Had je geen oplosbare hechtingen?? Is dus een heftige bevalling geweest dan?? Ja ik werkte toen nog voor mezelf en moest naar de KVK dat kon echt niet wachten toen. Het was wel een zwangerschapsspijkerbroek hoor, maar toch !! Hij zat bij de benen / kruis vrij strak. Toen ik weer wijde broeken ging dragen ging het langzaam aan beter maar na 6/8 weken had ik af en toe nog een terugval dat het ineens weer zeer geen doen.
JAHOEEEEE wat gaat de tijd hard he !! Ik zei wel 45 euro maar dat is alleen gips en dat vind ik dan weer neit zo mooi.. maar die mozaiek.. zo rijk zijn we helaas niet haha
22-09 thuisbezoek van Thuiszorg i.v.m. inschrijven kraamzorg. Wat heb jij dat vroeg trouwens.. ik pas in de 7e maand ??
JEeee besef ineens dat het september is... en dat betekent weer een maandje dichterbij onze BEVALMAAND !!!! (ja ik loop altijd een paar dagen achter..........)
@Arka, Het zijn meer ongesteldheids krampen die je dan kunt krijgen... @Caromama. Dat scheelt echt bij iedereen.. ik had helemaal geen hevige krampen bij mijn miskraam.. Alleen zo,n zeurig gevoel de hele tijd.. net alsof ik ongie word.
Nou dames, ik ga zo afsluiten en m'n meissie ophalen !!! Ze moest vanmorgen zo huilen toen ik wegging bij de kdv dat ik niet kan wachten tot ik d'r in m'n armen heb !!!!!!! Tot vanavond !!
Ja, hartje klopte nog steeds heel mooi, heb hem zelfs even gehoord, maar niet te lang, want echo is niet leuk voor kleintje, al die hoge geluidsgolven. Gyn zei ook; we zullen het kleintje niet te lang pesten... Verder was het echt veel groter dan de laatste keer, ik geloof al meer dan 3 cm, dat is echt alweer heel wat anders dan dat je in mm praat. Verder erover gehad of ik nu gewoon bij een verloskundige verderkan. Maar omdat ik Ascal slik, bloeverdunners ivm mijn herhaalde miskramen, moet ik onder 2e lijns begeleiding staan, dus ook ZH bevallen. Terwijl ik en mijn lief echt heel erg voor thuis bevallen zijn. Dus we hebben nog even bedenktijd genomen. Stoppen met Ascal, met het risico dat het dan alsnog misgaat en dan wel thuis bevallen, of doorgaan met Ascal en gyn begeleiding en ZH-bevalling.... Ik ben denk ik meer voor de veiligste keuze, mijn lief voor de meest romantische... Dus dat worden nog wel wat verhitte dicussies denk ik. Over 2 weken op vrijdag heb ik weer een echo, ben dan bijna 12 weken! Jeeh, nu gaat het hard! Liefs, Marijn
JUIIIIIHHHH weekend ben ook kapot! Erg moe stond vanochtend al op en dacht al wanneer mag ik weer slapen. We hebben alleen wel een druk weekend vanavond visite, morgen een feestje dus dat wordt zondag bankhangen!! Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend? Wanneer hebben jullie het trouwens tegen familie en vrienden verteld?
dag dames even een ego berichtje :d Mijn vriendin is bevallen van een Gezonde zoon Jayden of jaden weet nog niet hoe hun het schrijven ben zo blij voor der ze liep al bijna 2 weken over tijd en wou echt niet in het ziekenhuis bevallen was gister nog even bij haar om mijn bekkenband om te halen en toen voelde ze het al rommelen maar was gewoon lekker naar bed gegaan toen ze wakker werd om half 2 had ze weeen om de 2 a 3 minuten ze hadden nog een uur gewacht met de VK te bellen om half 3 belde ze dat ze al een uur weeen had om de 2 a 3 min dus vk gelijk gekomen had ze al 8 CM ONTSLUITINGhun dochter heeft overigens de hele nacht gewoon geslapen en werd om 7 uur wakker gemaakt dat ze een broertje had zo hoop ik het nou ook te doen !! dat me dochter gewoon lekker in haar eigen bedje kan blijven liggen en als ze dan wakker wordt dat ze dan een broertje of zusje heeft lijkt me ideaal kan je eerst even zelf met z'n 4tjes genieten hier is mijn zw-verlof al geregeld ik ga tot 6 weken voor de uitgerekende datum manager vond dat wel zo verstandig ook i.v.m me bekken nou kraamzorg papieren invullen en op de bus doen dan is het allemaal geregeld en nog een week en dan mag ik @ de VK joeppieeee owja mijn schoonmams gaat mee de 1ste keer omdat manlief nou zo moeilijk vrij kan krijgen dat ik de volgende afspraaak op donderdagavond zet dan is er bij ons ook spreekuur
Het is zover ben officieel kotsmisselijk... Sinds vandaag misselijk en kotsen...Ja hoor ben pregnant Meer meiden deze week met die "hobby" begonnen...?
Hoi ann80, ik ben ook vorige week begonnen met echt kotsmisselijk zijn, deze week ook goeiendag, maar gelukkig van de huisarts nu wat medicijnen gehad, werken gelukkig tot nu toe goed! maar ik ken het! Groetjes laura
Ow wat goed! Die medicijnen dan Ja als het weekend zo blijft ga ik er ook voor bellen is geen doen zo... Liefs, Ann
Ann: vervelend zeg!! Bij mij wisselt het per dag.. Vanmorgen even gespuugd en de rest van de dag voelde ik me goed!! Trotsemama: gefeliciteerd met je vriendin! Wat een droombevalling zeg marijn: ik hoop dat je dan voor de zh oplossing gaat hoor. Straks neem je het risico en dan heb je nog geen garantie dat je thuis kan bevallen, complicaties, stuitligging ofzo. Wij zijn vorige x op medische indicatie ook in het zh bevallen maar we hebben het echt samen gedaan, zusters kwamen alleen af en toe kijken en gingen weer weg, was ook romantisc zo samen. Maar goed, het is een moeilijke beslissing als je graag thuis wilt bevallen. Ik hoop dat je de discussie wint hihi 1982: gezellig zo'n druk weekend! Nee hier niet echt plannen, vriend moet werken dus ga morgen bij m'n ouders eten.. Directe familie en goede vrienden weten het hier al een tijdje, wat verdere familie en vrienden komt na de 12 weken wel. Ego: ging met Demi broodjes halen bij de ah en zij hield ze vast..... Wilde ze de broodjes toch met geen mogelijkheid op de band leggen!! En we waren aan de beurt dus ik pak ze af, krijgt ze me toch een driftbui!! Compleet met tranen, vuistjes en heel hard krijsen. En ik had het al warm maar toen kreeg ik het nog warmer haha. En ze is pas 13 mnd... Dat wordt nog wat pffffff