Angel: succes vandaag! Ik duim voor je! Mermaid: gefeliciteerd met je verjaardag!! Trotsemama: fijn dat het nu weer goed gaat! Als we bij mijn ouders zijn klimt demi ook zo naar boven.. de donderstenen hè.. Ibas: waar ben je nou?? Ego.... Net eindelijk over gegeven!! Zat al sinds gistermiddag dwars maar dan ben ik het maar liever kwijt, dan voel ik me een stuk beter. Zit nu lekker aan een stokbroodje kaas.. Die mag wel binnen blijven
angel misschien heb je hier wat aan http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/161573-hebben-positieve-verhalen-nodig-over-bloedverlies.html
Ladies ik heb 1 foto in mn album staan. Ik heb 3 foto's meegekregen, maar de andere 2 zijn erg onduidelijk. Op deze foto zie je onze frummel wel goed.
Trotsemama, had je eventueel nog gekeken naar het Kiddy Guard rolhekje? Of zit dan ook de leuning in de weg?
goedemorgen allemaal, net even bijgelezen....jeetje wat wordt er veel geklept zeg @ blauw: heel veel sterkte de komende tijd @ mermaid: van harte gefeliciteerd met je verjaardag...enne 30 is echt niet zo erg als t klinkt hoor8) @ ibas: super dat je echo goed was, mooi is dat he wanneer je zo'n minimensje ziet bewegen @ angel: heel veel succes @ mirjam: wat een opluchting kan t zijn he om ff lekker over te geven hihihihi ego: ben ook echt een blonde doos hoor zit ik gisteravond met een huis vol, had een kookstudio van tupperware.......wij met 7 man wachten, wachten en nog es wachten, maar er kwam niemand wat bleek nou, ik had de afspraak verkeerd gemaakt, de afspraak stond voor 2 sept......das dus vandaag whahahahaha nu doen we t maar a.s. dinsdag whahahaha
daar ben ik nog voor aan het kijken op marktplaats even zoeken of ik een niet al te duren aan de haak kan slaan
Morge dames, Ibas gefeliciteerd met de mooie echo!! Wat fijn om dat hummeltje zo te zien he, geniet nog maar heerlijk na!! Trotsemama hartstikke bedankt voor de link!! Het is echt fijn te lezen dat er zoveel ook bloedverlies hebben gehad en dat alles toch goed is! Ik ben echt op van de zenuwen, ben er gewoon misselijk van en het is echt niet van de zwangerschap zelf mijn handen trillen enorm. Niet normaal eigenlijk he, zenuwen zullen er niets aan veranderen of het nu goed of fout is. Zal in ieder geval blij zijn als het 12 uur is en ik aan de beurt ben, misschien dat ik dan weer een beetje relax kan zijn. Kan nu gewoon nergens anders aan denken en ben er al 2 dagen met mijn hoofd niet bij. Pffff zal vast niet gaan helpen als ik de tijd vooruit zet he
@ angel ik heb zelf ook bloedverlies gehad dan wel pas in een laat stadium heb er ook 2 keer voor in het ziekenhuis gelegen mocht helemaal niks meer eigenlijk ook niet eens traplopen laat ik nou net in een flat wonen en geen lift hebben en ik heb een kerngezonde dochter 9 van de 10 keer vinden ze de oorzaak niet waarom je gaat bloeden net als bij mij ik had toen ik net zwanger was van de toekomstige frummel roze bloedverlies maar dat waren allebei keren dat ik iets te veel heb gedaan ik weet dat ik kan gaan bloeden, dus ik zal het altijd rustig aan moeten doen vanwege mogelijke bloedingen
Ibas, Fijn dat de echo zo goed was. Is inderdaad heel ontroerend om dan zo'n minimensje te zien he! Sannie. Dat klinkt als iets wat mij ook zou kunnen overkomen!!! Ik was altijd heel erg goed in het onthouden van afspraken, maar ik merk dat ik tegenwoordig echt alles direct op moet schrijven! Tsja, misschien komt dat doordat ik toch al 30+ ben!!! Ik ben er inmiddels inderdaad wel achter dat geen zwangerschap hetzelfde is. Bij mijn zoontje moest ik de eerste 16 weken elke ochtend overgeven. Maar daar was ik toen op een gegeven moment zo aan gewend. Opstaan, even overgeven, daarna niets meer aan de hand de rest van de dag. Maar nu heb ik 's morgens weinig last (alleen als de vuilnisbak of de koelkast stinkt, dan ga ik bijna over mijn nek, terwijl mannetje zegt dat hij niets ruikt ) maar vanaf een uur of 12 ben ik de rest van de dag misselijk. Kan niets anders eten dan boterhammen met kaas of rijstewafels. Drink alleen maar melk of water. Zoete dingen moet ik echt van kokhalzen. Ben hartstikke moe en heb nergens puf voor (ben al drie avonden bezig mijn strijk weg te werken, normaal doe ik het in één avond) en bovendien ben ik de ene dag aan de race en de volgende dag hartstikke verstopt!!! Tsja, het is voor een goed doel, maar ik baal er wel verschrikkelijk van zeg! :x Sorry meiden. Moest het even kwijt.
Pas op met inscannen! Daar kan de echo door verpest worden.. Ik las dat hie laatst in dit forum, was het Mirjam die dat zei? Ik weet het ff nie, sorry, maar pas dus op met inscannen wijffie!
Wij hebben hem vorige keer ook ingescand en was geen probleem hoor! Volgens mij was het een probleem bij lamineren, omdat het dan te heet wordt.
Dankjewel het geeft me echt een beetje meer moed. Ik had gisteren onze eettafel verschoven en daar moet je toch een beetje kracht voor zetten, dus dacht gisteren ook al dat het daar misschien mee te maken heeft gehad? Het begon namelijk een poosje hierna en het is gelukkig niet erger geworden, het is nu zelfs weer weg!! Vannacht in bed bedacht ik me nog dat toen ik zwanger was van Jordy ik (doordat het de derde was) ik altijd met 1 of 2 cm ontsluiting heb gelopen. baarmoedermond bleef altijd iets open staan omdat ik al 2x was bevallen. Kon geen kwaad, maar misschien heb ik dat nu al heel vroeg omdat ik nu dus al 3x ben bevallen en dat daardoor iets bloed verlies? Pff maak mezelf gewoon helemaal gek ervan, kan niet meer doen dan afwachten, maar je wil zo graag een verklaring en het liefst 1 die natuurlijk wel positief is. Ben zo niet ego eigenlijk, maar momenteel kan ik gewoon nergens anders over denken/praten, sorry!!! Hoop na vanmiddag weer lekker niet ego te zijn
Goedenmorgen allemaal! @ Mermaid: gefeliciteerd met je verjaardag!!! @ angel: succes straks bij de echo Bruinverlies kan volgens mij ook best van inspanning komen, had ik zondag ook last van... en een beetje ego mag best hoor @ sannie: Lekker gezellig wachten @ ego: ik ben vanochtend bij de huisarts geweest die ook mijn verloskundige is, en hij zegt dat ik dus wel van de dag van laatste menstruatie uit moet gaan, dus toch al negen weken zwanger Ik snap niet veel meer van de berekeningen... Eerst was het zes week, twee weken later zeven en nu een week later 9, ik ga gewoon de ene week harder dan de andere... Volgens de dokter is dat omdat als de echo minder dan een week afwijkt we nog steeds uit moeten gaan van de datum op basis van de laatste menstruatie, in verband met overtijd lopen... Ben ik eigenlijk wel blij om, omdat ik dan midner lang hoef Maar ga nu mijn banner maar weer aanpassen
Lamineren... Ja dat was het! Sorry voor de verwarring, ik gooi het maar op de hormonen hihihi! Jeetje Angel, wat balen meis dat je je zo voelt en dat je zo onzeker bent, ik echt hartstikke logisch hoor, maar het is zo vervelend! Mar na jouw echo van vanmiddag kun je ècht gaan genieten meis! Jij gaat gewoon een prachtecho krijgen! Let maar op.. Ik voel me ook de ene dag zwanger en de andere dag niet, ook al heb ik een erg mooie echo gehad, toch ga ik dan weer twijfelen.. Tja daar zijn we vrouwen voor! Ibas, nogmaals van harte met je echo meis! Geniet, geniet en geniet! Oooh Caromama, wat vervelend! Ff klagen hier lucht dan wel weer een beetje op toch? Ik ben blij dat het bij mij reuze meevalt, maar dat brengt bij mij ook wel weer onzeker met zich mee.. Zucht, het is nooit goed hè! hahaha! Verder ben ik alles vergeten.. Solly lady's! Hoe is het met de rest??? Staan er vandaag nog meer echo's gepland? Liefs Ikheid *Ikheid steekt denkbeeldig kaarsjes aan voor één ieder die het nu ff nodig heeft*