Arka, spannend meid, echo zometeen. Mijn afscheiding is ook weleens gelig of lichtbruin geweest. Dat zijn oude bloedresten die zich in je baarmoedermond hebben verzameld en mengen met je witte afscheiding... Kan geen kwaad. Als het groen wordt duidt dat vaak op een infectie of schimmel en moet je even naar de huisarts. Hier trouwens ook de 10 weken voorbij en minder misselijk en beroerd dan afgelopen weken. Hopelijk blijft dat zo en is het ergste geweest! Wie voelen nog meer die overgang na de 10 weken? Liefs, Marijn
Arka spannend!!! Mijn afscheiding is ook wit en veel meer dan normaal.. Ik voel me alleen maar mee moe.. Bah!!! Wel fijn dat ik nu alleen de ochtenden hoef te werken ik hoop wel dat ik op kort termijn een energie-boost ga krijgen, want zo voel ik me echt een ouwe doos :x
Hallo aankomende april mama's, Van harte met jullie zwangerschap ! Geniet er lekker van ! Groetjes van een april mama 2009 !
Dank je wel Sushi leuk om te zien dat wij over een jaar ook een kindje hebben van alweer 5 maanden hihi! @marijn hier is dus ook een duidelijke overgang na 10 weken. Heb er nu echt beter dagen bijzitten. Ben nog steeds moe en misselijk maar zeker minder. Wat raar dat je na een bloedtranfusie niet meer mee mag doen voor MvM maar ja zal vast wel een goede reden achter zitten
Goedemiddag meiden, hoe is het hier? NOg positieve echo's gehad vandaag? Vanochtend wel gelachen. Ik ging mijn zoontje naar school brengen. Hij had vorige week na school al aan de juf verteld dat mama een baby in de buik heeft. Ik dacht dat het daarmee wel klaar zou zijn, maar nee hoor. Meneer besloot het nog maar een keer tegen de juf te vertellen, midden in de klas met ongeveer 10 ouders erbij. En hij heeft toch al zo'n hoog piepstemmetje dat overal bovenuit komt!!! Dus gelijk een hoop felicitaties en vragen. Ik voelde me eigenlijk wel een beetje opgelaten. Ik hou er niet zo van het middelpunt van de belangstelling te zijn! En ik zit ook niet echt te wachten op de bevallingsverhalen van alle moeders uit de klas!!!
het hyvesadres is april2010babies.hyves.nl @smile wij doen dus de combitest, vrijdag bloedprikken en over 2w de echo wij doen het zodat mocht er iets zijn dat we dan ons kunnen voorbereiden erop, en niet dat pas bij de bev blijkt dat er iets is. Ook omdat we nog 3 andere kids hebben is dat voor hun ok wel prettig. @arka, als ik verkouden ben is het zelfs een beetje groenig! Laatst was het wel raar geel en toen had ik een schimmeltje @caromamma, kreeg je meteen bevalingsverhalen van andere moeders??? fijn... ik heb duidelijk mn hcg piek nu, voel me nog niet beter hoor... niet dat ik me slecht voel trouwens maar ik merk wel dat de piek nu hoog is en dat ik sneller misselijk ben
Caromama: ja wat is dat toch met vrouwen dat ze altijd hun bevallingsverhaal willen delen hè?! Ik heb het zelf ook hihi wel leuk dat je zoon er zo mee bezig is hoor!
Net de 1e twee kratten voor MvM weggebracht, denkt dat ik een deksel niet goed dicht had, dus laagje urine in de boodschappentas We kunnen ons ook wel de misselijke april mama's noemen, volgens mij heeft iedereen er last van. Succes meiden!!
Dag lieve meiden! We zijn wat minder ver dan gedacht, maar we hebben een hartje zien kloppen!! De gyn raadde me wel aan niet te sporten of betrekking te hebben wegens bruinverlies... Bedankt voor al jullie steun! Ik zou nu uitgerekend zijn 4 mei. Moet ik jullie dan verlaten? x
@ arka: ben erg benieuwd naar de uitslag van je echo! @ ikheid: gefelciteerd met je huwelijksaanzoek, ik ben in mei getrouwd was echt helemaal super! Geniet ervan! Hier vandaag een hele slechte dag! Ontzettend moe en vlagen van behoorlijke misselijkeheid! Maarja hopen dat het morgen weer wat beter gaat! Vrijdag alweer een echo! Spannend! Hoop dat ie goed gegroeid is!
Gefeliciteerd meis! En ik denk dat je helemaal zelf moet weten of je hier blijft of niet je kan immers ook zomaar twee weken eerder bevallen en dan ben je wel gewoon een april mamma!
nee hoor... ik spuug niet... ja de eerste dagen wat. en heb de pilletjes gewoon gekregen... krijg er nu elke keer 90!! goed voor ruim 1 maand (mag er 3 per dag)
Jeeee Arka wat fijn!! Zeker wel een geruststelling? Tja ik zou het wel gezellig als je bleef, we kennen elkaar nu een beetje.. Enige nadeel voor jou is dat als de laatste loodjes zwaar zijn en iedereen is al bevallen moet jij misschien nog.. Maar ja, je kan net zo goed eerder bevallen dan ik! Klopt het nog wel met je eigen berekeningen een beetje?
ik blijf hier gezellig meekletsen mijn mama is een week te vroeg bevallen van haar tweede dus dat ga ik wellicht ook doen
arka gezellig dat je blijft... ik ben bij de echo wel van maart naar april gegaan... maar dat wilde ik zelf.. kijk nog wel af en toen bij de maart mama's hoor zo... ben bekaf.. heb voor de klas gestaan (gr 6-7-8) best pittig zo met 3 groepen in 1 lokaal... maarja morgen vrij.. dan krijg ik de 2 kids van me zus er een dagje bij om op te passen en 's avonds naar school voor een vergadering. vrijdag werken en dan weekend!!!!! jippie!!!!