Heey heey,, Gefeliciteer meiden!! april 2010 alweer Heel veel geluk en een voorspoedige zwangerschap toegewenst Liefsz een maart 2009 mama
Hallo! Ik wil me ook bij de april 2010 mama's aansluiten. Ben als alles goed blijft gaan 7 april uitgerekend. We hebben al een zoontje van 31 januari 2008 (uitgerekend op 8 februari)! Dus hij krijgt een broertje of zusje! Ben heel benieuwd hoe het gaat met 2 kindjes straks. Ben net als toen nu alweer bang dat het mis gaat. Maar dat zijn de zenuwen, en we gaan er van uit dat het net als bij Finn gewoon goed gaat!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hier ook een oorspronkelijke april 2009 mama ( 16 april uitgerekend, 31 maart geboren) Probeer zo veel mogelijk van je zwangerschap te genieten, want het gaat echt snel. Zet hem op allemaal! Hoop dat jullie een hechtclubje krijgen waarmee jullie alles kunnen delen van zwangerschap! Op naar mooie beebs! Liefs Leonie
Hallo!! Ik word als het goed is ook een april 2010 mama!!! Ben volgens de calculator uitgerekend op 5 april, maandag is mijn nod pas maar heb al 2 positieve testen gehad!!!! Ben al mama van een zoontje van augustus 2008, was uitgerekend op 31 juli en nu dus op naar zijn broertje of zusje Was eerst ook een januari 2010 mama maar dat heeft helaas niet zo mogen zijn dus gaan nu extra hard duimen dat deze goed blijft zitten. Voelt in ieder geval al wel beter als de vorige keer dus dat is positief!
Bedankt dames!!! Ingrid en Debora Gefeliciteerd!! Nee, we wonen nog niet samen dus moeten nog erg veel gaan regelen...
Gefeliciteerd ingrid en debora en welkom Nou je hebt gelukkig nog wel even de tijd vaak kan je ook wel urgentie krijgen. Vandaag hebben we het aan mijn schoonouders verteld, dat zijn ook de enigen de rest vertellen we het met 3 maanden.
Jullie ook allemaal gefeliciteerd trouwens, dat vergat ik helemaal! @Lysette: nog een boel regelen dus. Komt vast goed Je maken meteen een bijzondere periode door samen. @Spriet en ingrid: jammer dat jullie een mk gehad hebben meiden. Hopelijk gaat alles deze keer goed.
Wow, April 2010 alweer!!! Meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap..!! Geniet er van!!!! Liefs, een Januari 2010 mama
Dank je wel! Wij willen weer zo lang mogelijk wachten met het vertellen maar bij Julian konden we het met 9 weken door de groeiende buik ook niet meer verborgen houden dus ben benieuwd. Hoe reageerden je schoonouders op het goede nieuws?
Ja ze vinden het helemaal geweldig voor hun het 11e kleinkind. Ik heb de vorige keer eroverheen gelezen dat je ook een miskraam hebt gehad, maar dat het nu wel beter voelt. Ik heb dat dus ook dat het nu veel beter voelt en heb ook het idee dat de symptomen veel heftiger zijn. Ze zeggen dat je met de 2e vaak nog sneller een buikje krijgt maar ik hoop het niet voor je anders moet je het wel heel snel vertellen. Ik heb gezien dat ze bij de februari mama`s een site als lijst hebben, dat lijkt mij ook wel erg leuk alleen ben ik niet zo handig om dat te maken, misschien dat er iemand is die dat kan/wil? en anders dan doen we wel een gewone lijst in dit topic. Hoe gaat het verder nu met jullie?
Hallo, Ik wil me graag aansluiten bij de april mama's. Ik ben uitgerekend volgens de calcultor op 1 april. Leuk he. Ik ben 28 jaar en afgelopen september getrouwd. Dus binnen het jaar zwanger. (keurig he ) Bij ons is de zwangerschap heeeeeelll snel gekomen, eerste ronde. Het is nog steeds een raar idee, je verwacht het niet zo snel he. Als je gaat klussen denk je...ach zal wel niet gelijk raak zijn. Dus wel. Hebben het nog tegen niemand verteld. wel moeilijk hoor! Jullie allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap.
Gezellig dat je mee komt kletsen wimjo Hele mooie datum 1 april al denk ik dat de mijne nog wel veranderd want ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is geweest en wist ook niet zo goed mijn nod, de eerste echo zal het uitwijzen. Jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ja dat heb ik ook met de uitgerekende datum. E ene site zegt 1 april de andere 5 april. Ligt er maar net aan of ze naar de lengte van je cyclus kijken. Ik heb ( had) een cyclus van 24 dagen dus best kort. Wanneer wist jij dat je zwanger was? Ik al 3 dagen na mijn ei. Ik voelde me misselijk, had zere borsten en een rara buik. Mijn man zei.....ach je zult het wel willen voelen. Kan nooit zo snel.... haha en zie het resultaat.
*** inbraak *** Jeetje, alweer april 2010 mama's! Van harte gefeliciteerd en vooral: geniet ervan! Groeten van een april 2008 mama *** uitbraak ***
Voor ons was die ronde 10, afgelopen ronde had ik echt het gevoel zwanger te zijn had symptomen en werd maar niet ongi nou ja uiteindelijk op dag 37 wel zo`n lange cyclus had ik nog nooit gehad. Ik was zo teleurgesteld dat ik het helemaal van me af heb gezet, had er geen vertrouwen meer in en had zoiets van "we zien wel" Toen ging ik op vakantie ook niet mee bezig geweest en we zijn nu bijna 3 weken terug en ik dacht dat mijn ongi eraan zat te komen, had dus last van mijn borsten (maar normaal voor ongi ook) Maar vrijdag kwam ik een ovulatie test tegen en in een gekke bui (weet nog steeds niet waarom) deed ik hem en binnen no time was die positief, toen een zwangerschapstest gehaald en zelfde verhaal. Nu achteraf had ik wel degelijk symptomen die borsten/tepels dus maar ook erg opvliegend en moe vanaf maandag. Oja heb net als de vorige keer erg last van boeren vooral na het eten maar ook tussendoor veel meer.
leuk weer een april mama erbij! Hoi wimjo! Ik heb dinsdag pas mijn NOd, maar ik ben 6 dagen na m'n eisprong (die heb ik goed kunnen voelen deze keer) een beetje bloed verloren en meteen de dag erna was ik licht misselijk, m'n borsten doen zeer en m'n liezen trekken (bandenpijn) Dus toen wist ik het al. Heb zo'n test gekocht die je een paar dagen eerder kunt doen, en gisteren getest. Was idd positief! Dat boeren heb ik ook, en dat bleef bij Finn ook m'n hele zwangerschap wel. Lekker charmant Wij willen het deze keer nog niet vertellen aan iedereen. Bij Finn wist echt iedereen het op de dag dat ik getest had. Nu kijken hoe lang ik het voor me houden kan! M'n vader komt vanmiddag op bezoek en ik vind het nu al lastig dat ik het nog even stil moet houden. Maar m'n man wil dat graag. Ben benieuwd wanneer ik het wel moet vertellen omdat ik een buikje krijg hihi! Wij hadden bij de febr. mama's 2008 ook zo'n lijst, maar daar ben ik ook niet zo goed in. Wil het wel proberen! Dan begin ik daar nu wel even aan. Nu zijn we nog niet met veel
Spriet: 23 jaar, 1e kindje, 1 April Wimjo: 28 jaar, 1e kindje, 1april Lysette: 25 jaar, 1e kindje 2 april Ingrid130: ...jaar, 2e kindje 5 april Debora: 24 jaar, 2e kindje 7 april zoiets? kan er straks het geslacht ook bij enzo
Wimjo, gefeliciteerd en welkom hier!!!!! Boeren had ik bij Julian inderdaad ook, heel fijn als je midden in de stad loopt Hoop het dit keer dus niet te krijgen hahaha. Verder had ik ook al snel het vermoeden dat ik zwanger was dit keer, dus vroeg getest. Woensdag kwam er nog niks uit en donderdag was de test gewoon posi, gisteren weer getest en toen was het nog duidelijker. Ga maandag nog een keer testen, heb er toch nog 1 liggen en dan meteen de vk bellen. Moest na mijn mk meteen bellen als ik weer zwanger was dus dat doen we dan ook maar netjes Hier was het weer in ronde 1 raak, bij Julian was het ook in 1x raak en bij de mk was het ook in 1x raak. We zijn blijkbaar een heel vruchtbaar stel De lijst op een andere site heb ik ook niet zoveel verstand wel, lijst hier in het topic bijhouden kan ik wel maar volgens mij word het al door debora gemaakt!
Goed begin toch?! Ik ben trouwens 28 jaar Misschien ook al wel handig om erop te zetten of iemand in het zh wil bevallen en fv of bv wil geven? Ik wil bevallen in het zh en ga fv geven en het geslacht ga ik geheim houden