Goedemorgen dames Alle nieuwe welkom! @Arka nog een paar uurtjes en dan mag je eindelijk ook ik duim mee voor een goede echo. @Ibas vervelend dat je je zo rot voelt. @Trotsemama sterkte vandaag...... Na 2 redelijk goede dagen vandaag ook weer een mindere dag. Ontzettend moe maar ook weer misselijk zit weer lekker kokhalzend achter mijn bureau Maar ja het is voor goed doel he.
Ja dat goede doel moeten we maar in ons achterhoofd houden. En dat het tijdelijk is dat we ons zo voelen!! Maar pfff af en toe ... Arka; spannend!! Vandaag is het zover!!!!
Precies en nog een week of 3 en dan zal het echt beter worden. In week 9 had ik trouwens meer last dan deze week dus hopelijk heb jij dat ook!
Ibas: Sterkte meid. Ben sinds verleden week ook met een rotgang van die roze wolk af gekletterd hoor hoop dat we er snel weer op kunnen... Arka: heerlijk vandaag geniet ervan! Smile: Succes Trostemama: Heel veel sterkte vandaag... Ik heb vannacht eindelijk goed geslapen door die Emesefane. Leek wel of ik een mokerslag had gehad zo duf. Maar vond het eigenlijk wel ff fijn. Om vijf uur vanmorgen een biscuitje genomen en nu gelukkig (nog) niet misselijk... Denk dat ik dit ritme aanhou en s'avonds gewoon voor het eten zo pilletje neem voor even...
Kijk dat zou een mooi vooruitzicht zijn! Want deze week is idd wel echt drama... Dat het volgende week beter gaat hou ik erin; geeft me wat hoop . Tsja en dan gaan we nu maar weer op naar het werk..... sjok sjok sjok.... Iedereen fijne dag en mooie echo's
Morgen! Hè bah Ibas, vervelend.. Arka, have fun met je eerste echo!!! Hier weer een half dagje, zalig! Vanmiddag bloedprikken in ziekenhuis.. XxX
Ik ga eens even wat doen hier zodat we vanmiddag netjes naar de bruiloft kunnen. Moet de auto nog wassen en uitzuigen en heb er totaal geen zin in maar ja moet wel gebeuren he....
goedemorgen, alle nieuwe april mama's: welkom @ arka: succes vandaag met je echo @ alle goeie echo's van de afgelopen dagen: super!!!! @ hyves: heb me net ook aangemeld om lid te worden, moet alleen nog ff wachten op goedkeuring8)
Goedemorgen, alle meiden met een echo vandaag, Succes!!! Arka, ik hoop dat je een goede echo hebt en dat het je een beetje gerust kan stellen. Wanneer heb je hem? Vanmiddag toch pas? Balen he dat wachten!!! Ik heb me ook net aangemeld voor hyves. Ik heb zojuist toch de gyn gebeld om te vragen of ik iets kon krijgen tegen de misselijkheid voor op de bruiloft zaterdag. Ik moet morgenmiddag terugbellen voor een telefonisch spreekuur, maar de assistente had het inderdaad ook over Emefasane. Ik hoop maar dat hij het voorschrijft en dat het helpt. Ben nu ook nog een snotverkouden. Heb me dus wel eens beter gevoeld!!!
zo hehe alles bijgelezen maar tis zoveel dat ik niet meer alles kan herrineren dus uuh vor degene die echo hebben of gehad: Leuk en veel plezier Voor de misselijke dames: je doet het voor goed doel Voor de verdrietige mama's: sterkte... Voor mezelf: ik ga bedje weer in moet vanavond werken en anders denk ik niet dat ik de dag door kom.... TRuste!!
Alle echo's vandaag, heel erg veel plezier! laat ons weten hoe het was! Waar kan ik de hyves vinden van de aprilbabies? Als ik hem intyp op hyves vind ik hem niet.
@ arka, ik heb hem gister gehad en ik ben vandaag 8 weken maar je ziet genoeg! Ik zou zeggen geniet.. T is echt super snel weer voor bij voor je gevoel! dat had ik.. Groetjes Laura