zo raar, mijn banner berekent een andere zwangerschapsduur dan wanneer ik het via een zw.schapscalculator bereken, terwijl ik dezelfde uitgerekende datum heb. Dat heeft vast te maken met mijn kortere cyclus, die 25 /26 dgn is ipv de standaard 28 dgn. Het verschil is nl precies 3 resp 2 dagen. Volgens de calculator ben ik nl nu 8 wkn en 0 dagen (als ik uitga van 26dgn). Ik ben benieuwd wat er maandag bij de echo uitkomt. Dan ga ik die termijn gewoon aanhouden.
Hmmm....griesmeelpap.......je brengt me op ideeen! Ik hoop dat ik mijn man zover krijg op even naar de Prenatal te gaan. Broeken worden toch wat strak, even kijken naar wat leuks. Mama-liciouscollectie is wel errug leuk...... Daar word ik hebberig van!
@ krista: oh, dan kunnen we samen in spanning zitten . Ik hoop zo dat ik een mooie echo heb met een goed kloppend hartje, en voor jou hoop ik dat natuurlijk ook!
och nee leeuwtje! nee nee nee!!!! ik hoop dat het alsnog goed komt! veel stertke meid! dikke knuffel!
Ow leeuwtje sorry 2 hear!!! Veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling. Ik heb pilletjes gekregen tegen de misselijkheid (zetpillen) Liefs, Ann
OH nee toch leeuwtje ! Wat vreselijk zeg ! Heel veel sterkte de komende tijd en een hele dikke knuffel !!
Heb net weer wat bruinslijmverlis gehad. Ik denk dat ik niet echt kan spreken van bruinverlies. Maar gewoon van slijmverlies dat bruin is...
Oh nee, Leeuwtje, meid wat onwijs rot voor jullie. Heel veel sterkte de komende tijd. Neem de tijd om dit verlies te verwerken samen. We hadden toch afgesproken dat dit niet meer zou gebeuren, waarom wordt er niet naar ons geluisterd???
leeuwtje heel heel heel veel sterkte toegewenst!!!! dikke knuf en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen raken!
@Leeuwtje, oh wat erg lieve schat, Nee, toch.... ik kan het nog steeds niet geloven het doet echt pijn in mijn hart om dit nieuws te horen. Ik wens je veel sterkte lieve schat. En hoop dat het alsnog goed komt.
meiden ben net even de stad ingeweest met een vriendin... resultaat: 3 nieuwe shirts!!! een paarse langere met 2 zakjes voorop (kan ook met legging oid) effen zwart en zwart met borduursel.... ben goed geslaagd dus. wil eigenlijk slapen.. maar zoonlief denk daar anders over.. hij heeft net ontdekt hoe de rits van de slaapzak werkt... ook fijn ~!!! not!!!!
kwaaltjes; misselijkhied blijft, moeheid ook... nu nieuw erbij... zere borsten... worden nu heel gevoelig meer meiden die dit nu pas krijgen? ze groeien ook.. pas me bikini niet meer....
@Wendysunny, leuk om nieuwe shirts te kopen.. Heb je al een dikke buik. IK ben zelf stevig van mijzelf en heb nu toch een dikkere buik dan anders. En zere borsten heb ik nu al. En misselijkheid en moe ook..
@leeuwtje, heel veel sterkte meid! Wat een verdrietig nieuws :S. Heel veel sterkte! Misschien kan je het nog laten onderzoeken? misschien komt er iets uit... @marijn, vreemde dingen hoor waar jij zin in hebt :d. Andijvie ok maar griesmeelpap, alleen al van het woord moet ik gruwelen! wij zijn gisteren bij prenatal en babyplanet geweest in eerste instantie om traphekjes te halen maar we hebben ook even naar duowagens gekeken. Het wordt in ieder geval geen tandemwagen... de grote wagens zijn wel fijn voor de kindjes maar zijn zo enorm lang en sturen zo zwaar dat dat voor mij te belastend is. En de lichtere heeft de baby wel erg weinig ruimte. Het word dus een wagen naast elkaar of een buggypod. Yeah, 10 weken vandaag! Alweer op een kwart van de zwangerschap
@ marijn... ik eet hetzelfde als bij 1e zw schap: veel appels en biscuitjes, yoghurt etc ... en lollies haha @napoloeon: leuk he babywinkels afstruinen? Wij hebben wel een wagen achter ekaar gedaan... maar eigenlijk meer omdat dat op ons onderstel kan... scheelde ruimte en geld.. dus vandaar... hopelijk bavalt het. buggypod misschien wel handig, schijnt niet zo goed vooor de wagen te zijn
@sweetcandie: pas me eigen broeken nu helemaal niet meer... al wel een beginnend buikje.. had een hele platte buik en nu dus niet meer. die zw schirts zitten ook wel lekker en heb ze nu gekocht zodat ik er lang wat aan heb. naar me werk bij d ekleuters doe ik een ouder zw schirt aan...