dag meiden kom even vertellen dat ik hier de komende tijd niet zal zijn mijn beste vriendin haar zoontje van 2 dagen oud is vanmiddag overleden ze zal mijn steun hard nodig hebben tot snel
Trotsemama, heel veel sterkte voor je vriendin en haar fam en natuurlijk ook voor jou!!! Doe rustig aan en neem je tijd!!!
Ik vind het prima te doen hoor het plassen voor MvM. Je vangt het op in een soort van maatbeker (die krijg je van MvM) en dan giet je het over in die speciale flessen. Als je de dop eraf doet ruiken ze behoorlijk sterk, maar ik ga gewoon op een flinke afstand staan, adem niet te diep in en giet dan mijn plas over in de flessen. Ik heb in ieder geval geen last van de geur.
Trotsemama: oh nee wat verschrikkelijk!! Hij was gezond geboren toch??dat moet echt een ouders ergste nachtmerrie zijn. Heel veel sterkte voor jou en je vriendin & partners! Je kan altijd je verhaal kwijt hier hè, als je er even doorheen zit. Dikke knuffel!
trotse mama: sterkte gewenst!!!! vreselijk zeg!!! ------------------------------- morgen ben ik 10 weken..... op naar de 12 -------------------------------
tjee 1 okt pas weer naar de vk... wat duurt dat in het begin allemaal lang he... later ga je om de paar weken.... dat is beter
@Leewtje heel veel strekte! @trotsemama wat erg voor je vriendin zeg bahh! Hoe kan zoiets nou gebeuren? Mooie buikjes heb ik al voorbij zien komen zeg. Mijn buikje is wel wat gegroeid maar door de misselijkheid was ik weer wat afgevallen en heb nu niet het idee dat je al echt iets ziet naast mijn eigen kleine vetrandje
ark: ga je van de week voor de 1e x heen dan? ik ben al 2x geweest... oke ben ook iets verder zwanger ga zo op visite met de kleine man
Ja ik mag woensdag gaan. Heb sinds donderdag wat bruinslijmverlies (niet veel, mijn man vindt het de moeite niet waard te vernoemen) maar ik ben toch wat ongerust. Je weet niet echt of het iets betekent hé. En je leest zoveel verhalen....
Trotse mama; ik krijg er kippevel van en wordt er heel verdrietig van! Waaraan is hij overleden? Sterkte de komende tijd.... *knuf* MvM; ik doe er ook aan mee. De geur is idd erg sterk, maar tijdens het overgieten probeer ik niet te diep te ademen, dan is het goed te doen. Ik doe mee omdat het me opzich een goed gevoel geeft om te helpen, maar dat plassen in een kan enzo; ik vind het maar een gedoe hoor..... Buik; 's avond lijk ik wel al 6 maanden zwanger hihi. Ook overdag zie je wel echt al wat. Al is het mn kleine frummel nog niet, vind ik het stiekem best wel leuk hoor . Moe; wordt er gek van!! Ik voel me verder prima & dolgelukkig. Maar die vermoeidheid breekt me soms echt op. Bah... ben normaal zo energiek. Maarja als dat alles is . Vandaag lekker vrij. Heerlijk. Lekker lunchen met mn vriendin. Beetje thuis rommelen
dag meiden heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes het is nog een raadsel waar aan hij overleden is athans dat hebben we nog niet gehoord het is ook zo snel gebeurd zaterdag heb ik jayden nog vastgehouden en was het nog een tevrede mannetje zondag belde ze me om te vragen of ze mijn afkolf apperaat mocht lenen want de kraamverzorgster dacht dat hij te weinig borstvoeding binnen kreeg en zijn temp schommelde tussen de 35 en 36 niet goed dus ! ik afkolf ding gebracht 2 uur later lag hij in het ziekenhuis en is waarschijnlijk kort daarna overleden de doktoren hebben hard voor hem gevochten ik durf me vriendin nog niet te bellen wil me niet opdringen dus ik hoop dat ze me zelf belt en anders ga ik toch even bellen heb de dokter even gebeld omdat ik amper geslapen heb ik hoop dat ik iets van rust medicatie mag zodat ik zelf ook even tot rust kan komen