Ik wil ook optijd klaar zijn en niet alles op het laatste moment moeten doen, das niet goed voor me innerlijke rust! Ik denk de maxicosi mura of de mutsy slider.. Eerst ff testen en kijken wat makkelijk in gebruik is en wat in de auto past.. We hebben nog tijd zat meis.. Maar ik vind die weken voorbij vliegen!!!
Ik ga zo slapen, het is al kwart over 9 en ik wil naar bed! Fijne zondag allemaal meiden, shop/speel/socialize ze!
Hihi een mini meeting in Roosendaal leeuwtje: fijn dat je je goed voelt, geen bruinverlies meer? Voor je het weet praat jou ukkie je ook na, het gaat zooo snel. Nou het overgeven is hier begonnen vlak na m'n vorige berichtje helaas. Het lucht wel even op maar ik ben bang voor een herhaling van de vorige x. Ben trouwens 7wk3dg nu, ff checken of m'n banner terug is...
@mirjam: Bruinverlies is zo goed als voorbij, zie nog maar nauwelijks iets, gelukkig Balen van je overgeven lieverd, hoop dat dat snel voorbij is. Je banner is weer terug trouwens!
Goed, ik ga er vandoor @Angel: Ik zie dat je on-line bent lieverd, alles nog goed? Ik lees het morgen wel. Fijne dag!
Hier hetzelfde hoor lees op je blog dat jullie jarig zijn geweest, nog gefeliciteerd!! En hoe komen die stroopwafels half leeg??
Alles goed hier? Vandaag eindelijk een dagje rustig aan doen...... Ik vind de tijd trouwens wel snel gaan, las dat 1 van jullie alweer 10 wkn is, woh! Ik ga van de week mijn verwijsbrief halen voor de gyn, kan niet wachten op de 1e echo, vind het ook wel spannend! Ook omdat het zo anders voelt als bij de eerste! Ik ga nu ook naar een ander ziekenhuis ivm onze verhuizing van vorig jaar. Hoop dat mijn gegevens snel worden opgestuurd vanuit het andere z'huis......Dat is nog even afwachten. Geeft toch een fijn gevoel als alles bekend is. Hebben jullie trouwens een voorgevoel over het geslacht? Ik zat er bij mijn eerste helemaal naast, dus ik durf weinig uitspraak te doen! Gr
Spriet gefeliciteerd met je 10 weken... @Buddie wat lief dat je de slaapkamer van je schoonouders krijgt. Had ik maar zulke schoonouders.. @Leeuwtje, ben blij dat het bruinverlies minder is geworden meid.
Dag meiden! Joehoe, 9 weken alweer! Joehoe, misselijk.....bah Gister met mijn lief naar een hele mooie babywinkel geweest die opheffingsuitverkoop heeft. Ons zitten verlekkeren aan alle mooie spullen en kleertjes. ik merk dat ik nog geen echte grote aankopen durf te doen, dat komt later wel. We hebben wel een heel lief pakje gekocht voor na de geboorte, heel neutraal wit gehaakt, heel lief. En voor mij een mooi shirt waar ik nog in kan groeien, maar die nu ook al mooi staat! Vandaag voelt als een verloren dag. Zo misselijk dat ik alleen maar op de bank kan liggen en niks kan eten, overal krijg ik kokhalsneigingen van, terwijl ik weet dat de misselijkheid vaak minder is als ik heb gegeten...blijven proberen dus. Ik heb vrijdag echo, ben dan 9 weken en 5 dagen, dus ben benieuwd of het dan eindelijk een keer uitwendig zal zijn en of ik al armpjes, beentjes enz kan zien. Wie heeft er een voorbeeldecho van rond die tijd? Liefs, Marijn
volgens de vorige echo bij 6 weken en 2 dagen ben ik nu 9 weken. morgen de 2e echo..... spannend hoor zal dus wel april mama worden denk ik
Hoi meiden, Hoe staat het leven hier? Hier gaat alles op rolletjes! Misselijkheid komt en gaat, maar merk wel verbetering.... Vanmiddag vier ik mijn verjaardag, ik hoopte dat we lekker buiten konden zitten maar helaas. We gaan deze gelegenheid maar meteen gebruiken om het nieuws tegen iedereen te vertellen! Sam krijgt een mooi shirtje aan. Met op de voorkant "Big Sister" en op de achterkant "April 2010". Wordt natuurlijk lastig lezen voor mijn oude opa en oma, Engels is niet echt hun taal.....
@ Mirjam: Wat een super-tip van dat schoonmaken!! Dat ga ik binnenkort ook eens proberen, want ik HAAT schoonmaken. @ Spriet: Jeuj!!! 10 weken zwanger alweer! @ Ikheid: Wat super dat je de kinderwagen van je schoonouders krijgt! Die dingen zijn hartstikke duur, dus dat vind ik echt hartstikke lief van ze. En echt een mooie kinderkamer hebben jullie uitgezocht. @ Kleuren babykamer: Wij willen niet weten wat het wordt hebben we pas besloten, dus wij gaan voor kleuren die bij zowel een jongen als een meisje kunnen. Denk aan: groen, geel, oranje, rood enz. Ik ben niet zo van de neutrale tinten, dus het kamertje zal iig erg kleurrijk worden. @ WendySunny: Hey!! Kom je naar ons verhuizen?? @ hier: Gister mijn verjaardag geviert (ben a.s. woe jarig). Van mijn vader, stiefmoeder en zusje heb ik een videocamera gekregen!!! Echt een hele mooie, dus dat vind ik echt super. Van mijn broertje en zijn vriendin kreeg ik een doosje bonbons en een boek, Witte Oleander. Ik ben gek op lezen en Aranka (vriendin broertje) vertelde dat Witte Oleander haar favoriete boek is. Dus JEUJ .nu kan ik eindelijk weer eens een goed boek lezen.
Bannercheck... EDIT: Wat een gezeik...ik krijg nu ineens een kruisje...GGgggrrrrrr EDIT 2: Hm, nu doet ie t weer....VAAG!!!