Hahaha! Evelien.. mannen!!! Gefeliciteerd meis met je gave echo! Wat fijn hè!? NU kan je echt gaan genieten.. Joepie! Arka, kop op meis! In april heb jij je zoontje/dochtertje in je armen en dan zijn alle zorgen voor niets geweest! Lautjuh, heeel veel plezier straks met je echo!!! Laat je meteen ff weten hoe het was? En zet je meteen ook ff foto's in je album, ik ben erg nieuwsgierig Mermaid, IEW! Het ergste van het verhaal is dat je niet weer waar ie is, althans dat zou ik hebben.. Ingrid, ik ga je ff PB'en!
JA!!!! Dat is inderdaad het ergste van het verhaal! Straks bespringt ie me als ik vanavond heel onschuldig op de bank tv zit te kijken. IIIIEEEEEHHHHH!!!!!!
Ben er net achter gekomen dat ze in de ruimte hiernaast hele lekkere koekjes en chocolaatjes hebben!!! Heb ze natuurlijk meteen allemaal (van elk 1) meegenomen en ben ze nu aan het proberen. Tot nu toe 1 vieze gehad en de rest was super lekker!!! Ze zijn hiernaast bezig met een training en het grootste gedeelte hebben ze een lezing en vergadering en dat soort dingen en zitten dan niet in de ruimte met de koekjes enzo. Niet zo slim dus van ze hahaha
hallo lieve meiden ! Hier een hele trotse mama ! Vanmorgen weer heerlijk ons ukkie mogen bewonderen. Ondertussen is ons ukkie al 36.5 mm en begint al echt op een baby-tje te lijken. Ik ben 10 weken en 2 dagen zwanger, en ben uitgerekent op 4 april. De echo's zijn wat wazig, maar dat komt door mijn darmen. Ze kon ook zien dat ik daar veel last van had.. Ik scheen veel darmgassen te hebben, vandaar ook dat ik al een flinke buik heb Mijn vriend vroeg aan de echodame of ze de foto's niet extra kon afdrukken, want ik ging ze direct showen aan mijn oma (die kan nooit wachten hihi) en hij wilde ze natuurlijk ook showen. Helaas ging dat niet.. En wat denk je... Hebben we 8 !! foto's meegekregen ! Lief he !!! Ik belde vandaag ok de vk praktijk voor een afspraak, en heb deze donderdag a.s. al ! Voordat ik naar mijn werk ga.
Evelien gefeliciteerd met Bob dan arka: zit vast goed hoor meis! Als het kon zou je mijn echo van vandaag mogen krijgen hoor. De dag is zo om hoop ik voor je!! Ingrid: dus een lekker avondje voor jezelf!
@ Ingrid: Haha, stiekemerd, lekker alle koekjes opeten als niemand kijkt, hahaha . @ Kleintje: Wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad!!
lekker koekjes ! Nou ik ga even mijn bed opzoeken. was er vroeg uit, en moet eind van de middag nog treinen naar hoorn. Morgen een bruiloft, en ik doe de bruidsmake-up dus moet er al een dag van te voren zijn Dus ik ga nu ff fijn dromen ! Tot later !
Haha ingrid: ik zie je al heen en weer lopen en dan.. komen ze opeens met een hele groep binnen hihi. Wat doe je voor werk? Ik heb alle boodschappen binnen... bijna alles.. tja natuurlijk weer wat vergeten (sinds ik zwanger ben ben ik een echte zeef) Nog even de stad in geweest... een stoer shirt voor zoonlief gekocht. meneer ligt nu op bed en ik ga ook zo. Vanavond sporten.. gewoon even.. heb er weinig puf in.. maar vind het ook zonde om helemaal niet te gaan
Ik ben receptioniste en als de hele groep binnenkomt ga ik gewoon vriendelijk lachen en goedemiddag zeggen
hahaha Ingrid... geniet er lekker van meid ik ben helemaal gek op salmiaklollies... eet ik normaal nooit maar sinds enkele weken eet ik niet anders hihi nou meiden ben er vandoor
Ik heb net in de bedrijfskantine een zakje Dropdonders gescoord. Ik heb zo'n zin in drop, ik kon me niet beheersen.
hoi dames laatste ego berichtje van mij de doodsoorzaak van jayden is nog niet bekend en meestal duurt dat nog 8 weken dus wie het verhaal in de wereld heeft geholpen dat het een zeldzame hartafwijking heeft is niet waar morgen kunnen we nog afscheid van hem nemen en vrijdag is de condeleance en zaterdag is de rouwdienst en begrafenis het wordt een moeilijke week ik ga er gauw vandoor moet kennis maken met een nieuwe oppas ben er vanavond mssn nog wel
Hallo, ja ik zal meteen laten weten hoe het was! en foto's proberen te plaatsen! ohh man nog anderhalf uur kan niet wachten!! haha Mirjam Veel plezier jij ook vanmiddag