Fijn dat je het hebt verteld Mirjam. Het lucht wel op he? Vorige week heb ik het niuews op mijn werk verteld, iedereen vond het super! Pfff....ik vind het ook echt vreselijk voor de vriendin van Trotse mama. Zet je wel aan het denken hoor...
Dag meiden, Trotsemama: wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Ego; ik had gisteravond bij afvegen een beetje bloed en net ook weer. Ect heel minimaal, meer roze, dan rood, maar toch maak ik me erg ongerust. Dat had ik na 10 weken niet meer verwacht... Wat zou dit kunnen zin? Het zal toch niet alsnog fout gaan? Ik heb geen krampen, maar wel steekjes, zoals ik al weke heb, soms ook heel gemeen felle steekjes, maar geen krampen. Wat denken jullie, moet ik bellen? Of maak ik me te snel ongerust? Liefs, Marijn
heey meiden ik heb net even een kaar afgegooid hij deed meteen de deur open even lekker geknuffeld en ben toen weer weg gegaan ze gaan vanmiddag jayden ophalen als het goed is hebben ze vanochtend alle secties verricht ze denken zelf aan een infectie gister hadden ze al scans gemaakt en daarop was niks te zien ze hebben in totaal 2 uur gereanimeerd onze vriend heeft ook nog geholpen zijn zoontje te reanimeren maar het mocht allemaal niks uit maken ze zijn nu druk bezig met van alles te regelen ze voelen zich aan de ene kant sterk en op het andere moment vragen ze zich af waarom is ook logisch heb me vriendin nog niet gezien die lag natuurlijk nog op bed ze is nog steeds herstellende van de bevalling natuurlijk ik hoorde haar wel huilen ik ging door de grond toen ik haar hoorde je wilt zo graag iets doen maar veel kan je niet doen pff kan zelf ook alleen maar huilen ze kunnen er inmiddels wel vrede mee hebben vanwege het geloof denken ze er anders over na maar het zal altijd een groot verlies blijven
sorry dat ik zo ego ben hoor @ ikheid van harte meid super romantisch !! @ mirjamm lucht het een beetje op nou je het verteld hebt??
@marijn, voor de zekerheid even contact opnemen met je vlos. Ikzelf heb ook de laatste tijd wat steekjes. En soms wel pijnlijk! Maar geen bloed verlies! Ik heb morgen mijn eerste echo ben zo benieuwd! M'n man gaat mee!
trotsemama: je bent niet ego... het is vreselijk. Is het je beste vriendin? (niet dat dat wat uitmaakt) ga je vandaag nog naar haar toe.. als het een hele goede vriendin is zou ik wel gaan sterkte!!
evelien: ook ik heb steekjes.. misschien bandenpijn? of kan dat nog niet hih wauw: je hebt morgen je echo.. geniet ervan he
ja ze is me beste vriendin en ik ben er net geweest even een kaart gebracht en natuurlijk veel gehuild
Jeetje Trotsemama... wat moet dat zwaar zijn en ook voor jou om zo je vriendin te horen huilen en niks te kunnen doen. Wel fijn dat je bent langsgeweest, knap hoor. Nogmaals een hele dikke knuffel !! Marijn: Zo te horen is het niks maar ik zou wel bellen ! Ik kon vorige week gelijk terecht en werd gelijk gerustgesteld met 'n kloppend hartje !! Napoleon: Komt vast goed hoor ! Gewoon een sterk kloppend hartje zie jij vrijdag Ik mag morgen.... JEEEEEE ben niet meer zo nerveus omdat ik natuurlijk vorige week al ben geweest maar blijft toch spannend.. Als deze echo goed is vertel ik het denk ik deze week ook aan de rest van de collega's.. dan durf ik het wel aan.. En Trostemama: niks ego !!!!! gooi het eruit hoor.. nogmaals ik kan me niet indenken hoe zwaar dit moet zijn en natuurlijk ook voor jou. Ik moet er al bijna van huilen en ik ken jullie niet eens.. laat staan hoe jij je moet voelen.. Nee hoor, maakt helemaal niks uit.
Nu we weten dat het hartje klopt, durf ik eindelijk een ticker te plaatsen. Al is het natuurlijk nog wel heel erg spannend aankomende weken. Voor alle zwangere: ook van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Trotsemama: wat vreselijk, jij ook heel veel sterkte en succes.
trotse mama: meer kan je nu helaas niet doen.... goed dat je al geweest bent.. je had op kraamvisite willen komen en vandaag een geboortekaartje in de bus moeten krijgen... jakkes wat is het oneerlijk
mijn collega's weten het allemaal al wel. de kinderen van de klassen nog niet... wil daar nog even mee wachten... tot een week of 12 en als ze het eerder zien misschien iets eerder zegggen
meiden ik zoek etos babyzegels: dus heb je wat en doe je er niks mee? je maakt mij er blij mee hoor http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-gevraagd/162742-gevraagd-etos-babyzegels.html
@trotsemama niks geen ego natuurlijk moet je dat even kwijt. Echt zo verschrikkelijk voor je vriendin maar ook voor jou heel veel sterkte! @ikheid van harte gefeliciteerd wat heerlijk romantisch en toch wel erg leuk om nog te trouwen voor de baby er is! Mijn vriendin is zaterdag bevallen en ligt nog in ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk maar vanavond ga ik bij haar langs. Even baby bekijken ben zo benieuwd nou van mij mogen de komende 7 maanden omvliegen en dat we allemaal maar snel een gezonde baby in ons armen mogen hebben!
LadyZorra: Welkom en gefeliciteerd !! Ik zie dat je via IVF zwanger bent geraakt, zijn jullie lang bezig geweest daarmee? Nou geniet ervan hoor, nu al een kloppend hartje is al heel wat toch!?