April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ikheid, lalala, ibas, dagdroom, Jo86 Allemaal gefeliciteerd en welkom!!

@kwaaltjes: ben idd ook een beetje misselijk en na wat eten gaat het over, dit had ik bij Finn ook. Verder alleen soms bandenpijn en heel soms last van m'n borsten verder voel ik niet zo veel op het moment. Ja soms wel wat last van m'n buik, alsof het helemaal warm is van binnen. Dat had ik bij Finn ook en dat maakte me toen heel onzeker... Maar misschien is het iets goeds?

@geheugenverlies; heb ik nog steeds last van! echt erg. Ik was vroeger iemand die alles onthield. En nu helemaal niks meer... En kom niet op woorden enzo. Echt irritant...

2. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Dat ik net de vk praktijk belde vroeg ze of iemand van mvm me vrijblijvend mocht bellen. Natuurlijk! Maar heb verder nog geen idee hoe het precies in zn werk gaat.... Dat hoor ik dan wel denk ik.

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    je krijgt potten om de urine in op te vangen. En een soort van maatbeker. (om in te plassen en dan overschenken) Dan ligt het er aan waar je woont; in Maastricht moest ik de potten zelf wegbrengen naar een ophaalpunt. In andere gemeentes komt er iemand om de potten op te halen. Je kunt ze gewoon buiten zetten, dus je hoeft niet thuis te zijn. Ik heb van 10 tot 16 weken urine opgevangen

4. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Meiden, al vind ik het heel spannend omdat ik officieel nog een dag voor mijn NOD zit, maar ook ik ben zwanger!

Woensdag positieve kruidvattest en vanochtend een positieve test van clear blue met indicator. Beiden in het album!!

Als alles goed gaat, ben ik 11 april 2010 uitgeteld.

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd en Welkom Miranke!

Mijn zoon is wakker dus die ga ik uit bed halen! (heb ik nog de was niet gevouwen met m'n ge-internet :D )
    Tot vanavond!

6. xdien

xdien Lid

29 jul 2009
    85
    0
    0
    NULL
    n-b :)
  7. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Miranka; dus toch!!!! Wat super om je hier te zien. Gefeliciteerd!!!

8. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik ook 1 april en ook de eerste... spannend hoor!

9. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Gefeliciteerd alle nieuwe april mama's!!!

Ik ben zo ongelooflijk moe! Heb vandaag de middag vrij genomen om te gaan slapen... Blijft dit de hele zwangerschap zo?

Morgen ga ik het aan me moeder vertellen, ben erg benieuwd naar d'r reactie.

10. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Jo86, miranka en blauw Gefeliciteerd en welkom allemaal!

Zo weer een werkdag erop zitten, morgen nog ff en dan 1 dagje weekend.

Voor de meiden die al eerder zwanger zijn geweest, blijft dat boeren de hele zwangerschap?

11. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Spriet, heb ook last van boeren en darmen draaien overuren.

Arjan vind boekje van Kluun erg leuk...

12. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik heb met mijn darmen dat ik het ene moment heel snel naar de wc moet en het andere moment kan het ineens niet willen dat kan zo op 1 dag zijn.
    En dat boeren vooral na het eten en drinken gister liet ik in huis keihard een paar boeren stond ik onder het raam, de buren zullen ook wel denken haha

13. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Over het algemeen is dit de eerste 3 maanden het allerergst. Ik heb 't mn vorige zwangerschap ook heel erg gehad. Als ik thuiskwam van het werk viel ik als een blok in slaap op de bank. Heeft denk ik tot een week of 14 geduurd en toen kwam mijn energie weer wat terug. Begin er nu ook alweer last van te krijgen merk ik...

14. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik durf 't je niet te zeggen. Ik heb daar nl. totaal geen last van gehad de vorige keer. Maar het lijkt me dat het te maken heeft met alle extra lucht in je darmen en dat is meestal alleen de eerste aantal weken omdat je baarmoeder nu al plek aan 't maken is en e.e.a. opzij aan 't duwen is. Als je darmen weer normaal gaan werken, zal het boeren ook wel minder worden.

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Blauw: welkom en gefeliciteerd!!!

De vermoeidheid is hier ook toegeslagen... pfffff en dat m'n een zeer ondernemende dreumes die nog niet lopen kan!! Das wel even anders als bij Finn, dan ging ik gewoon lui bankhangen hahaha Ach vind dit ook erg leuk zo! Vind het leuk voor hem dat ze straks lekker samen kunnen spelen!

Bij Finn ging de vermoeid heid ook ergens tussen de 12 en 14 weken weg. Kwam pas op het laatst weer terug, omdat ik er wel 10 x uit moest om te plassen 's nachts haha
    En dat boeren ging bij mij ook weer weg rond die tijd en kwam ook op laatst weer terug. Dan duwde Finn waarschijnlijk ergens tegen ofzo! :D

16. xdien

xdien Lid

29 jul 2009
    85
    0
    0
    NULL
    hallo allemaal!
    zijn er nog mensen hier?

gefelicteerd voor alle aanstaande mama's die ontdekt hebben dat ze zwanger zijn ! :D

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ben er half :D heb een tablad open staan maar ben ook bij de febr. mama's aan het kletsen en aan het "surfen"

18. xdien

xdien Lid

29 jul 2009
    85
    0
    0
    NULL
    haha okee, is goed :D
    febr. mama's ? wat doe je daar dan? :(

19. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Zo en of ik daar ook ff last van heb :). Mn darmen... pfffff... kan heel moeilijk naar de wc. Ik heb een onwijs bolle buik door mn darmen (denk ik). Hoop dat dat snel beter gaat, dit is echt een drama....

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik was van Finn uitgerekend op 8-2-08 :D Ik klets mee in het mama topic van ons. Is nog steeds een erg hecht clubje meiden!

Deel Deze Pagina