April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    O ja heb vanmorgen voor het eerst overgeven. Het was net zo als bij mijn vorige zwangerschap. Ben benieuwd of ik dat weer blijf doen tot en met de 8 ste maand. Ik voel mij verders niet slecht.

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen/middag!!

Hoe is het hier?? Heb wel terug gelezen dus ik ga kijken wat ik nog weet, denk niet zo veel.

Dagdroom, heel veel sterkte met het verwerken hiervan!!! Ik hoop dat jullie snel weer een posi test in handen mogen hebben!

en dat is eigenlijk ook het enige wat echt is blijven hangen, ow nee.... afscheiding, verschilt hier ook per dag dus zou me daar geen zorgen over maken!

dat was wel alles wat ik nog weet, als er iets belangrijks is gebeurt svp een pbtje???

Had nog van iemand een pb gekregen voor de lijst, dacht van Lan... wil je misschien wat meer gegevens sturen zoals, hoe oud je bent, hoeveelste kindje dit word, of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen, of je borst of flesvoeding wilt geven en of je wilt weten wat het geslacht is en zo ja of je dat dan wilt delen of geheim gaat houden.

Denk als je op de site kijkt bij de lijst je er ook wel kan uithalen welke info ik graag wil hebben...

Verder weinig te vertellen, volgende week dinsdag om half 10 de echo dus ben benieuwd wat we allemaal al kunnen zien want ben dan tenslotte 12 weken dus denk dat we het hartje al wel kunnen horen en ook wel alles goed kunnen zien.

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoi!

hoe gaat het hier?

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hier gaat het, hoe gaat het daar??

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @ibas, ik had dus precies hetzelfde! al een hartje gezien en toch bang... nergens voor nodig ;) Gelukkig gaan de meeste zwangerschappen ook gewoon goed ;)

@smile, ja het was gelukt gelukkig :d

@buddie, fijn dat je zo'n mooie echo hebt gezien en dat die nekplooi zooo dun was! supoer zeg! Nog een paar mooie plaatjes meegehad?

@ladyzora, dat heb ik ook gehad rond die tijd, duurde helaas maar een paar dagen ;)

@ann, geeft niet joh! Eneh... had die werkgever dan al niet moeten aangeven dat je contract niet verlengd wordt? Bij ons in het onderwijs moet dat 3mnd van tevoren en anders moeten ze nl gewoon doorbetalen...

@alre, hmm raar hoor...van bulgarije dan. Tsja als je in de smaak valt dan is het wel een cultuur waarbij je flink moet zeggen dat ze moeten oprotten maar dan laten ze je ook wel met rust...

Zo vandaag op mn werk verteld dus nu mag de hele wereld het weten :D:D:D:D:D. Ga zo even een foto uploaden van mijn dochtertje met haar ik word grote zus t-shirt.

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hier voel ik me verschrikkelijk op dit moment

- misselijk
    - hoofdpijn
    - doodmoe

en zit op mijn werk

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik zat net eens op een kalender te kijken maar ik moet nu volgende week dinsdag voor de echo en dan moet ik 5 of 6 oktober alweer naar de vk, zo gaat het best wel snel.

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

dag dames hoe is het hier
    ik kwam even vertellen dat ik een super echo heb en een mooi kloppend hartje heb gezien
    oww ben zoo blijjj:D:D:D

9. Trotsemama1

wat een stilte:O

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ trotsemama Wat goed! Geweldig! Lucht weer op he :d

Groetjes laura

11. Trotsemama1

het lucht idd op :D
    ze zette dat ding erop en je zag de frummel meteen :D:D

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    misselijk ben ik tegen aan het eten
    hoofdpijn heb ik hier ook maar kan geen paracetamol slikken want daar krijg ik hoofdpijn van ;)
    moe ben ik ook want Julian heeft me de hele nacht wakker gehouden want hij krijgt 2 kiezen door.

en ook ik zit op mijn werk dankzij mijn geweldige collega/leidinggevende die vroeg of ik een dag extra wilde werken want ze kwam echt niet uit en toen ik zei dat ik wel een halve dag wilde werken had ze toch liever een hele dus ik mijn echo verplaatsen en waar kom ik achter vanochtend dat ze vanmiddag gewoon vrij is :x Laatste keer dat ik hier nog eens wat heb gedaan voor een ander :x

Maar verder kunnen we elkaar dus wel de hand schudden ;)

13. Trotsemama1

dames ik ben even eten
    sterf van de honger(dat is ook wel een beetje overdreven )maar heb wel erge trek:p

14. smile17

smile17 Niet meer actief

@Trsotemama fijn dat je een goede echo had mag ook wel weer even wat leuk nieuws!

@Ingrid wat een rotstreek kom jij op je vrije dag zelfs echo verzet en dan is zij gewoon vrij echt schandalig!!!

Ik heb net me tong verbrand auwie

15. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Trotsemama: wat fijn gefeliciteerd!!

Even een vraag: ik dacht as vrijdag de nekplooimeting-echo te hebben maar dat hoeft wat ons betreft niet dus ik wilde hem afzeggen. Nu zegt de vrouw van de afsprakenbalie dat het een termijnecho is. Ben dan 10wk1dg. Maar wat is dan precies een termijnecho??

16. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @trotsemama wat fijn dat de echo super was

@ingrid fijne collega en bedankt. Was denk ik de laatste keer dat je dat doet.

@arka balen dat je je niet lekker voelt vooral als je moet werken. Nog een paar uurtjes hou vol.

@napoleon ben benieuwd naar de foto

17. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @mirjam bij termijnecho denk ik aan 12 en 20 weken

18. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hoi, hoi

Ik heb vanmorgen mijn intake en echo bij de gyn gehad!
    Het goede nieuws is een baby met mooi kloppend hartje, iets kleiner maar het mag geen naam hebben. Wel was het een tweeling en met het andere kindje is het al vroeg mis gegaan!
    Mijn bloeddruk steeg de pan uit op dat moment dus gelijk medicatie verdubbeld en moet vrijdag weer laten meten!
    Over 4 wkn weer een afspraak met echo (pb dit naar ingrid)

Hoe is het hier?

@ trotse mama, zag dat jou echo ook goed was, gefeliciteerd!

gr voor nu!

19. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @tamar wat fijn dat er een mooi klopppend hartje was. Het was een tweeling wow. Hoe voel jij je daaronder? Had je graag een tweeling gewild of heb je hier vrede mee? (in de zin van in ieder geval komt er een mooi kindje aan)

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Termijnecho is dacht ik een echo rond de 12 en rond de 20 weken, kan altijd een week of twee eerder of later zijn, om te kijken hoever je nou echt zwanger bent en om te kijken hoe het gaat met de baby enzo. Ook is dit voor veel mensen de eerste echo die ze krijgen (12 weken dan he).

Deel Deze Pagina