ok, zal zo even drie bevallingsverhalen typen eerst ff reageren @trotsemama, tsja... of waren de preken de reden voor een andere kerk . Gelukkig leven we in een vrij land maar het is wel lastig als je schoonouders gaan preken omdat jullie een keuze hebben gemaakt die beter (denk ik dan) bij jullie past @wendy, vind het heel beknopt hoor Nu moet je ook in het zh bevallen zeker? ziekenhuis: ik moet in Groningen bevallen maar of het umcg of martini wordt weet ik nog niet Nou houd jullie vast! ik kom weer met een essay ------------------------------------------------------------------------------------------------- De oudste: In de nacht van 5 op 6 oktober wordt ik snachts wakker. Ik heb wat krampen en op de wc wat diarree (sorry ).Ik ga weer slapen. Om half 7 wordt ik weer wakker van een kramp en een kwartier later weer zo'n kramp. Al snel komen ze om de 5 minuten en terwijl iedereen thuis naar school gaat bel ik de verloskundige. Als ze langs komt toucheert ze me en ik heb 2cm ontsluiting. (half 11) ze zegt dat ze om 1 uur terug komt. Ondertussen heb ik flink rugweeën en terwijl ik afwisselend de douche en de bank bezoek worden ze flink steviger. Wanneer de vk komt om kwart over 1 heb ik al 7 cm. Ze zegt we gaan naar het ziekenhuis!. Mijn moeder en ik gaan bij haar in de auto. Bij aankomst in het ziekenhuis heb ik volledige ontsluiting maar de vliezen zijn nog niet gebroken, de verloskundige breekt de vliezen en dan blijkt de baby in het vruchtwater te hebben gepoept. De gyn wordt erbij geroepen en ook een verpleegkundige, maar dat duurt nog bijna een half uur. Al die tijd zucht ik persweeën weg. Als de gyn komt krijgt de baby een sonde op zn hoofd en dan mag ik persen om 10 over 2 Na een half uurtje (om 14:37) wordt de baby geboren. Het is een jongetje! Xander . Omdat hij in het vruchtwater had gepoept moeten we een nachtje blijven, Xander was wel wat misselijk. In totaal 7 uur. De middelste: Midden in de nacht zitten we nog filmpjes te kijken in bed. Als ik ga verzitten hoor en voel ik een plopje en breken mijn vliezen. Ik bel de vk en moet weer bellen als ik weeën heb om de 5min een uur lang. Eerst gebeurd er nog niets dus we gaan wat slapen. na 2 uurtjes wordt ik wakker van een kramp, en daarna nog een en nog 1, ze volgen elkaar snel op en zijn echt heel erg heftig! Ik bel meteen te vk want dit gaat snel! Als de vk komt zijn mijn weeën weg (is bij mij altijd zo ) na een uur zonder weeën maar wel 5cm ontsluiting stuurt ze me naar boven onder de douche. Ik sta even onder de douche als ik wordt overvallen door 5 enorme weeën die elk voor een cm ontsluiting zorgen. En dan voel ik de baby komen. Ik schreeuw help! Xander wordt er wakker van en de vk komt naar xander kijken en ziet dan mij aan de douchedeur hangen. Met zn tweeën helpen ze me snel naar beneden. Na een lichte pers word mijn dochter geboren! Eva, om kwart over 5! Als de placenta komt blijkt deze niet goed, veel te klein! Gelukkig doet eva het goed. De jongste: volgt nog
weet ik wat ik vind dat wij vrouwen het eigenlijk moeten kunnen plannen wanneer de kleine mag komen zo kunnen we van alles regelen hahaha ben nog al z'n iemand die alles geregelt wil hebben hahah
OOOO bedoelde je dat BEDANKT HET SMAAKT HEERLIJK *duikt nu de trapkast in op zoek naar iets anders lekkers*
morgen dus een voorraad popcorn in huis halen en in de kelderkast leggen.. ik heb ook van alles in de kast... Want heb steeds ergens anders trek in... en het is frustrerend als je dan nix in huis hebt haha ! Nu lekker aan de pistache noten en chocolademelk... wat een combinatie !! Haha
hahaha idd moet morgen toch de wekelijkse boodschappen doen hahah en aangezien ik dat in me guppie doe kan ik lekker zelf al dat lekkers kiezen whahaha gemeen ben ik he ligt aan me hormonen manlief wordt soms een beetje gek van me ben nogal gauw aangebrand(A)
Ik ga afsluiten. Morgen niet online omdat ik dan een etentje heb met collega's. Ben donderdag weer van de partij nadat ik mijn intake heb gehad bij de VK. Helaas doen zij niet aan echo's daar. Moet daarvoor nog een paar weekjes wachten. Fijna avond iedereen.
MOmenteel alleen marleentje.. maar meer mensen altijd welkom wel gezellig vind ik Effe gauw wat delen en vragen hoe het gaat
Hello goodmorning!!! Jahoor na het lezen van jullie bevallingsverhalen heb ik vannacht dus gedroomd dat ik lag te bevallen. Ging top trwns . Straks heb ik een sollicitatiegesprek met het meisje / jonge vrouw (23 jaar) die mijn verlof over gaat nemen. Hoop zo dat het wat gaat worden. Hebben we dat tenminste alvast geregeld. Vind het namelijk best eng om mn zaakie 16 weken 'alleen' te laten. mn compagnon is er dan wel, maar toch.... Morgen weer een echo!!!! Als die goed is ga ik de kraamzorg en mn uitkering tijdens mn verlof aanvragen . Zin an!!!
hahah Ibas nou die dromen zullen wel vaker voor gaan komen denk ik ! Gelukkig was het een goede bevalling anders zou je er nog de zenuwen van krijgen Succes met de sollicitant !! En streng zijn he
Goeiemorgen dames! Hoe gaat het hier? Hier prma ga dadelijk even naar de kapper, heb er niet veel zin in maar moet gewoon echt even gaan! Vandaag de 12 weken grens behaald! Joehoe! 12 weken zwanger, en dus een hele kwetsbare periode voorbij! Nu kunnen we echt gaan genieten! Iedereen een hele fijne dag!
Succes met de sollicitatie! Ik moet ook voor vervanging gaan zoeken voor mijn praktijk! Lijkt me nog een hele klus!
Hoi meiden, Net weer even verschoten. Had weer wat bruinverlies. En deze keer beetje anders dan vorige keren: doorzichtig slijmverlies met bruin/rode puntjes is, vezeltjes zeg maar.... Sorry voor de details Deze morgen ook niet zo misselijk... Heb gisterenavond wel enorme darmkrampen gehad, gelukkig vanmorgen eindelijk naar toilet kunnen gaan. Weet iemand raad? En opnieuw sorry voor alle details.