Moet zeggen dat ik nog bar weinig merk aan mijn lijf. Wel moe, maar niet extreem ofzo. Nou ja het zal allemaal wel. Ben er misschien beetje te nuchter voor . Denk vooral; heb vaker last van mijn darmen, dus dat zal het het wel zijn... durft het misschien nog niet helemaal te geloven. Maar ja als de test het zegt... Mijn vriend zegt steeds dat hij al zo'n voorgevoel had... en toen werd ik ook nog eens niet ongesteld... spannend hoor.
Ook ik heb een bolle buik. Zal ook wel van mijn darmen zijn. Ga heel slecht naar t toilet. Want zo snel kan je buik niet gaan groeien of wel? Alle 'nieuwe' van harte gefeliciteerd en welkom.
Heb me ook opgegeven. maandag komt er iemand langs. Hoorde dat je een kado krijgt. Iemand ervaring wat een leuk kado is ( je mag kiezen toch?)
Ik kan weer van de lijst. Na drie wellis waar vage testen, toch daarnet de duivels doorgebroken. Mijn gedroomde datum gaat niet in vervulling helaas. Dames succes met jullie zwanger schap en zie jullie weer
Bevallingslijst April 2010 mama's 1 april Blauw78- 31 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? Evelien 1986- 22 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Spriet- 23 jaar, 1e kindje, zh, bv, verrassing! Wimjo- 28 jaar, 1e kindje, thuis, bv, ?? 2 april Lysette- 25 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? 3 april Ikheid- 28 jaar, 1e kindje, th, fv, nog onbekend! Marijke B- 30 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 4 april Deb26- ?? jaar, 2e kindje, ??, ??, ?? Draaimolen- 29 jaar, 2e kindje, zh, bv, nog onbekend! 5 april Ingrid130- 28 jaar, 2e kindje, zh, fv, geheim! Naliey- 22 jaar, 1e kindje, th, bv, geheim! Smile17- 27 jaar, 1e kindje, zh, bv, ?? Xdien- 16 jaar, 1e kindje, zh, fl, nog onbekend! 7 april Dagdroom- 28 jaar, 1e kindje, th, bv, nog onbekend! Debora21- 24 jaar, 2e kindje, zh, bv, Verrassing! Ibas- 26 jaar, 1e kindje, zh, bv, nog onbekend! Lalalala- 33 jaar, 2e kindje, zh, bv, geheim! 8 april Jo86- jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 9 april Miza- 26 jaar, 2e kindje, zh, fv, geheim! 11 april Miranke- 31 jaar, 1e kindje, ??, ??, ?? 12 april Bijtjes- 34 jaar, 3e kindje, ??, ??, ?? Afsprakenlijst: Week 33: 12 augustus: Spriet - Intake vk + echo 14 augustus: Marijke B - Echo 14 augustus: Smile17 - Intake vk Week 34: 17 augustus: Draaimolen - Intake vk + echo 17 augustus: Ibas - Intake vk 21 augsutus: Ikheid - Intake vk Week 35: 24 augustus: Wimjo - Intake vk 24 augustus: Ingrid130 - Intake vk 25 augustus: Debora21 - Intake vk 25 augustus: Lysette - Intake vk 27 augustus: Evelien 1986 - Intake vk Week 36: 01 september: Ibas- termijn echo Heb je wijzigingen, aanvullingen of afspraken voor op de lijst graag in een pb naar ingrid130 zodat de lijst overzichtelijk blijft.
Tante mars wat erg!!! Heel veel sterkte en hoop dat jullie droom toch nog heel snel in vervulling mag gaan!!
Verder een vraagje ivm de lijst, zou iedereen afspraken en wijzigingen voor op de lijst willen doorgeven via pb? Dit zodat ik nergens overheen lees en dat het dus wel op de lijst komt te staan Aan alle nieuwe mama's to be, zouden jullie (als jullie op de lijst willen staan) jullie gegevens ook willen sturen via pb. Wat er op de lijst staat is je uitgerekende datum, je leeftijd, of je in het ziekenhuis of thuis wil bevallen, of je borstvoeding of flesvoeding wil geven, of je wilt weten wat het geslacht is en zoja of je dat bekend wilt maken of geheim gaat houden en je hoeveelste kindje dit is. Allemaal alvast bedankt!
en nu ga ik mijn bedje maar eens opzoeken. Vandaag de hele dag druk geweest en kregen nog een telefoontje van de oma van mijn vriend. Bij zijn opa is een tijdje geleden prostaatkanker vastgesteld, hij is hiervoor bestraald en alles was weg alleen heeft hij hierna last gekregen van een blaasontsteking. Dit is dus erg pijnlijk en hij blijft maar naar de ha en het zh gaan alleen kunnen die dus ook niet meer doen dan wat ze doen. Nu zat zijn oma er nogal doorheen dus heb roeland daar achtergelaten en ben met Julian naar huis gegaan. Ben dus nog niet zolang thuis en ben nu eigenlijk wel kapot. Hoop dat Julian de nacht door blijft slapen en morgen een beetje uitslaapt zodat ik nog echt wat kan slapen.
Ow en over het boeren, het kan maar zo zijn dat je dat de hele zwangerschap hebt. Ik had het ook bij Julian en had het dus 9 maanden lang. Was zelfs zo erg dat ik midden in de stad liep en een boer moest laten en het gewoon niet kon binnenhouden dus dat was een beetje een lullig moment.
Ingrid wat sneu voor je opa en oma hoop dat ie snel zich weer wat beter voelt, jullie sterkte ermee. Tante mars dat had ik nou niet gedacht, dacht die krijgt een mooie test dit weekend, nou heel veel sterkte en ga voor jullie duimen dat het toch snel raak mag zijn. Ik ben super misselijk heb met moeite 1 broodje naar binnen gekregen maar niks staat me aan en heb elk moment het gevoel dat ik moet over geven. En dat boeren tja soms wil ik het ook wel inhouden maar het komt gewoon omhoog soms is het zelfs een combinatie van de hik en boeren tegelijk allemaal lucht wat dan omhoog komt. Vandaag moet ik werken hoop dat de dag snel voorbij gaat. Fijn weekend allemaal!
tante mars wat ontzettend naar voor je. Had ik niet verwacht. Veel succes hoop dat je snel wel een mooie datum hebt. ingrid, wat naar voor je opa en oma. Hoop at ze zich snel iets beter voelen. ik voel op het boeren na en zere borsten niets. Ook wel apart hoor. Alsof er niets aan de hand is. O'ja kan moeilijk naar de wc. Ook ik moet werken vandaag. Het is maar tot 5 uiur gelukkig. Vanavond leker met mijn mannetje uit eten.
Goedemorgen!! Jaja ik ben voor het eerst in 3 dagen weer naar de wc geweest . Wat een opluchting . Dat drukkende zeurende gevoel is meteen weg. Zal het nu dan weer gewoon gaan? Of houdt dit wel even aan zo? Ingrid; wat zielig voor je opa en oma. Sterkte! En ik vind die lijst helemaal leuk!! Doe je goed . Wimjo; das zeker een verschil zeg. Ik ben ook erg blij dat ik 17-8 al mag. Dan ben ik 6 weken en 5 dagen. En ik moest meteen alvast een afspraak maken voor een termijnecho. Vervelend zeg . Enneuh; werkze!! Tante mars; wat balen zeg! Verdorie!! Hopenlijk mag je snel een positieve test in handen krijgen. Gister hebben we het verteld tegen mn schoonzusje en schoonouders; huilen!!!! . Zelfs mn schoonvader moest stiekem een traantje wegpinken. Zo lief! En mn schoonmama meldde meteen dat ze de donderdag graag wil oppassen . Straks naar mn eigen ouders. Leuk leuk!! We wilde eigenlijk wachtentot na de intake bij de vk; maar we konden het echt niet voor ons houden . Wanneer vertellen jullie het, met hoeveel weken?
Goede morgen dames, Alle nieuwe april mama's proficiat!! Tante mars: Heel veel sterkte en hoop dat je wens snel in vervulling zal gaan. Ingrid: Veel beterschap en sterkte voor je opa en oma. En bedankt dat je me bij op de lijst hebt gezet! Ik heb zelf nog niet gebeld naar vk, ga ik volgende week doen. Ben wel benieuwd wanneer de eerste afspraak gaat zijn. We gaan namelijk eind augustus trouwen en daarna twee weken op huwelijksreis. Ik heb het goede nieuws nog tegen niemand verteld wilde eerst wachten tot na onze bruiloft maar verwacht niet dat ik het zo lang vol kan houden. Daar is het nieuws ook veel te leuk voor! Jullie allemaal een fijne dag vandaag!
Hallo allemaal, Wat een gezellig clubje zeg! Eergisteren heb ik positief getest dus ik ben ook zwanger! Ik kan het nog niet echt bevatten. Vind het zo onwerkelijk. We zijn er helemaal gelukkig mee! Ik had een cyclus van 45 dagen ongeveer, maar voor mijn gevoel was de laatste cyclus een week korter. Ik voelde me zo anders dan normaal dat ik voor mijn NOD maar een testje ging wagen en daar verscheen gelijk een dikke streep op! Op de clearblue stond 2 - 3 weken zwanger. Zo bijzonder dat er een klein wonder in je buik groeit! Groetjes Karin
Ka85: welkom!! en natuurlijk gefeliciteerd! @Tante mars; jeetje meid wat erg voor je... Veel sterkte en hopelijk ben je snel zwanger! Ik was vanochtend niet misselijk, maar nu wordt ik het net... Maar een beetje hoor. Verder alleen een druk op m'n buik.. Wordt er toch een beetje onzeker van...
Hoi debora21, Ik zie dat wij gelijk lopen. Ik heb ook af en toe last van dat onzekere gevoel hoor. Zelf ben ik nog niet misselijk geweest, alleen last van erg zere borsten eigenlijk.
Karin; welkom en gefeliciteerd!!! Wat onwerkelijk he. Maar geniet ervan!! Ik voel op mn darmen na en wat gevoelige tepels eigenlijk ook niks . Ja moe, maarja dat ben ik wel vaker denk ik dan. Aan de ene kant wordt ik daar ook erg onzeker van, maar aan de andere kant; prima hoor!! Dan maar geen kwaaltje . Even een ander vraagje; gaan jullie de combinatietest doen? En wat kost ie bij jullie? Bij ons 160 euries , vind het best veel. En dat voor een test die niet eens 100% zekerheid kan geven. (logisch hoor daar niet van) Of ben ik nu echt een zuunige miep....