April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ann, wat vervelend zeg! Kun je je daar wel een beetje vermaken? Hopen dat het gauw beter gaat! Hoezo mag je niks eten en drinken? Wel fijn dat het met de baby goed gaat!

Marijn, gelukkig is alles goed met jullie kindje! Nu lekker proberen te genieten. Komt helemaal goed!

Trotse mama, heel erg veel plezier morgen! Geniet ervan meid, je hebt het echt verdiend!!

Dagdroom, heel erg veel sterkte meid met jullie verlies! Wat erg! Ik hoop dat je gauw weer mag genieten van een zwangerschap!

2. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @dagdroom O nee wat erg. Heel veel sterkte met het verlies.

@ann Balen van je ziekenhuisopname. Ik weet precies wat je meemaakt. Ben zo blij dat ik mij vandaag weer goed voel als ik dit vergelijk met gisteren en eergisteren. Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen en heb me daarna wel soms beroerd gevoeld maar nooit meer zo erg als toen. Je moet maar zo bekijken dat het in ieder geval niet slechter kan worden.

@trotsemama veel plezier morgen. Krijg je meteen een echo?

@Ka Ik vertel het mijn collega's woendagavond tijdens een etentje. Heb het vandaag al tegen 1 collega gezegd en die vermoedde als dat ik zwanger was...hm was te verwachten aangezien ik mij altijd kiplekker voel en sinds een paar weekjes niet.

Ik loop de hele tijd aan een telefoongesprek met een klant te denken. De klant zat huilend aan de telefoon en verweet mij iets. Zoiets kan ik moeilijk loslaten. Ik had de klant naar Bulgarije gestuurd omdat ze goedkoop op vakantie wou. Ik was daar zelf geweest en heb het echt heel leuk gehad. Zij heeft een aantal nare dingen meegemaakt en zij snapt niet dat ik haar geadviseerd om daar naar toe te gaan. Wij hadden als reisbureau zijnde haar moeten inlichten.
    Ik snap er niets van ik heb echt veel klanten er naar toe gestuurd en heb nooit iets slechts gehoord. Ik heb echte alle beschikbare adviezen via internetsites zoals Ministerie van buitenlandse zaken, op reis, Nederlandse consulaat in Bulgarije geraagdpleegd maar nergens wordt er Nederlanders afgeraden om daar naar toe te reizen. We hebben het consulaat gebeld van Bulgarije. Ik heb heel zoover en vakantiereiswijzer afgespit maar het is 95% positief. En 5% negatief en dat gaat dan over zakkenrollers.
    Ik heb andere reisbureaus's en zelfs klanten gebeld die er net geweest waren en iedereen is positief........ Ik voel mij schuldig maar niemand verteld iets anders over Bulgarije. Als iedereen het leuk vind waarom vinden zij het dan slecht.

Sorry voor mijn geraas maar moest het even kwijt.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wat gaf ze aan dan dat zo slecht was aan Bulgarije? Wat voor soort nare ervaringen had ze gehad dan (hoeft niet in detail natuurlijk ;))
    Ik ben zelf niet in Bulgarije geweest maar heb wel ervaringen van anderen gehoord en die zijn altijd positief. Ik neem ook aan dat ze aan de kust is geweest.
    Ik heb verder wel veel gereisd in Roemenië en Turkije en aangezien die twee landen vrij veel op elkaar lijken lijkt met Bulgarije niet heel veel anders.
    Ik denk niet dat jou iets te verwijten valt hoor. Zij had denk ik iets anders verwacht ;)

4. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ik ben ook al een tijdje niet op het forum geweest, maar hier ben ik ook weer eens.

Ik heb een goeie week geleden ook bloedverlies gehad. Het was op een vrijdagavond voordat we een weekendje op personeelsreis zouden gaan. Ik baalde enorm, maar door het drukke programma had ik gelukkig ook een beetje afleiding. Toen ik de laatste avond ontzettende kramp kreeg dacht ik dat het gebeurd was. Toch hoopte ik stiekem dat het mijn darmen zouden zijn. De maandag die volgde meteen een afspraak bij mijn arts voor een echo gemaakt. En toen was ons beebje duidelijk te zien met een prachtige hartslag en hij/zij bewoog ook al. Dat stelde me wel ontzettend gerust.

Nu gaat het gelukkig alweer een goeie week perfect...geen bloedverlies. Wel darmen die ontzettend van slag zijn. Dat verklaart dan ook meteen de kramp. Donderdag heb ik een afspraak bij de gyn. om te kijken of ik via de gyn. onder controle blijf of dat ik naar de verloskundige kan.

@Dagdroom: heel veel sterkte met het verlies! Ik hoop dat je gauw weer positief nieuws mag krijgen...

5. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ Ikheid
    Kan je je eigen hart wel
    horen dan in je buik ?
    Ik zat heel laag in mijn buik,
    net boven het schaambot.
    En het gaat velen malen sneller dan je
    eigen hartslag..
    Het is wel even zoeken hoor !

@ dagdroom
    Jeetje zeg, en nog wel op je
    huwelijksrei !!
    Sterkte !

6. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    @ dagdroom sterkte meid wat een ellendig nieuws...

@ Aire ow je kent het dus fijn om te lezen dat het nu beter gaat!
    Ik hoop vandaag wat binnen te houden met eten.
    Als dat weer gaat ben ik weer stukkie beter.

Voor nu blijft nog niks binnen...
    Liefs,
    Ann

7. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    @Dagdroom; wat vreselijk zeg!! Tijdens je huwelijksreis nog wel.... en al een kloppend hartje gezien.... pfff sterkte.

Ik heb donderdag weer eeb echo. Ik heb me vanaf de vorige echo heel zeker gevoeld. Maar nu de echo dichterbij komt wordt ik weer bang en onzeker.... klopt het hartje nog wel....

Gister op kraamvisite geweest bij mn vriendin, aaaahhhhh wat lief!!! Nu wil ik helemaal :D.

8. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Dagdroom: wat verschrikkelijk en dan ook nog eens op je huwelijksreis. Heel veel sterkte!

Alre: wat raar dan van die klant, maar op elke vakantie en in elk land kunnen er nare dingen gebeuren, daar kan jij niks aan doen. Maar wat is er gebeurd dan?

Ibas: het blijft spannend hè, 9 mnd lang. Krijg je helemaal de kriebels van die kleine baby's, hoe heet hij/zij ??

9. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Hij heet Linq. Echt een heel mooi lief en zoet mannetje!! Mn vriendin zag er ook goed uit en voelde zich goed. Helemaal fijn dus. Daar krijg je echt de kriebels van ja...

10. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Napoleon is het nog gelukt met het formulier voor de combitest?

@Aire voel je niet schuldig hoor het kan overal gebeuren dat iemand een slechte ervaring heeft maar dat is absoluut niet jou schuld wel heel lief van je dat je het helemaal hebt uitgezocht denk dat maar weinig reisbureaus dat doen...

@Ann gaat het al wat beter vandaag?

@Dagdroom heel sterkte voor jou en je man toegewenst!

@Geaaatje fijn dat alles nu goed gaat.

@Trotsemama je mag vandaag tochnaar de vk? En heb je ook een echo?

Hier gaat het vandaag gelukkig wat beter dan gisteren en gelukkig nog niet overgegeven.

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ibas, blijft elke keer weer spannend hè een echo. Ik had het ook. Was erg echt zenuwachtig voor. Maar als je je kleintje dan ziet dan is dat zo'n geweldig gevoel!

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dagdroom heel veel sterkte en kracht toegewenst

13. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    @ dagdroom: heel erg veel sterkte, heel bitter dat het ook nog net tijdens je huwelijksreis moet gebeuren! Nogmaals sterkte!

14. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    Net terug uit het ziekenhuis, heb vandaag de combinatietest gehad. De nekplooi was 0,7 mm. Nu is het afwachten wat het bloedonderzoek uitwijst, maar heb er eigenlijk best een goed gevoel over, een goede nekplooimeting is in ieder geval al een goed begin en een goed begin is het halve werk toch?
    De echoscopiste heeft ons de kleine helemaal laten zien, hoofdje, hartje gezien en gehoord, beetjes, armen, de maag, de ruggengraat was te zien zooooooooooooooo mooi! Heb er echt van genoten, nu maar goed nagenieten, helaas moet ik dadelijk aan het werk, maarja moeten toch centjes voor de kleine binnenhalen he!
    Hoe is het hier verder met iedereen? Erg rustig op het forum hier, slaapt iedereen ofzo?

Groetjes!

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden, ik heb misschien een beetje een rare vraag, maar ik zit er een beetje mee.

In de 1e weken had ik meer afscheiding dan normaal, wat ook hoort omdat je baarmoederhals dat meer aanmaakt, dus helemaal goed.
    Nu heb ik sinds enkele dagen helemaal niks meer en maak ik mij daar beetje zorgen over. echt helemaal niks, kan (bij wijze van spreken) mn onderbroek wel dagen aan..........
    Kan dit kwaad? Help

16. mirjam2112

Ladyzorra: volgens mij kan dat geen kwaad hoor, bij mij komt en gaat het ook.

17. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam

Gaat een klein stukje beter eindelijk net mn eerste broodje binnen gehouden...
    Hele overwinning :)
    Ook maar net eerlijk tegen mijn werkgever verteld over de zwangerschap ontkom
    er nu niet meer aan...
    Ze reageerde heel leuk.

Wilde het eigenlijk niet zeggen want mijn contract loopt volgende
    Maand af... Maar goed we zien wel.

Sorry voor de ego berichtjes maar tikt heel lastig zo op me mobiel.

Liefs,
    Ann

18. smile17

smile17 Niet meer actief

@buddie wat heerlijk dat de nekplooi goed was inderdaad al het halve werk. Wanneer krijg je de uislag van de bloedtest?
    Wij hebben volgende week de meting maar ik heb 2 weken geleden al bloed laten afnemen dus krijg gelijk de volledige uitlsag kan echt niet wachten.

@Ladyzorra ik heb er nog steeds erg veel last van. Maar soms heb ik het de hele ochtend niet en dan s'avonds weer heel veel dus misschien komt het nog later bij jou.

@ann jeeh hele broodje binnegehouden hopelijk gaat het nu steeds beter. Fijn dat je werkgever goed reageerde. Hopelijk wordt je contract gewoon verlengt in principe morgen ze door een zwnagerschap je contract niet niet verlengen maar ja als ze het echt willen kunnen ze natuurlijk een andere smoes verzinnen.

19. mirjam2112

Ann: wow een heel broodje! Smaakte hij ook nog een beetje? Wel vervelend van je contract maar je kan er inderdaad niet aan ontkomen.

Smile: je contract niet verlengen mag zonder reden en ook gewoon tijdens je zwangerschap. Ze mogen je niet tijdens je contract ontslaan als je zwanger bent.
    Helaas; anders zat ik nu gebakken haha

20. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @buddie fijn dat het goed is gegaan vandaag.

@ladyzorra ik heb helemaal geen last van afscheiding dus ik denk dat dat per persoon verschilt.

@Bulgarije mijn collega had haar in eerste instantie aan de lijn en aan haar vertelde ze dat er dingen zijn gebeurd die ze niet wilde vertellen. Wat ze wel vertelde is dat de straat niet konden oversteken omdat taxi's op hun in probeerde te rijden. Dat ze voor hoertjes werden aangezien en dat zelfs de lokale bevolking tegen hun zeiden dat ze niet buiten hun hotel moesten gaan omdat dat niet veilig was. Toen ze schijnbaar tegen haar ouders vertelde waar ze naar toe ging op vakantie waren ze ongerust dat ze misschien ontvoerd zou worden. Over het laatste voel ik mij niet schuldig omdat ze op een woensdag geinformeerd heeft en uiteindelijk op een maandag terugkwam om te boeken.Dan had ze dat veel eerder kunnen vertellen.
    Ze kwam gisteren niet uit aan woorden omdat ze aan het huilen was. Het meisje wat bij boekte was wel een hele mooie meid. Slank postuur en lage blonde haren misschien dat ze daar door wat jongens is lastig gevallen. Ik heb met haar afgesproken dat ik het zou uitzoeken en haar morgen terug bel. Hopelijk is ze dan wat gekalmeerd maar ik heb echt geen andere bewijzen dat het daar slecht is.

Deel Deze Pagina