ja die steekjes heb ik zelf ook af en toe.... zit nog steeds te janken.. ben zo kwaad op schoonvader (zie paar berichtjes terug) en tja... onze kleine kan ook met pasen komen.. ach wel speciaal eigenlijk en pasen valt elk jaar weer iets anders.
Pasen valt idd elk jaar anders, gelukkig! Dus we zitten niet in de buurt van vaste feestdag ofzo volgens mij. Dus das wel mooi. Alleen is de 17e mijn neefje jarig, de 18e mn zwager en de 19e mn schoonmoeder. Dus laat het please niet daarvan in de buurt komen haha.
Dat zullen idd je hormonen wel zijn dat je er zo fel op kan reageren lieverd. want opzich is het zoals ik het lees, alleen maar lief & bezorgd bedoeld... Maar fel reageren mag je hoor, want je bent zwanger
Pffff echt weinig te doen hier, sta hier echt mn tijd te verdoen voor mn gevoel en ben zooooo moe! Bah wil naar huis & vriendlief.... Hier kan ik nou om janken, stom he
ja precies zit hier nu woezel en pip te luisteren met me ventje op schoot..... lekker samen knuffelen.. hij kan niet slapen door die betonmolen. nou ik ben dus echt kwaad... stond op 2 meter afstand hoor en denk heus wel om me eigen kind hoor!!! maar reageerde wel heel fel... dus tja hormomen
neen inderdaad ik hoop inderdaad dat het eenmalig bruinverlies was en het niets betekent..... bedankt voor al jullie steun!
Goedeavond allemaal! Hoe is het hier? MIrjam, ben blij te lezen dat alles goed was. Had vanochtend al je eerste berichtje gezien en heb dus stiekem op mijn werk nog even gekeken om een uur of één of je al had laten weten hoe het was gegaan. Gelukkig alles goed. We hebben wel genoeg miskramen gehad hier!!! Ik voel me vandaag best goed eigenlijk. Wel beetje moe, maar niet zo misselijk. Vandaag op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Eerst tegen mijn chef (ik was zo zenuwachtig dat ik gelijk moest janken...stomme hormonen!) en daarna tegen de twee directeuren. Ze reageerden allemaal heel positief. Dat was bij mijn eerste zwangerschap wel anders. Toen zeiden ze tegen elkaar "zie je wel, we hadden nooit een vrouw aan moeten nemen". Waar ik bij stond!!! Ik heb wel gezegd dat ik het voorlopig even voor me wil houden en pas over een week of twee/drie tegen de collega's vertellen.
Lieve dames!! Caromama: wat een boerenpummels zeg! Fijn dat je het nu kwijt ben zeker?! Was dit dezelfde baas als toen of niet? Ibas: wat lijkt me dat zwaar zeg! Zeker als je straks een dikke buik heb, maar je ging wel bijtijds stoppen toch? Arka: fijn dat het nu weg is.. Hopelijk blijft het zo!
Wendy: met hormonen mag alles hè! Gooi het er maar uit. Ik had gister een discussie over niks met m'n vriend.. Toen zei hij: oh ja, ik moet weer rekening houden met je hormonen hè?
Ja, dit waren dezelfde bazen als toen. TOen ik daar begon met werken was ik de tweede vrouw in het bedrijf, de eerste was een vrouw van 50, dus daar hoefden ze niet bang voor te zijn dat die zwanger zou raken. Inmiddels werken we met 4 vrouwen in het bedrijf, maar ben ik tot nu toe nog steeds de enige die zwanger is geweest en nu dus weer. Maar nu reageerden ze echt wel veel beter. Feliciteerden me en vroegen zelfs hoe het met me ging. Ze komen vaak over als echte boerenpummels inderdaad, maar na 7 jaar ken ik ze wel wat beter en hebben ze toch een klein hartje.
Meiden, ik moet even mijn verhaal kwijt. Ik ben zo verdrietig!! Niks met mij aan de hand hoor, maar mijn schoonzusje heeft van de week te horen gekregen dat ze nog maar 35% kans heeft op een kindje. Ik ben zo verdrietig. Ik vind het zo erg. Met mijn schoonzusje heb ik een mega goede band. Ze weet het nog neit van ons, dat wilde we dit weekend vertellen. Ik zag er al tegenop, maar durf nu helemaal niet meer. Ze zijn al 4 jaar bezig... Ik ben blij om het even op te schrijven. pfffff.....
ach jose meis. wat een verdriet. maar wel vertellen hoor. dat vind ze vast super voor jullie. en 35/% is geen 0% he? dikke knuf