.... elke keer als ik buiten kwam moest ik kokhalzen!!! Niet handig. En als ik de koelkast open doe, iets weggooi in de vuilnisbak enz. Ben benieuwd hoe het morgen op mijn werk gaat. Op donderdag gaan ze altijd in de pauze vis halen.... hoop dat ik daar geen last van ga krijgen. Dat ruik je door het hele kantoor heen!!! Ik ga ook nog even strijken. Heb een hele stapel liggen, maar heb geen puf om alles te doen. Denk dat ik eruit vis wat we morgen en overmorgen aan willen doen en dan kan de rest wel wachten tot het weekend!
Oh ja, wij hebben destijds onze kinderkamer bij Burgerhout gekocht. Volgens mij ca. 700 euro. Maar dat was al wel 5 jaar geleden. Misschien dat ik binnenkort ook een bij Babydump ga kijken. Ik werk in Roosendaal, ik begreep dat er daar ook één zit?
Hallo damess, Hier vandaag ook een echo gehad en niet goed!! Zou 8.1 wk moeten zijn en vk dacht ergens rond wk 5 ze dacht wel dat ze hartje zag knipperen. Maar ik zei tegen haar zit gewoon niet goed want heb ovu testen gedaan en zw test op dag van nod, zou een knappe test zijn dat ie 14 dagen van te voren al posi aangeeft!! Raar vond ik ook dat ze geen inwendige echo heeft gedaan, maar ja dinsdag als t goed is naar ziekenhuis en dan horen we wel verder. Kwam thuis en had meteen na plassen ook beetje rood verlies dus zit echt niet goed. Meiden heel veel suc6 verder met jullie zwangerschap geniet er van. Liefs
Oh nee Smokey. Wat erg! Ik hoop dat je volgende week meer duidelijkheid hebt. Sterkte in ieder geval. (Trouwens wel vreemd dat ze dan geen inwendige echo heeft gedaan. Die is toch vaak veel duidelijker!)
Ze kan er toch ook naast zitten!? En dat bloed, je kan toch gewoon bloed verliezen.. Dat kan toch??? Sterkte meissie!
Oh nee Smokey, wat een naar nieuws!! Heel veel sterkte!! Ik duim voor je dat de vk er naast zit of niet goed heeft gekeken en dat het dinsdag alsnog goed is maar zo te lezen heb je er zelf geen hoop op? Dikke knuf voor jou x
@ Smokey, oh nee toch...maar vind het wel een beetje raar dat ze geen inwendige echo heeft gemaakt. Voor de 12 weken doen ze meestal een inwendige echo, omdat dat veel duidelijker is. Houd moed meid! Ik duim voor je!
Pffff, mensen wat ben ik misselijk! Heel de dag al. Probeer heel rustig te ademen anders ga ik over me nek denk ik.
Jewe: wat naar hè!! Dat zouden ze moeten verbieden, als je net zwanger bent hoor je te stralen en genieten maar die misselijkheid overheerst. Kan je nog wel wat binnen houden of heb je al overgegeven?
Hallo dames, Zie nog steeds niets van Leeuwtje? Begin me een beetje zorgen te maken Hoop zo dat alles goed is met haar en haar welpje!! Smokey ik zal heel hard gaan duimen dat alles toch goed is en ze gewoon te vroeg een uitwendige echo heeft gedaan waardoor het allemal niet zo goed meetbaar is geweest. Heel veel sterkte!!! Wij vandaag lekker gewandeld, diertjes gevoerd, in speeltuin geweest. Was wel bekaf toen we terug waren. Ook had ik wat meer roze verloren, misschien door het vele lopen? Heb nu alles ff op een rijtje gezet om vrijdag mee naar de dokter te nemen. Hoop toch echt niet dat zij me ook naar huis stuurt met wacht het maar af totdat de vk een echo maakt de 23ste Heb echt zo zenuwen ervoor, ergens heel bang dat het niet goed zit, maar probeer echt zo positief mogelijk te blijven. Als Linsey dadelijk in bed ligt zal ik mannetje een vragen een foto te maken van buikje, ik vind hem zo mega haha. De kids hier weten nog van niets en totdat zeker is dat alles goed is vertellen we ook nog niets. Hoe doen jullie dat eigenlijk? Vertellen jullie het de kids al of wachten jullie ook?
Ik kan het nog binnen houden, maar niet lang meer denk ik. Het wil vandaag maar niet zakken. Normaal gesproken dan eet ik wat en is het over maar vandaag niet....Sta je een kinderwagen uit te leggen, buk je naar voren en dan komt het....bah! wat moeten de mensen vandaag wel niet gedacht hebben...
donique leg ik het wel uit maar die is nog zo jong. tja die kinderkamer was idd 1100 euro en we hebben er ook lang over nagedacht maar ja dan heb je hem al gezien en is toch niets anders meer leuk! hahahahahaha hier ook misselijk. bij donique nergens last van maar nu? bah! vind het wel vreemd dat we nog niets van leeuwtje hebben gehoord???? smokey meis heel heel heel veel sterkte! EN NU POTVERDORIE GEEN MISKRAMEN MEER! ik ga naar bed!