@ iedereen die vandaag een mooie echo heeft gehad. Proficiat. Dat is altijd toch weer een geruststelling. @ Mermaid Gatver I hate Spiders zelfs al hij 1 cm groot is loop ik er met een bocht omheen. Hoop dat je hem snel spot en je mannetje hem de deur uitzet. Vandaag weer een lusteloze dag zelfs de gang naar de supermarkt is vermoeiend. Maar ja betekent wel dat de verschijnselen zijn begonnen toch een geruststelling.
Chips Arka hoop dat dat bruinverlies snel stopt. Ik zou zelf toch ook in de stress zitten na al die vervelende verhalen hier. Krijg je op 9/9 meteen een echo?
Dan ben ik aan het werk. Ik zal duimen draaien voor je en kijk na het werk even hoe het afgelopen is.
Drop, chocola... help! Het is goed dat ik ze niet in huis heb en geen fut heb om naar de supermarkt te gaan.. Ik zit nu aan de druiven en de ice-tea met heel veel ijsklontjes Gatver Arka, krijg je morgen ook meteen echo? Trosemama, bah bah! Dat wordt idd een K-week zeg.. Bah! Sterkte vrouwke 8) Mermaid, die spin.. IEW! Hopelijk zie je 'm straks en kan je vriend/man 'm zo de deur uit zetten.. Brrrrr, moet er niet aan denken dat je in bed ligt en dat ding kruipt nog ergens, gatver! Succes met je spinnenjacht straks Aire, idd de supermarkt is al teveel moeite.. Voor mij bijvoorbeeld ook de honden uitlaten, maar ja ophouden kunnen ze niet, dus dan maar een klein en snel rondje lopen.. Oehooehoe.. Lautjuh is zenuwachtig heerlijk, je hebt bijna je echo wijffie! Leuk!!! Dan ben je weer een bevestiging rijker Hahaha, die Ingrid.. ik zie het al helemaal voor me.. Jij stiekem snoepjes jatten en als ze binnenkomen kijk je heel onschuldig zo van 'wie ik?!' hahahahaha! Ooooh wendysunny, ja heerlijk salmiaklolly's! Ook de chuppa chups zijn erg lekker, hmmmmm! Vooral die met kauwgom erin, hahaha!
ja ik ga ervan uit van wel. Ik ben er zo ongelukkig van. Dit mag echt niet fout gaan. Heb het vorige ronde nog maar meggemaakt. Ik kan het echt niet aan. Ik wil dit kindje zo ongelooflijk graag!
hele dikke vette lange knuffel!!! komt helemaal goed meissie!!! duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
Tja.. meer kan ik nu ook niet zeggen/doen.. Ik wens je het allerbeste toe!!! En daar gaan we ook gewoon vanuit 8)
Hallo, Volgens mij ben ik een beetje laat. Kennen jullie elkaar(s verhaal) al heel goed? of is er nog ruimte voor een nieuwe forumster?) Ik verwacht 1 april mijn eerste kindje (dat is geen grap). Ik ben 36 jaar en woon onder Breda (op de grens met Nederland) maar ben Nederlands. Ik heb aanstaande vrijdag mijn eerste echo. Ik vind het erg spannend. Heb vorige week de intake met de VK gehad. Ik moet al jullie berichten en verhalen nog lezen. Is er ook een tabel waar alle namen, leeftijden, hoeveelste kind, etc. staat? Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie allemaal al een eerste echo gehad? Liefs, Nederbelgje
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim ik duim mee en ook van mij een dikke knuffel. Weet zeker dat het goed komt!!!
Hé Nederbelgje!! Van harte gefeliciteerd en welkom.. Tuurlijk is er nog plaats, nog plaats genoeg zelfs en hoe meer ziel hoe meer vreugd zeg ik altijd maar.. Je kan Ingrid een PB sturen met alle gegevens, zoals je zelf hierboven al aangaf.. Waar wil je bevallen? Ga je flesvoeding geven of de borst, willen jullie weten wat het wordt? Wanneer heb je afspraken staan, wanneer ben je uitgerekend.. Ik denk dat het dat wel was qua vragen. De link waar je alles kan terugvinden stuur ik zo wel ff, die moet ik ook ff zoeken.. Ik heb eerste echo gehad, met 8.3 weken en ben 3 april uitgerekend..