ik ben van dave 1 dag eerder bevallen en jullie dan? voor degenen hier die zwanger zijn van de 2e,3e of 4e,
ja haha dat is ook super fijn hoor.... maar nu begonnen d ekids vandaag tegen mij... juf waarom moet je steeds naar de wc? hihi tja en hoeveel kinderen heb je? wil je nog kinderen haha ik heb nu voor het eerst gr 6 7 en 8 best lastig met instructie maar wel een uitdaging hoor en het zijn er maar 13!!!
ow gelukkig geen 32 wat je vaak hoord ik heb ooit stage gelopen in de kleuter klas was toen 18 ofzo en toen vroeg z'n kleutertje van juffrouw bent u zwanger uhm nee toen niet hahaa ze zijn zo lekker eerlijk
Ik heb de poli gyn. vandaag gebeld en heb voor morgen een belafspraak met een gynaecoloog. En de assistente had het ook al over Emafesene, dus ik hoop dat ik ze dan toch krijg voorgeschreven. Als is het alleen maar om de dag van de bruiloft en het reizen een beetje normaal door te kunnen komen.
Ik was een week te laat met bevallen, dus ga er nu maar vanuit dat deze smurf ook later komt.. Kan het alleen maar meevallen! Arka: ik dacht dat dit je eerste kindje was.. Hoe kom ik daar nou bij dan!? Zwangerschapssufheid hihi
Ikheid en wendysunny, veel plezier op de bank. Ik moet nog nodig opruimen helaas, daarna ga ik ook lekker niksen. Heb geen puf de hele dag om iets te doen. Hoe is dat bij jullie? Gelukkig moet ik wel ivm met mijn zoontje! Lief ventje... Ik ben een week eerder bevallen dat uitgerekend, hoop ik nu weer op, was ideaal. Net toen ik het gehad had begon de bevalling!
hier bij 38,5 wk bevallen van donique! maar wel an 5 dagen weeen. dus dat was verre van ideaal. ik ga deze keer zeggen dat ik geen ag overtijd wil lopen. dan doen ze ermaar wat aan! heb vrienden die hun kindje tijdens de bevalling hebben verloren(met 42 weken) en toen zeiden de artsen dat als ze gewoon eerder was gekomen er niets aan de hand was geweest. dus kimmie gaat gewoon op of voor de 4p weken bevallen!
Hey allemaal. Vandaag bij de vk geweest, ben 2 weken minder ver zwanger dan dat ik dacht. As dinsdag een inwendige echo om te kijken hoe ver ik precies ben. Vk denkt rond de 6 weken. Dus ik ga naar mei toe, reken wel op een vroege bevalling dus zou wel in april bevallen. Maar ben nu op 5 mei uitgerekend. Wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe
Heb ff geen zin om terug te lezen......sorry! Zelf heb ik zetpillen gehaald tegen de misselijkheid, dit duurt gewoon de hele dag! Hoop dat het helpt..... Ruik van alles en vindt alles vies ruiken! Lekker zwanger!!?? Alles is heftiger als tijdens mijn eerste zwangerschap....... Gr
Ik ben met 27 weken opgenomen in het ziekenhuis ivm funneling (openstaande baarmoederhals). Ik heb toen drie weken in het ziekenhuis gelegen en heb daarna tot week 36 thuis plat gelegen. Toen mocht ik opeens weer alles gaan doen, maar ja, als je 9 weken plat hebt gelegen hebben je buikspieren niet de gelegenheid gehad mee te groeien met de buik. Dus met gevolg dat alles wat ik deed vreselijk pijn deed. Dus ik was het met 38 weken helemaal zat en had zowiezo al wekenlang 3 cm. ontsluiting. Dus besloot de gyn om het in te leiden om mij zo van mijn lijden te verlossen!
@ Arka gefeliciteerd met je goede echo. Ik zou lekker hier blijven. Misschien hebben ze toch niet goed gekeken en ben je toch een week verder. @Lynette Je hebt nu jouw echo gehad hopelijk is alles goed gegaan. @ego Vandaag hebben we bericht gehad van de kijkers die vorige week zijn geweest. Ze hebben een ander huis gekocht :x Chipssssssssss dat huis wat ze nu gekocht hebben staat gewoon 7 dagen te koop terwijl ons huis nu bijna 10 maanden te koop staat. Op naar plan b. We gaan 5000 in de prijs omlaag en we worden tophuis op Funda. Dat houdt in dat we bovenaan komen te staan bij de zoekopdracht. Nu staan we vaak op pagina 15. We hebben ook nog eens open huis op 10/10. We balen er wel van maar wachten maar weer af.
Hallo allemaal, ben ik ook weer eens. Ben niet veel geweest had er echt geen puf meer voor maar wil toch het goed nieuws met jullie delen. Echo was super vandaag en was zelfs nog 2 dagen verder nu 26 maart uitgerekend. Kan iemand mij misschien beetje op de hoogte brengen hoe het hier is en wat ik gemist heb kan niet honderden pagina`s doorlezen. Voor degenen die misselijk zijn, houd vol het komt goed ben nu al bijna een week van de medicijnen af en kan zo goed als alles weer eten.