wel ja, heb geen idee hoeveel ondertussen, maar toch wel veel terwijl er toch 90% kans is dat alles goed gaat?
Dat wil nog niet zeggen dat iedereen ter wereld die uitgerekend is in april zich hier aanmeldt En dat zullen er ook wel veel zijn...
Heb wel bijgelezen maar ik weet niet echt veel meer, sorry!! Las iets over broodjes en dat klinkt wel goed. Kamertje, wij wachten met het kamertje tot we weten wat het word. 1 muur in de kamer is nu blauw en als het een jongetje word blijft dat ook zo maar als het een meisje word zullen we de blauwe muur knalroze gaan maken! Verder hebben we helaas de babykamer al compleet maar ja als het een meisje word mag ik wel opzoek naar nieuwe lakentjes, dekentjes, hoezen enz. dus ik hoop stiekem dat het een meisje word zodat ik de winkels weer kan leegkopen hahaha. Iedereen met een goede echo, gefeliciteerd!!!!! Morgen ga ik met mijn moeder de stad in en dan krijg ik een setje zwangerschapskleding van haar omdat we volgende week een bruiloft hebben. Weet nu al wat ik wil hebben, een nette zwarte broek, een strapless topje en daarover heen een bolero idee. Heb nu al zin om het te kopen hahaha. Heb ook nog een mooie jurk gezien en denk dat ik die voor mezelf ga kopen. Ik ga nu weer rennen want nesteldrang is hier al goed aanwezig, word soms gewoon moe van mezelf hahah
Is zeker klote als je contract niet verlengd wordt!! Heb ik vorig jaar ook gehad en zat echt een tijd thuis maar ja je hebt thuis ook veel te doen he... Op een gegeven moment krijg je nesteldrang en dat soort dingen en je kan lekker effe op bed gaan liggen als je moe bent!! Dat zijn wel weer voordelen hahahha.. Fijn dat er weer een aantal goede echo`s waren, is altijd weer een gerustelling.. Ik moet volgende week hebben het hummeltje met 6 weken gezien en een kloppend hartje die net begonnen was met kloppen dus ik vind het nog best spannend!!!
Hhaha ik herken dat, ik hoop ook stiekum op een jongen kan ik idd weer andere dingen kopen.. Wij zijn nu bezig met de kamer van Mila die wordt ook echt gaaf roe met oranje.. lekker knal.. Positiekleding is best leuk om te shoppen he, Soms heb ik het idee dat mensen het nu al zien bij mij.. Maar dat zal wel verbeelding zijn ik val alleen maar af... Ik ga ook nog wel wat nieuwe dingen kopen heb nog maar 4 maanden mijn eigen kleren aan en nu al weer positiekleding. Soms heb ik het idee dat ik 2 jaar achter elkaar zwanger bent hhahah maar ja..
bleeehhhh zit op m'n werk en ik voel me toch beroerd ineens.. Sorry.. moest het even kwijt.. ik zit hier maar heel zen door m'n neus te ademen en te bedenken welke wc het meest dichtbij is ...
We wonen nog niet samen. Mijn huurwoning is te klein voor met z'n 3en en zijn koopwoning is wel nieuw, mooi en ook groot genoeg maar in een buurt waar ik liever niet wil wonen en zeker niet wil dat de kleine naar school gaat. Zijn woning staat inmiddels te koop maar ik heb weinig hoop dat die op tijd verkocht wordt. Denk daarom dat we de eerste 2 jaar bij hem gaan wonen.
Suze je moet de code van je banner in je handtekening plaatsen. Dit doe je via gebruikersinstellingen.