Oh ok, hier hebben de kids nog vakantie en lig dus inclusief kids tot 10 uur of 11 uur in bed. Zou het daar aan liggen dan???
is lekker toch dat je zo lang in bed blijft.. ik nu ook dat ik zwanger ben.. niet normaal.. ik slaap echt veel.
In het begin toen ik er net achter was dat ik zwanger was had ik dat ik 's morgens om 8 uur of 9 uur wakker werd en dan kon ik niet meer slapen, moest dan echt opstaan. Maar dat is ook alweer een poos geleden, kan nu weer rustig blijven liggen
Ja, dat had ik ook.. was echt in het begin van de zwangerschap.. en ook in de nacht wakker.. paar keer.. Maar nu val ik gewoon als een blok in slaap.
Denk dat ik nu trouwens toch maar ga douchen en proberen te slapen, des te eerder is het morgenvroeg natuurlijk. Weet niet of ik het red om morgenvroeg online te komen en weet niet hoelaat ik er morgenmiddag weer ben. Vriendin heeft nogal een plakkont haha maar probeer zo snel mogelijk te vertellen hier hoe het was! Slaap lekker lieve dames of zoals leeuwtje een hele fijne dag vandaag!! Bedankt voor jullie lieve peptalk, hoop echt dat iedereen gelijk gaat krijgen en ik morgen een pracht echo ga hebben!! Tot morgen knuffels kusss!!
Slaap lekker angel.. hoop echt dat je een mooie echo krijgt en dat je ons heel blij zult maken.. Ga nu lekker je nestje in.
@Angel: Douche en slaap ze, droom maar fijn van de prachtige echo die je gaat krijgen! Ik ben benieuwd, want bij mij ziet het er ongeveer hetzelfde uit als bij jou, we lopen gelijk op
Goedemorgen dames, Ik heb weer eens geen tijd om alles terug te lezen, zal zo even een paar pagina's doen. Maar wel even een ego berichtje van mij... Gister onze eerste echo gehad. Wow wat mooi is dat . Dit moment vergeet ik nooit meer. Een mooi klein frummeltje van 20,6 mm met een prachtig kloppend hartje. Ik ben verliefd!!!! Ik ben wel 6 dagen minder ver dan we dachten, maar aangezien alles er fantastisch uitzag maakt dat me niks uit. Over 2 weken mag ik weer terug komen omdat ze nu nog niet echt goed een termjn kon stellen. Dus de 17e mag ik weer .
Nee nog niet. Ik heb wel geprobeerd foto's te maken van mn telefoon, die zal ik zo proberen in mn album te zetten. En anders wordt het vanavond. Mn vriend heeft ze nu mee naar zn werk (hij wilde ook even pronken ) en hij gaat ze inscannen. Maar zal zo n poging wagen vanaf mn telefoon.
Aww, wat lief! Ik wacht vol spanning Nou ja, eigenlijk niet, want ik ga afsluiten. Maar later vanavond kom ik zeker weer spieken!