en willen jullie nog een lijstje met daarop iedereen zijn naam en wat jij denkt dat het word en wat je partner denkt dat het word??
Oooh heerlijk! Ik ben lekker aan het soppen en opruimen en weggooien, zalig! Arka, kop op! Angel, wat lief van jou! Ingrid, leuk idee! Ik ben 02-12 jarig dan word ik 29.. :x
tjee... bij de 1e d8 ik een jongen en dat was zo.... nu hebebn we beide geen idee we willen het niet weten.. ja als het er is... haha
ik denk een jongen en mijn vriend denkt een meisje.. hij heeft in de vriendenkring ook altijd gelijk gehad
Leuk die lijsten. Verjaardag: 7 september (26) Geslacht: ik dacht eerst een jongen maar ben er nu van overtuigd dat het een meisje is. Mijn vriend denkt ook meisje.
Gaat goed komen meis!! Die ongi pijn is stiekem gewoon bandenpijn of pijn omdat je je zorgen maakt! Gewoon rustig blijven ademen en anders gewoon de gyn of de vk bellen!
ik moet eerst afwachten van de gyn, als het rood word moet ik terugbellen en dan schakelen ze me door met de gyn
Ik heb altijd bij vrienden en gewoon mensen die ik ken een gevoel wat het word en dat klopt tot nu toe ook nog elke keer alleen bij mezelf heb ik geen idee, dit keer niet en bij Julian ook niet. Achteraf wist ik het wel door bepaalde dingen die ik had gekocht en omdat ik meer naar jongenskleren keek maar ja dat is achteraf
dikke scheit, dan zeg je gewoon dat het rood is.. (ben je voor een dag kleurenblind!) maar dan heb je wel je echo en ben je uit de onzekerheid
ik word 25-03 28!!!! dus hopern dat deze niet weer te vroeg komt want dan is het wel erg op elkaar! ik dacht bij de eerste een jongen (foutje) en nu denk ik weer een jongen en manlief denkt nog een meid!