Tamar, gefeliciteerd met de 'goede' echo. Hoe voel je je nu? Nu je weet dat het een tweeling was en nu nog maar 1?
och wat erg!!! en jij hebt daarvoor je echo verzet?!!! je bent veel te goed meid! Dat moet je echt niet meer doen hoor! Trotse mama: proficiat met je mooie echo!
Het voelt heel raar, want dat andere kindje staat ook op de echo die ik mee kreeg, dat waren er trouwens wel 5! Als ik het goed begrijp was dat kindje 5 wkn en 4 dgn en dit kindje 8 wkn en 0 dgn. Het is toch jammer, zelf ben ik de helft van een tweeling, de niet erfelijke variant trouwens! Voor zover je in je zwangerschap al heen en weer geslingerd wordt met je emoties is dat nu ook zo, aan de ene kant heel blij en de andere kant toch een beetje verdriet! gr
net een heel lang bericht gestuurd, is ie ineens weg... De strekking was: Klopt Ingrid, ik was ook zwanger van 2, waarvan 1 niet verder is gegroeid. Gebeurt heel vaak en wordt eigenlijk tegenwoordig met alle echo's pas vaker ontdekt, maar is dus iets van alle tijden, dat dat gebeurt. Geen problemen mee dus ook, wel als het al verder in de zwangerschap was geweest en allebei de kindjes al waren gegroeid. Ik heb vandaag weer bloed verloren, maar het is vooral na het poepen zeg maar...ik ben een beetje verstopt, dus moet erg veel kracht zetten. Dan heb ik daarna even helderrood bloed en wordt al snel weer bruin en dan gewoon weer witte afscheiding. Toch blijft het eng...maar na de echo van gisteren moest ik gaan vertrouwen geloof ik... Liefs, Marijn
uhmmm..... dan misschien een gescheurd adertje....of het hoort gewoon bij deze zwangerschap. Heb er meerdere over gehoord die de eerste maanden af en toe wat bloed verloren maar uiteindelijk was er niks aan de hand. Kan me wel voorstellen dat je dan weer even van je roze/blauwe wolk word afgeblazen.
maar ik ga zo naar huis dus ga afsluiten en alles hier klaar maken! Tot vanavond en anders donderdag, morgen is de begrafenis!
hahah klopt precies 9 weken en 1 dag en voel me super heb helemaal geen kwaaltjes meer niet eens meer misselijk ow dames wie misselijk zijn volgens mijn vk kan het ook door je foliumzuur komen ik slik nou ook anderen gravitamon en dat gaat super @ ingrid 11 weken en 1 dag ja ik loop precies 2 weken achter
Hoi meiden, Jee, Ingrid: Van je collega's moet je het maar hebben. Mijn vader zegt altijd, "Geen collega's maar opgedrongen medewerkers...." Sterkte morgen! Meiden met een geweldige echo gefeliciteerd!!! Sam is een beetje ziekjes. Ik merk dat bij haar vooral aan het slapen. Vanmorgen tot 9.15 en nu alweer vanaf 12.45 uur. Ik verveel me dus een beetje....
ff een vraagje (heb hem ook aan de vk gesteld hier) hebben jullie ook al harde buiken? Voor mijn gevoel heb ik echt een groeispurt ofzo maar ook veel harde buiken voor mijn gevoel...