April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemorgen lieverds..

Ik heb geen tijd om bij te lezen, moet zo eerst ff de honden uitlaten en moet om 09.00 uur bij de VK zijn.. Ik hoop dat ik spruitje ff te zien/te horen krijg, ik laat het jullie meteen weten zodra ik terug ben!

Ik mag iemand een fijne vakantie wensen!
    Iemand feliciteren met een goede echo..

Tot later!!! Liefs Ikheid

2. smile17

smile17 Niet meer actief

@Ikheid succes zometeen hopelijk is alles goed en heb je gewoon teveel gedaan ofzo.. Wel even laten weten aan ons ;)

@Trotsemama pfff wat moeilijk. Ik denk dat de klap en het gemis voor de ouders nog moet komen vaak gebeurd dit pas na de begrafenis. Maar gelukkig hebben ze de steun van een goede vriendin!

@Kleintje ik had ook die zwitsal tas gekregen helemaal vol met info en inderdaad proefmonsters van zwitsal.

@Wonder welkom

@Ibas 2,5 maand klinkt al goed inderdaad

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    #5343 Ann80, 11 sep 2009
    Laatst bewerkt: 11 sep 2009
    Goeiemorgen,

Ja ben bang van wel echt jammer lees hier heel veel meiden die hem al met acht weken hebben gehad...:(

Ikheid: Heel veel succes zo, ben benieuwd wat ze zeggen.
    Hoe is je nacht geweest?

Caromama: fijne vakantie!

Wij gaan vanavond lekker een weekend in mn moeders huisje in de Veluwe zitten, heerlijk.

Liefs,
    Ann

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @caromama, goed hè zo'n instinct! Goed dat je hebt doorgezet!

Bij de middelste heb ik ook steeds het gevoel gehad dat er iets niet in orde was. Met 30 weken kreeg ik weeën en dus 2w bedrust, vanaf week 33 vaak de baby niet gevoeld weer naar het zh ctg, echo en dat zo'n 5/6 keer. vanaf week 34 zware voorweeën en ik moest er rekening mee houden dat ze eerder zou komen. Ik was bek en bekaf en kon niet meer. uiteindelijk braken in week 41 de vliezen, een uur later een paar weeën, de vk kwam geen weeën meer, toen onder de douche, 5 weeën en toen kwam ze er al uit, stond ik daar alleen onder de douche, vk en (ex)vriend beneden. ze hielpen me (nat :)) gauw naar beneden, onderweg 5 persweeën wegzuchten en billen samenknijpen en met 1klein beetje meedrukken was ze er al. Heel klein... 46cm bij 41w zwangerschap. en toen kwam de placenta...

die was veel en veel te klein, slechts 150gr, had de omtrek van een klein schoteltje, een hele smalle navelstreng enz. De verloskundige schrok zich rot en twijfelde nog of we niet alsnog naar het ziekenhuis moesten. Maar eva deed het heel goed en mochten we blijven. Wel is ze dus heel erg ondervoed geweest en ze had ook veel van dat donshaar. Ze snapten ook niet dat ze zolang is blijven zitten met zo'n placenta.

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Haai lieffies!

Hier ff snel vanaf het werk..
    Het is echt bandenpijn, onderzoekje gehad.. Dat deed erg zeer!
    Hartje klopte erg snel, ik ben weer helemaal gerustgesteld..

Nu ff snel wat doen hier op het werk, om kwart over 1 ben ik klaar, reageer vanmiddag vanuit huis wel ff op iedereen..

Liefs Ikheid en bedankt voor jullie medeleven!

6. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ow gelukkig!!!

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Liefff, dankjewel! Doet me goed zeg dit forum..

8. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    :)

Fijn he , we weten allemaal als geen ander hoe je voelt!

Bijnaaa weekenddd :D

9. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Alre, wat balen dat je man de baan niet heeft gekregen! Misschien in combinatie met een nieuwe hypotheek niet heel verkeerd. Eerst de hypotheek maar rondkrijgen en dan op zoek naar een superbaan!

Caromama, heel veel plezier op de bruiloft en een hele fijne vakantie!

Kleintje, wat fijn dat je een goede intake hebt gehad! Nu op naar de echo!

Ikheid wat fijn dat alles goed is met jullie kindje!! Dat moet een opluchting zijn! Hoe is het nu met de pijn?

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Ikheid: Wat fijn die geruststelling!! Alleen wel balen dat je zon last hebt van je banden!

@Caromama: Jeetje wat een verhaal! Wat onwijs goed en dapper dat je zo op je gevoel hebt vertrouwd en doorgezet hebt!! Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap heel veel pijn in mijn rechterzij. Zoveel dat ik niet meer kon zitten of liggen. De verloskundige (in Zweden) weet het aan bandenpijn, maar toen ik kruipend naar het toilet moest heb ik moeten smeken om verder onderzoek. Uiteindelijk bleek het om een beknelde nier te gaan en was het goed dat ik verder onderzocht werd. Moest gelijk blijven! Zo zie je maar...je niet met een kluitje het riet in laten sturen!!

@Ann80: Ja klopt dat er ook veel echo's rond week 8 plaatsvinden. Kan me voorstellen dat de weken erg lang voor je duren! Maar met 10 weken zie je al wel veel meer en dat is dan wel weer de moeite waard! Dan is het echt een klein beebje!!

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ahhhhh zometeen echo!!! ga over een kwartiertje weg :D

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

Ooooooh spannend!! Veel plezier!!

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Heel veel plezier napoleon! Geniet ervan!

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Echt fijn ja :D
    Idd, om kawart over 1 weekend, joepie!!! En jij???

15. smile17

smile17 Niet meer actief

@ikheid ohh blij te lezen dat alles goed is!

@Napoleon veel plezier!

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankjewel Ka! De pijn is er nog steeds en helaas is er niets aan te doen.. Het zal komen en gaan.. Meestal komt het zo rond de 14, 20, 36 t/m 40 weken.. Maar ik heb het nu dus al, kon geen kwaad, maar fijn is het idd niet. Ach het belangrijkste is dat alles goed is met onze spruit :D

17. smile17

smile17 Niet meer actief

Hihi ik ben lekker om 11.45 al vrij heerlijk
    even lekker bijkomen vanmiddag want heb bijna niet geslapen vannacht

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankjewel!!!

Napoleon have fun wijffie!! Laat je meteen ff weten hoe het was?

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ikheid: Fijn dat je gerustgesteld bent !! En dan ook nog 'n extra echo jeeeeee

Napoleon: Veel plezier vandaag !!

Caromama: Veel plezier de komende week !!

Wie ging er nou op vakantie naar de Veluwe??? Ohhhh wat een zeef ben ik, nou ja VEEL PLEZIER !!

Pffff jullie al zo vroeg weekend en ik pas om 1700 uur....... :(

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nee geen echo, heb het hartje gehoord.. :D

Deel Deze Pagina