April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ja overgeven is niet leuk maar het lucht wel op he...

Heb ik vanmorgen ook even gedaan, al had ik nog niks gegeten maar ik voelde me gelijk beter... gek he ..

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ga zo ff de supermarkt plunderen.. helemaal verslaafd aan Nibit-chips :$

3. mirjam2112

maar het doe het zelf pakket is maar 45 toch ??

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Ziet er inderdaad mooi uit, maar het is wel duur zeg!! Voor mij zou het denk ik niets zijn, zoals ik zei vind ik het hartstikke mooi, maar ik zou zoiets toch niet in bijvoorbeeld mijn woonkamer zetten.

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    net weer een beetje bruinslijmverlies, grrrrrrrrrr

op secretariaat van gyn zeiden ze weer: zolang geen rood niet ongerust maken tenzij krampen.

Jah wat zijn krampen, voel de hele tijd vanalles in me buik!!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hallo meiden,

nou, we hebben het vanmiddag mijn zoontje verteld en mijn ouders. Moest zo lachen om mijn zoontje. Zo lekker nuchter. Hij zei gewoon "oh leuk" en ging toen weer over tot de orde van de dag. Hij wilde wel even later zachtjes over mijn buik aaien. "Die is al wel een beetje dik" zei hij toen. En even later "en je borsten zijn ook dik geworden mama!"

Mijn ouders vonden het gelukkig ook erg leuk. We hadden mijn zoontje een t-shirt aangedaan met op de voorkant "ik ben stoer" en op de achterkant "want ik wordt grote broer." Mijn vader moest bijna huilen, maar kon het nog net inhouden. Bij de eerste heeft 'ie echt zitten janken van blijdschap!

Nou gaan we het vanavond nog tegen mijn schoonmoeder vertellen. Die gaat morgen voor 6 weken op vakantie.

Al bericht van echo's vandaag?

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Als je echt krampen hebt van een miskraam, merk je dat denk ik wel hoor. Die zijn echt heel heftig. Ik voel ook de hele tijd van alles en nog wat in mijn buik, maar dat zijn darmen, oprekken van de baarmoeder, banden enz.

Probeer je geen zorgen te maken. Is makkelijker gezegd dan gedaan, dat snap ik.

8. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @caromama, het is heel normaal dat kinderen weer ovre gaan tot de orde van de dag. Ken iemand die heel slecht nieuws aan haar kinderen moest vertellen en daar gebeurde hetzelfde. Gelukkig was zij daar goed op voorbereid!
    Leuk dat hij die veranderingen bij je zag.....
    Hoe oud is je zoontje?

@ Mirjam Ik ben gelukkig thuis zou nu echt niet kunnen werken. Ik krijg niks naar binnen......verplicht mezelf tot wat fruit!
    En die knip heb ik ook....ben ik wel een beetje bang voor met bevallen! Ik zou nu al vragen hebben aan de gyn daarover..! Knip je aan dezelfde kant? Kijk het blijft toch een ander gevoel op dat plekje....Nou ja zorg voor later!

@ arka, mij zus verloor zelfs helder bloed bij alle twee haar kinderen, heeft toch twee kids op de wereld gezet! Waarschijnlijk is het oud bloed.....Maar dat weet je waarschijnlijk zelf inmiddels ook al!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mag ik even klagen....ok komt ie:

Pfffff, ik wist niet dat een mens zo moe kan zijn :$. Mijn god, het is gewoon niet normaal!! Gewoonlijk heb ik energie voor 10, maar op het moment is echt alles me teveel. Ik kan het geeneens opbrengen om nog te koken. Als ik 's avonds nog iets moet doen/ergens heen moet dan moet ik na mijn werk echt eerst op de bank gaan liggen. Bah, wat vervelend, vooral deze week heb ik er heeeel erg last van. Gelukkig is mijn man erg lief voor me en gaan we morgen even samen boodschappen doen ipv dat ik het na het werk alleen moet doen. Nog een half uurtje en dan mag ik gelukkig naar huis.

10. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ Mermaid, klinkt heel bekend!

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, dat is het mooie van kinderen he. Wij helemaal zenuwachtig en dan doet hij alsof het de normaalste zaak van de wereld is!!! :D Hij is nu 4 1/2 . Hij vroeg net al of hij als eerste de baby op schoot mocht hebben als die geboren was!!!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Gelukkig, ik dacht al dat ik misschien een aansteller was :). (wel balen voor jou natuurlijk dat je er ook last van hebt)

13. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hallo allemaal,
    ik heb even terug gelezen een paar pagina's maar die misselijkheid herken ik. ik heb vandaag na 3 dagen alleen maar overgeven en bijna niks binnen houdn behalve drinken toch maar de huisarts gebeld vanmiddag kan ik gelukkig wat medicatie ophalen.

ik ben nu dan 7 weken, en begin nu pas echt goed te merken dat ik zwanger ben, of klinkt dit nu heel raar? begin echt de kwaaltjes te herkennen, misselijkheid, overgeven, s'avonds af en toe een uurtje hoofdpijn, pijnlijke borsten. Maar hoort erbij en ik weet waar ik het voor doe :D

Ik heb volgende week dinsdag de eerste echo.

Groetjes Laura

14. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Heb ik ook hoor :) Maandag hele dag op school, heb dinsdag absoluut niks kunnen doen, vanochtend naar school, en toen wel boodschappen, maar nu ff vrij tot het avondeten hoor :p

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik moet nog 20 minuutjes werken en dan naar huis! Eigenlijk doe ik op vrijdag altijd direct uit mijn werk boodschappen, maar dat ga ik nu dus morgen doen. Vanavond moet ik nog langs mijn oma om een kopje koffie voor te zetten (ze is herstellende van een driedubbele bypass operatie). Ik hoop dat ik thuis nog wat te eten heb anders moet ik alsnog langs de supermarkt. Volgens mij hebben we nog wel afbakbroodjes (als die nog goed zijn tenminste...)

16. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    herken het
    ik denk dat ik al mijn afspraken voor vanavond afzeg

17. mirjam2112

Alle moeie mama's : Geef er maar lekker aan toe... je lijf heeft het nodig blijkbaar !! Ik voer ook 's avonds geen *** meer uit haha

Caromama: wat een leuke reactie zeg haha maar hij is er dus wel al mee bezig zo te horen ?? Heel gaaf hoor !~

Tamar: ja hopelijk dit keer geen knip.. vond het hechten echt geen pretje en ook het herstel duurde lang.. maar dat was mijn eigen schuld omdat ik na 2 weken ergens heen moest voor m'n werk en dat in een strakke spijkerbroek deed (AU!!!!!!!!!!!!) Dom dom dom

18. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Wat zei je, natuurlijk! Leuk die reactie!

@ mermaid, zo intens moe ken ik alleen maar als ik zwanger ben, doet gewoon pijn aan mijn benen! Wij aanstellers......nee hoor!
    Zei tegen mijn man dat dit ook de laatste is.....Vorige week melde ik hem dat ik er nog wel 1 wilde.....Zwanger zeker!!??

19. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ mirjam, bij mij werden er na 6 wkn nog 3 hechtingen uitgehaald! Ook geen pretje. Bij mij duurde het lang voordat ik mijn hele bevalling een plaatsje kon geven! Moest je na twee wkn alweer aan het werk dan? Ik kon echt nog niet mijn oude kleren aan op dat moment!

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo daar had ik zin in; 2 boterhammen met heeel veel hagelslag erop! Hmmmm!

Nee ik ga dat gipsding ook niet in de woonkamer hangen, maar in de babykamer en ik laat het liever doen dan dat ik zelf loop te prutsen met die zooi en dan weet ik zeker dat ie kei mooi wordt..

Arka, jij ook al zo moe? Me 2! Weer bruinverlies? Gelukkig heb je bijna je echo.. Het is gewoon oud bloed..

Wow Mermaid, die oma.. Dat is zwaar voor d'r, lief dat je ff langsgaat, bijna weekend meissie! En dan>>> bijtanken!!!

Lau, fijn dat je medicatie kan ophalen, maar wel vervelend dat je er last van hebt zeg, bah!

Caromama, wat schattig je zoontje zijn reactie.. En je ouders waren dus kei blij? Leuk leuk! Nu je schoonouders nog.. Leuk om het te vertellen hè!

Hé Tamar! Jij ook al zo beroerd? Jakkes.. Gelukkig ben je lekker thuis..

Ik ga ff wat voorbereidingen treffen voor het eten, mannetje maakt het dan dadelijk af.. samen eten en dan Popstars kijken! Ik heb heerlijke verse muffins gehaald voor bij de tv op de bank :D

Deel Deze Pagina