April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pfff ik ga ff bijna 50 pagina's terug lezen...

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Dag dames,

@Angel: NEEEEE!!!! :( Ik zal je zo even krabbelen lieverd...

@Muurtje: GEFELICITEERD met je dochter! :D

@Rest: Ben ik weer kwijt, sorry... :)

@Ego: Deze broek zit te strak! :$

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @leeu@geaaaatje, nog gefeliciteerd met je zoon :D
    Ik heb ook al erg last van mijn bekken, heb al een verwijzing voor fysio liggen maar moet even mijn nieuwe lesrooster afwachten. Je kan je fysio ook vragen om bindweefselmassage, dat werkte bij mij heel erg goed (na de zwangerschap) ik ben blij dat de jongste nu ook zelf loopt (een beetje) en nu een ebetje de trap zelf opgaat. Ik hoop alleen dat ik straks nog kan lopen.
    @yessica, ik heb een vroege echo gehad ivm miskramen de 'echte' echo heb ik de 11e. En bij onze praktijk kom je de eerste keer voor de intake rond de 8-10 weken zwangerschap. ik ben nu ruim 9 weken zwanger
    @mermaid, als je een hoge leeftijd hebt kom je zowiezo voor nekplooimeting in aanmerking maar het is niet dat het standaard gebeurd. Je moet het dus zelf aanvragen. Het word ook niet standaard vergoed tenzij je aanvullend verzekerd bent of boven de 35 of als er in de familie down voorkomt
    Wij kiezen er dus wel voor omdat we al drie kinderen hebben, we willen, mocht het zo zijn ons erop kunnen voorbereiden maar het is maar een kansberekening en sluit dus niet uit of het een kindje met down is. \daarvoor moet je een vruchtwaterpunctie of vlokkentest doen waarbij weer een miskraamrisico zit
    @ikheid, belachelijke vermoeidheid is vet irritant, je kan je daarvoor ziekmelden idd ;) ff bijkomen

@leeuwtje, ja hoofdpijn heb ik ook wel, maar in je zwangerschap moet je meer drinken dan daarvoor en dan weet ik meteen dat ik te weinig heb gedronken, als ik dan flink wat drink is het snel weer over
    @miranke, wat verdrietig meid! Hopelijk komt het snel en blijft je een curretage bespaard :( veel sterkte!
    @sannie, grappig mijn oudste een jongen is ook van 6 oktober alleen word hij dan 10, mijn middelste een meisje is van 11 mei ;) ik heb dan alleen nog een jongste van juli 08
    @blauw, oh nee, ook al... sterkte de komende tijd :(
    @trotsemama, stoer hoor dat ze al in een peuterbedje ligt! Ik ga op zoek naar een ledikant waarvan je 1 kant eraf kan halen of kan omklappen. nou ja we zien wel. \iig gaat ze in december in haar nieuwe kamer
    @mermaid, gefelciteerd met je verjaardag :D
    @limegreen fijn een goede echo :D
    stik accu leeg...
    Oh Angel! vet balen!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden evne kort!

was benieuwd naar angel... maar wat ontzettend K*T! balen meissie! het was je zooooo gegund! heel veel sterkte!

@muurtje: hoe tegenstrijdig ook vandaag, WAUW, wat geweldig nieuws! heerlijk alles goed! lekker genieten verder!

@leeuw: haha te strakke broeken herken ik wel een beetje, gewoon de knoop open hihi.

@hier: heerlijk op vakantie! gister de grand canyon gezien, wat een natuur geweld, prachtig! de misselijkheid gaat, met de pilletjes dan... anders niet hihi. Geen bloedingen meer gehad sinds vorige week woensdag, krijg een beetje hoop dat het hematoom geval weg is... we gaan proberen volgende week een echo te regelen... dan ben ik 9 weken... hopelijk ziet het er dan allemaal goed uit en kan ik definitief gaan genieten...

@all: heb de rest nog niet bijgelezen, hebben nu even internet, maar de laptop doet nu raar, dus weet niet hoe lang het duurt...
    hopelijk met iedereen alles ok!!

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Napoleon: Toch is het gek, die hoofdpijn, ik drink zowiezo al veel. Het was gisteren en vandaag wel minder erg, het is ook rustiger op mijn werk, dat scheelt ook :)

@surf: Ik kan niet zo makkelijk mijn broek openknopen, moet je mijn collega's zien kijken :D Geweldig dat je de Grand Canyon hebt gezien, post je wat foto's? En wanneer komen jullie weer naar NL?

@Ego: Bruinverlies wordt allengs minder... Hoera! :D

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Goedemorgen dames......

Ik had net bij het afvegen roze/bruin bloed, en daarna een paar vegen helderrood.... Ook heb ik een naar krampachtig gevoel in m'n onderbuik...
    Wat moet ik doen? Heb dinsdag de echo. Zal ik de gyn bellen vragen of hij tijd heeft? Moet om 13u werken en als ze vanmiddag tijd hebben kan ik me moeilijk weer ziek melden!!
    Ik ga om 8u weer naar de wc en als het nog steeds zo is maar het zh bellen?? Wat denken jullie?

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @mirjam: He gats meid! Bloedverlies hoeft niets te betekenen te hebben, maar is altijd een hele goede reden om je gyn te bellen. Zou het gewoon zowiezo doen, of je het om 8 uur nog steeds hebt of niet, en een bloedtest en/of echo vragen. Ik duim voor je meis!

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik ga douchen en daarna eten, tot zo!

9. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    @Mirjam; He bah, wat schrikken meis! Ik zou in zo'n geval straks meteen een echo afdwingen, want onzekerheid is zo vervelend! En met 8 weken kan je meestal toch wel zien of het allemaal op de goede plek zit, hartje snel genoeg klopt enz. Doen hoor! En je niet laten afschepen met een afspraak volgende week. Meestal kan je dan zelfs meteen komen.
    Sterkte!

Liefs,

Marijn

10. mirjam2112

En me dan toch maar ziek melden?? Ik denk dat ik dan maar eerlijk ben tegen de bedrijfsleider.

Mijn vriend belde net, dus maar verteld en hij zei ook gelijk de gyn bellen en als je terecht kan kom ik naar huis!!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    miriam gelijk bellen meis! al is het maar om van je onzekerheid af te zijn!

12. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    goedemorgen allemaal

@ mermaid: nou das lekker dan zeg van je werk, is nou juist iets waar je je nu al helemaal niet druk om wil maken:x hopelijk valt t mee en raak je je baan niet kwijt

@ mirjam: zoals de rest al zei, gewoon bellen en een afspraak maken, je kan beter voor nix ernaartoe, dan dat je je nog een week druk loopt te maken

@ napoleon: he das idd grappig:D trouwens, zal ff onthouden over genoeg drinken...want ik merk dus ook dat ik af en toe savonds ineens hoofdpijn heb.....en ik drink dus eigenlijk standaard te weinig:$

ego: de hond heeft vannacht de afstandsbediening van de nieuwe dvdspeler te pakken gehad......nu zitten er mooie tandafdrukken in:x zucht.......ding is net 4 dagen oud ( de dvdspeler bedoel ik dan he;))

hoe is t verder met iedereen???

13. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    He bah, wat een naar begin van de dag :(. Idd meteen de gyn bellen hoor!
    En eerlijk tegen je bedrijfsleider zijn is denk ik heel verstandig. Tenminste dat zou ik doen.
    En wat lief van je vriend zeg.

14. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Hier gaat het verders prima. Alleen het doodmoe zijn begint me echt een beetje op te breken. Ik mag eigenlijk niet klagen natuurlijk met zo'n wondertje in mn buik. Maar mn werk valt me zo ontzettend zwaar op het moment. Ik hoop echt dat het over n paar weekjes beter zal gaan...

15. mirjam2112

Sannie: wat een boef!! Doet hij het nog wel??

Net geen bloed meer gelukkig.. Misschien zit ik me gewoon aan te stellen? Kan om half 9 terug bellen..

16. mirjam2112

Vanaf 16 weken schijn je toch een energiestoot te krijgen?? Hihi dan kan je heel de wereld aan :D

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    gelukkig heb je geen bloed meer... kalm aan het meis...

---------------

me vriendin is niet bevallen.. wel op verloskamer geweest maar de weeën stopten

18. mirjam2112

Maar de vliezen waren toch al gebroken?? Hoe moet het nu verder dan?

19. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    @ ibas: je mag best af en toe klagen hoor;) die vermoeidheid is echt niet nix hoor, kan je idd enorm opbreken.....soms moet je er maar gewoon lekker aan toe geven:D

@ mirjam: gelukkig geen bloedverlies meer, ga je wel nog een afspraak maken??

ja tis idd een boef....het is ook al de 4e afstandsbediening die hij te pakken heeft gehad;) hij doet t nog wel gelukkig, t ziet er alleen niet uit, zo'n afgekauwd ding......maar ja tis nog een pup en dan moet je zorgen dat je s avonds alles gewoon goed opbergt *kijkt nu met een schuin oog naar manlief*:D

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    tja plat blijven liggen en ze houden haar in de gaten... wist ook niet dat je daarna nog wele ven kan wachten.... spannend hoor

Deel Deze Pagina