April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @wendysunny, ik heb vrijdag een termijnecho, dan ben ik 11 weken (op 1 dag na). Dan ga ik eerst mijn unitmanager inlichten en met de klassen zie ik wel eigenlijk. Ik heb natuurlijk 8 verschillende klassen dus dat is wel een beetje anders qua band met de kids dan als je maar 1 klas heb. Ik heb daar niet echt een plan voor eigenlijk.

@sweetcandie, komt wel goed meid! Jouw 10e week is nog maar 3 weekjes, komt helemaal goed :)

@ingrid, kloink! wat een pokkel! ;) Vind die van mij al dik ;)
    Volgens mij heb ik ook blaasontsteking, ik voel niks maar het plasje stink naar blaasontsteking... maandag ff naar de huisarts brengen

Over de gevarenzone, ik haal pas echt rustig adem na de 14 weken, ik heb nl een 13/14wk miskraam gehad.

over buiken, ik wordt elke zwangerschap dikker, haha! Maar goed, in ieder geval kreeg ik vorig jaar veel complimentjes van de vk, oh al je derde zwangerschap en je buik is (qua huid enz) alsof het je eerste is! En als ik zeg dat ik drie kinderen heb en dan zeggen mensen, jij? maar je bent zo slank... Nu moet ik wel zeggen dat ik jaren op hoog niveau heb gevolleybald, dat zal ook wel meespelen. maar aan je huid doe je niet heel veel, gelukkig geen striae op mn buik, wel een beetje op mijn dijen van toen ik als puber snel groeide.
    We hadden gisteren mijn vaders verjaardag maar ik wil nog niet dat de rest van de fam het weet dus heb de hele avond zoveel mogelijk gezeten, half achter hubbie verstopt en als ik wel moest opstaan hield ik mn buik in, hahaha!

@marijn, ik ben dus ook slank, en ik kwam de eerste keer 20kg, de tweede keer 24kg en de laatste keer 30 kg aan...

@futuremama, ja zo doen wij dat ook met een foto voor de rest van de familie zeg maar ;) en vrienden.
    ik heb bij rainbowbabies een shirtje laten maken met 'ik word grote zus'. ik wacht nog even tot na de echo en totdat de baas is ingelicht (je weet immers nooit wat ze tegenwoordig via je hyve lezen, ook al is ie afgeblokt, dan weer via via) en ze krijgt dan ook het shirtje aan naar de creche. Oh ja en de oudste twee vertellen we het volgende week na de echo.
    Wat een scheetje zeg! leuk hoor :D

@leeuwtje, heb je de boel ook bewaard? dan kunnen ze het onderzoeken en kijken of ze afwijkingen vinden. Ik heb ook 2x mk achterelkaar gehad, in maart en mei. Was domme pech want bij mij was alles goed, foliumzuur was zelfs super dus was er gewoon iets niet goed met die kindjes. Nu is 3maal scheepsrecht zegmaar :D

@marijn, hahaha, moet er wel om lachen hoor!

@lan, wauw, dat is gaaf :D. Scheelt een hoop monedas!

@krista B, ja meike krijgt straks een 1 persoonsbedje of een peuterbedje, even kijken wat voor leuks we op marktplaats kunnen vinden. En daar doen we de eerste tijd een deryan bedtent overheen. Dan kan ze er niet uit en nog een voordeel dat ze meteen beschermd is tegen muggen :D. Ze zijn nog geen 40 euro dus ideaal (hopen we) link: http://www.deryan.nl/site/mod/shop/img/108.jpg

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    voor de middelste hadden we trouwens een meegroeibedje, ook handig`! Dan kon je die steeds groter maken. Wij hadden er 1 van ikea. eerst was dan het hoofdeinde en het voeteneinde omhoog, daarna schroefden wij het voeteneinde omlaag en tot slot het hoofdeinde. en dan was het een 1 persoonsbed

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier gewoon een eenpersoonsbed voor donique! ze is da 20 maanden maar vind een peuterbed zonde geld. en heb zoooooooooooooooooooooo'n leuk bed geizen voor haar! ahhahahaha

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hallo dames!

hoe gaat het?
    Wij hebben een laptop gekocht, dus ik kan nu veel sneller bij jullie komen piepen! Mega gezellig!!!

P.S. Daarnet ieniemienie beetje bruinslijm. Maar moest daarvoor wel met neus op wc papier kijken....

5. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Als de kleine komt is mijn dochtertje 2,5. We willen haar in december een ander kamer geven (25 maanden) waar een peuterbedje komt te staan. Dan hoeft ze niet haar bed uit als de kleine komt. Mijn moeder zei dat dat beter was om jaloezie tegen te gaan. Geen idee of dat zo is.

@Marijn Moest wel lachen om je verhaal volgens mij zijn bijna alle mannen zo. Ook ik heb de mijne wel eens betrapt dat hij vieze sites zat te bezoeken. Hij schaamde zich kapot en heeft dat sindsdien niet meer gedaan. Maar inderdaad beter dat dan echt vreemdgaan.
    Ik zal ook nooit de uitzending van Alberto Stegeman vergeten met "Undercover in Nederland". Hij is langs bekende sex parkeerplaatsen gegaan waar mannen met elkaar afspreken. Hij zag daar de auto's met kinderzitjes staan. Je moet er niet aan denken dat je denkt dat je man een boodschapje aan het doen maar ondertussen heeft hij langs de snelweg een snelle afspraak met een ander man......
    Vlakbij de afslag van de snelweg a58 waar ik woon is er zo'n sex parkeerplaats. Maakt niet uit of ik om 22:00 00:00 02:00 langs rijdt het staat er altijd bomvol met auto's waar geen bestuurders inzitten. Er is daar geen pompstation of zo alleen maar bos.

6. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Hihi, ik moet er stiekem wel een beetje om lachen hoor.
    Dat hij zijn plak t-shirt gewoon heeft laten liggen ;)
    Ik heb mijn vriend nog nooit op dergelijke dingen betrapt..
    Maar zou er ook niet boos om worden....
    Het is gelukkig iets natuurlijks, en idd beter dan vreemdgaan !

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hey het valt me nu op dat de tijd van deze site helemaal niet klopt... hij staat 2 uur vroeger! of loop ik nu helemaal achter. Mijn vorige bericht heb ik geplaatst om 5 voor 11 maar toen was ik nog helemaal niet thuis, ik heb het bericht om 5 voor 1 geplaatst

8. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    klot, de tijd loopt enorm achter.
    2 uur zelfs !
    Hihi

9. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    effe tijd checke

10. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    de mijne klopt nu wel je moet effe bij gebruiksinstellingen naar opties wijzigen gaan en daar even de tijdzone naar amsterdam zette!!

11. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    :(Net nog naar huisartsenpost geweest met urine. Blijf al anderhalve dag bloed verliezen, maar niet veel gelukkig. Nu maar afwachten, gelukkig geen blaasontsteking. T wordt pas erg als het meer wordt of als ik kramp krijg, nu is t net een kleine bloedneus om te vergelijken... Ik ga maar uit van het topic met goede ervaringen met bloedverlies, en nu ff lekker proberen te ontspannen...;)

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    klein beetje bloedverlies schijnt inderdaad geen kwaad te kunnen. En je hebt al een kloppend hartje gezien! Dus kans is echt nog heel klein dat er iets fout loopt hoor meid!

Ontspan nu maar!
    xxx

13. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Wij zijn terug uit Zwolle, manlief wilde zowaar mee zonder enige vrouwelijke manipulatie.

We hebben dus ook een heel gaaf 1 persoonsbedje gezien, bij de Trendhopper. Maar wel heeeeeeeel groot hoor.........
    Ik twijfel nog, maar we hebben nog alle tijd!

14. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Zijn jullie nou ook zo VRESELIJK moe?
    Daarnaast dus misselijk.

Zie er als een berg tegenop om morgen ta gaan werken.
    Net die griep achter de kiezen en eigenlijk afgesproken morgen weer te beginnen na een hele week ziek zijn.

Maar lig vandaag weer kapot op bed de hele dag...
    Mijn vriend zegt dat ik hartstikke gek ben om morgen te gaan maar voel me beetje schuldig als ik niet ga...

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Als je je niet goed voelt ook gewoon niet gaan. Vind ik ook als je niet zwanger bent hoor. Ziek is ziek en daar doe je niks aan.

16. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja begin ook flink te twijfelen...
    Denk dat ik niet ga :(

17. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    net weer een klodder bruinslijmverlies (sorry voor de details), grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik haat het?
    Hoe zal dit aflopen?

18. 1982ra

1982ra Lid

30 dec 2008
    33
    0
    0
    Ja hier ook vreselijk moe heb de hele dag op de bank gelegen.
    En vandaag ook voor het eerst misselijk. :x
    Maar ja het is voor het goede doel!
    maandag komt de mevrouw van MvM heb wel even gevraagd of ze niet meteen met de flessen uit de auto kwam heb namelijk vreselijk nieuwgierige buren en die zien alles;).
    Voor de mensen die daar ook aan mee doen is het een beetje te doen het plassen in zo'n fles?

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    1982ra, ik doe deze keer niet mee maar heb wel 2 keer meegedaan bij de middelste en de jongste. Je krijgt een kan en daar plas je in, dan giet je dat in die mooie groene fles. Ik hoop voor je dat je niet al te misselijk bent want die geur in die fles :$... Ik zou ook niet het hele kratje (2x) in je toilet bewaren maar gewoon buiten en dan per dag een fles in het toilet zetten ivm de geur...
    Bij mij kwamen ze niet meteen met het kratje aanzetten gelukkig, ze doen eerst die zwangerschapstest en de uitleg en daarna ging ze het kratje en de cadeaus ophalen ;).
    Goed dat je meedoet! Ik had er deze keer echt geen zin in, wilde eerst afwachten of alles wel echt goed is en daarbij worden de kratjes hier niet opgehaald en moet ik die zelf wegbrengen een dorp verder, niet echt handig...

20. 1982ra

1982ra Lid

30 dec 2008
    33
    0
    0
    Heb al overlegd dat ik de flessen dan bij haar mag afgeven en ze woont hier in hetzelfde wijk.
    ja mijn zus heeft zelf problemen om zwanger te worden vandaar dat ik het voor mij zelf heel belangrijk vindt.

Deel Deze Pagina