April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

het is niet echt een goede maand zo:(
    het moet nou toch echt afgelopen zijn hoor!!

owja even een update
    wat ik tot nu toe via via heb gehoord (dus of het waar is is nog maar de vraag )

is jayden waarschijnlijk aan een zeldzame hartafwijking gestorven en zou het maar maximaal 3 dagen buiten de baarmoeder kunnen leven

dan vraag ik me toch of als het waar is waarom ze dat dan niet op een echo hebben gezien??

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Denk dat je dan dezelfde kuur als mij hebt, ik moet ook vier keer op een dag zo'n pil slikken. Ben gelukkig al met de derde dag bezig dus nog 9 pillen te gaan!!!! Ik heb er tot nu toe nog geen bijwerkingen van gehad.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heel veel sterkte en hoop dat jullie snel weer in verwachting zijn van een wondertje!!

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ckialita heel veel sterkte en succes deze tijd....

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Even wat ik bij mijn mk heb gehoord van zowel gyn als vk, 1 op de 4 vrouwen krijgt een miskraam. Er word altijd gezegd dat 1 op de 6 of 10 een mk krijgt maar dat zijn alleen de vrouwen die zeker weten dat ze zwanger zijn en de vrouwen die het kenbaar maken aan een arts/vk/gyn. Er zijn ook veel vrouwen die nog niet weten dat ze zwanger zijn en dus al in een zeer vroeg stadium een mk krijgen.

Dit is niet om jullie bang te maken maar meer om te laten weten dat het redelijk 'normaal' is wat er in deze maand gebeurt. Maakt het niet makkelijker en ook zeker niet leuker maar helaas is dat de harde werkelijkheid.

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

dames ik ga eten
    zodra ik meer weet laat ik het jullie weten
    ben er vanavond niet want gtst begint weer en de film world trade center komt vanavond op tv

ben er mssn morgen weer even

7. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Morgen weer.... 1 dagje vrij gehad. Naja je moet er wat voor over hebben he met een eigen zaak ;).

Gelukkig dat je directeur er grapjes over maakt, ja toch!
    Ben jij trwns ook meteen gestopt met roken nadat je een positieve test in handen had?

8. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Nou idd. Dat is toch vreselijk. Ze kunnen tegenwoordig zoveel zien op een echo! En toch kan dit nog gebeuren.... Soms wordt ik echt bang van dat soort verhalen. Vanaf bevruchting tot bevalling is al een spannende tijd, en dan kan er ook nog zoiets gebeuren na de bevalling, als je denkt dat je alles gehad hebt en een mooie tijd tegemoet gaat.... Te erg voor woorden....

9. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ trotsemama: heel veel sterkte hiermee voor jou en vooral voor je vriendin en haar man.
    Dit klinkt precies als wat mijn broertje had, die is overleden 3 dagen na de geboorte. Dat is dus 38 jaar geleden, maar vergeten doe je het nooit en dan heb ik het nog niet eens zelf meegemaakt.
    Toevallig heb ik het daar vandaag met de gyn over gehad, omdat hij zei dat tegenwoordig iedereen met 20 wkn een uitgebreide echo kreeg, maar bij Emma kregen wij deze echo in het WKZ, de gyn zei toen dat vanwege die aangeboren hartafwijking van m'n broertje we nu weer naar het WKZ moeten gaan omdat ze daar dan echt specifiek naar het hart kijken. Dat gebeurt dus niet standaard.
    Zelfs in het WKZ zeiden ze bij Emma bij de 20wkn echo dat ze nog niet alle functies van het hart konden controleren. We konden daar wel goed zien hoe de bloedtoevoer in en rond het hart ging.

@ ikheid: gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk!

@ ckialita: heel veel sterkte meid! Wat een rotnieuws zeg.

@ ego: nou, alles was goed ! Hoofdje, rompje, beentjes en zelfs een armpje was al vaag te zien en natuurlijk niet onbelangrijk: hartje klopt. Jammer alleen, we hebben geen foto meegekregen .....
    Moet nog tot 20 weken onder controle bij de gyn, als dan de baarmoedermond goed is kan ik verder bij de vk.
    Het is alleen wel een stuk klinischer zo bij de gyn. Zal toch ook de vk alvast bellen, we willen toch ook straks hartje luisteren en zo

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Emmetje, fijn dat de echo goed was!! Wel jammer van de foto maar misschien krijg je die bij de volgende echo....??

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb hier de echo met een week verplaatst. Dus niet volgende week dinsdag maar de week erop, ze belden van mijn werk of ik dinsdag kon werken en aangezien ze hier de echo tot 12 weken inwendig doen vond ik het ook niet zo erg om het een weekje te verplaatsen. Ook erg eigenlijk, zoveel meiden hier kunnen niet wachten tot ze de echo hebben (logisch) en van mij mag die gewoon rustig een weekje later omdat ik geen inwendige echo wil....

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Haha dat is wel heel erg geinig hoor! hahahaha

nou succes morgen! haha

@ ckialita wat las ik nou weer voor droevige berichten? gedverdemme het mag wel een keer afgelopen zijn zeg. bah Sterkte voor jou en je partner!

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Emmetje: gefeli met je goede echo!

Ckialita: heel veel sterkte meis, ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn!

Ibas: nee niet gelijk, heb afgebouwd eerlijk gezegd. Vorige x in 1 x gestopt en toen had ik daar best moeite mee dus nu afgebouwd en gaat prima! Rookte jij ook? Mijn collega is 14wk en rookt stug door.

Ingrid: ik vond de inwendige helemaal niet vervelend, met zo'n condoompje erom en wat glijmiddel voel je er niet veel van hihi

trotsemama: ze kunnen helaas niet alles zien bij de 20wk echo.. Begrijp me niet verkeerd hoor maar het is misschien voor het rouwen 'beter' als hij aan een zeldzame afwijking is gestorven dan een infectie, die normaal gesproken toch redelijk te behandelen zijn. Maar het verdriet blijft hetzelfde. Probeer je gedachten wat te verzetten, hoe moeilijk het ook is, om aan je rust te komen. Voor jezelf en voor de kleine frummel!

14. Evelien 1986

19 jul 2009
    99
    0
    0
    Helpdesk medewerker
    Borculo
    @ ckialita

sterkte!!! :(

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb na de miskraam een inwendige gehad en was niet heel vervelend maar vond het ook geen pretje dus vandaar liever een uitwendige en dat weekje wachten overleef ik ook wel weer.

16. Evelien 1986

19 jul 2009
    99
    0
    0
    Helpdesk medewerker
    Borculo
    ik vraag mij af, of het bij jullie al te zien is dat je zwanger bent. en of je al bent aangekomen?
    Ikzelf ben nog niet aangekomen, maar mijn borsten zijn groter en krijg het idee dat het nu te zien is. (zonder kleding).

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Bij mij is het zeker al te zien, foto staat een paar pagina's terug inmiddels denk ik. Of ik ben aangekomen weet ik niet want ik heb besloten dit keer niet op de weegschaal te gaan staan. Vorige keer ben ik heel wat aangekomen maar was vooral vruchtwater en vocht en natuurlijk Julian en heb geen zin om me er druk om te maken. Aankomen doen we allemaal, de ene wat meer als de ander maar je doet er niks aan.

18. Evelien 1986

19 jul 2009
    99
    0
    0
    Helpdesk medewerker
    Borculo
    oooh ik vind aankomen ook helemaal niet erg, daar ontkom je toch niet aan. Ik vind het alleen vreemd dat ik nog niet zwaarder ben geworden, terwijl mijn boobs dikker zijn en het nu zichtbaar wordt :)
    Maar dat kan komen omdat ik 3 weken echt ziek ben geweest. Overgeven diaree enz.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dan denk ik dat het komt door de 3 weken dat je echt ziek bent geweest;)

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga afsluiten, morgen weer werken dus vroeg eruit!

Doeiiii

Deel Deze Pagina