April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Zeeeeeeeer herkenbaar! Ik heb er ook dagen tusse zitten dat ik niet naar de wc kan en dan 'hoopt' t zich allemaal op. En het gevoel dat ik dan het kindje eruit zou persen herken ik ook. Maar dat kan natuurlijk helemaal niet.
    Daarbij heb ik dan ook veel slijmverlies. Dus ik herken het zeker wat je schrijft. Zeer vervelend, maar niks om je zorgen om te maken...

2. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Haha heb er nu nog meer trek in!!! En dat om kwart voor 9 's ochtends ;).

3. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Nou ik ben er weer klaar voor. Op naar het werk. Lieverds fijne dag allemaal en tot gauw!!!

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Nu al ??? Jeetje das vroeg.. tot hoe laat heb je gister gewerkt dan??

Nou werkse dan maar.. ik ga ook maar eens wat doen ipv muffins eten en zwpagina lezen haha :)

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

je kan wel last krijgen van aambeien
    1 van de leuke kwaaltjes:) NOT
    wat wel wil helpen is
    Movicolon ! dat verdund de ontlasting zeg maar en dan kan je makkelijker naar de wc
    ik heb dat gekregen voor me vorige zwangerschap

6. mirjam2112

Als we nou toch met details bezig zijn... toen ik gister wat bloedde dacht ik ook misschien is het wel een aambei.. dus ik met 'n spiegeltje kijken :):):) maar dat was het dus niet.. haha stond ik mooi even voor aap.. gelukkig was ik alleen 8)

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    jullie zijn zoooooooooooooooo lief!
    bedankt voor de geruststelling!!!

8. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    goedemorgen allemaal,

er is hier weer lekker doorgeklept zie ik :D

alle nieuwe aprilmama's welkom

@ jose: das idd geen leuk nieuws:( snap dat t voor jou moeilijk is om t aan je schoonzus te vertellen

@ arka: gelukkig geen bruin meer

@ mirjam: hihihi moest erg lachen om je berichtje:D

werkse vandaag voor degene die moeten werken, tis bijna weekend:)

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooooh my god.. ik heb dubbel gelegen bj het lezen van de berichten en het is gelukkig ook allemaal zo herkenbaar! Ik blij dat ik niet de enige ben.. :)

Arka, ik heb het ook.. dan zit ik zo mijn best te doen en ben ik bang dat de kleine eruit ploept.. :) En enorm veel afscheiding. Deze ochtend kan ik weer niet.. Buikpijn! Bah! Ik ga zo ff pruimen eten.. hopen dat dat helpt!

Waahaha Mirja, hilarisch ben jij! Moet zo om je lachen, heerlijk! En het is zooooo herkenbaar! :)

Trotsemama, aambeien.. waah! ik moet er niet aan denken! Help!

Ibas, werkse.. hopen dat het snel 18.00 uur is zodat je lekker kan gaan genieten van de andijvie en het bankhangen! :D

Help.. verder kan ik niet teruglezen! ie had er nou een echo? Uhm... In ieder geval heel veel plezier an laat ff weten hoe het was!

xxx

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!!!

Alles goed hier? Voor degenen die vandaag een echo hebben, succes!!!

Ik heb ook regelmatig last van constipatie. Echt heel vervelend. En dan eet ik laxerende etenswaren en dan ben ik de dag erna weer aan de dunne!!! :) 't Is ook nooit goed!!!

Wij gaan het vanmiddag tegen mijn zoontje vertellen. Ik ben er gewoon helemaal zenuwachtig voor! Stom he! En daarna ook aan mijn ouders en aan mijn schoonmoeder. Best heftige dag dus!!! Ben echt erg benieuwd hoe mijn ouders gaan reageren. Die verwachten echt niet nog een tweede bij ons. Ik hoop maar dat ze het wel leuk vinden :(

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jawel meis! Die gaan het kei gaaf vinden!!! Spannend dagje.. leuk! Laat ff weten hoe iedereen reageerde! :D

12. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    iedereen zal t vast geweldig vinden:D
    veel plezier en succes met het brengen van het grote nieuws vandaag

13. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    oei? heb jij gisteren ook effe gebloed? niet veel hoop ik?
    liefs

14. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik vroeg aan mijn ha of ik dat nog mocht nemen, ze zei nee!
    iedereen zegt ook wat anders he lekker onduidelijk!

Hier ineens erg misselijk en heb zware benen, twijfel of ik niet een griepje te pakken heb!

Ik heb verder niet echt terug gelezen......sorry!

15. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ze zullen vast en zeker in de wolken zijn!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik hoop het maar. Mijn vader is al bijna 70 en, hoewel hij gek is op mijn zoontje en mijn neefje, kun je goed merken dat het hem ontzettend veel energie kost. Nu passen mijn ouders op donderdag op mijn zoontje, maar die gaat natuurlijk al naar school, dus hoeven ze hem niet heel de dag bezig te houden. Ik denk dat ik voor ga stellen dat de baby op donderdag 's ochtends naar de creche gaat en zij hem 's middags ophalen. Dan hebben ze toch wekelijks een oppasmoment, maar hoeven ze niet heel de dag met zo'n klein frummeltje bezig te zijn.

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Balen dat je je niet goed voelt. Misschien even lekker een dutje doen? Daar knap je misschien wel van op.

18. mirjam2112

Caromama: Wat spannend aan je zoontje vertellen !! Dat lijkt me nog spannender dan aan ouders/schoonouders hihi laat je ff weten hoe hij reageerde?? Tja op een baby passen is veel vermoeiender denk ik dan een 5jarige.. die kan zichzelf ook aardig vermaken en hoeft in ieder geval niet meer opgetild te worden hihi

Arka: ja had gister wat bloed verloren nadat ik naar de wc was geweest maar mocht gelijk een echo in het ziekenhuis, en het hartje klopte gelukkig! heb een hematoom, een soort blauwe plek maar kan geen kwaad zei ze.. Terwijl surf ook een hematoom heeft maar zij beschreef het anders, die zal wel groter zijn bij haar want zij bloedde meerdere dagen toch?
    (Ik vraag me af..... hoe kom je in godsnaam aan een blauwe plek daar??? En nee.. we hebben geen gekke dingen gedaan ;))

Tamar: Even rustig aan.. kan best een zomergriepje zijn.. Benen omhoog en even je ogen dicht ;) (Of zit je op je werk?? dan wordt het moeilijker..)

Ikheid: Ging jij nu halve dagen werken toch ?? Of vergis ik me nou weer..... :)

19. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    gelukkig dat je direct gerustgesteld werd zeg

over surf gesproken: hoe gaat het met haar?

20. mirjam2112

BTW..... tijdens het spiegelen gisteren zag ik dat ik een flink litteken heb van de knip van vorige x..... hmmmm heeft vriendlief nooit iets over gezegd hahaha

Deel Deze Pagina