April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    bedankt dames

mirjam2112: ik woon sinds 3 jaar in turkije en ik betaal sowieso overal voor volgens mij wil dat dom mens daarom gelijk een curretage want dat kost zeg maar 15x keer zoveel als een gewoon consult!! denk dat die l*l me als een koe ziet

ik wil alleen dat er gewoon word geluisterd word naar wat ik wil want het is al moeilijk genoeg..

2. smile17

smile17 Niet meer actief

Ingrid sterkte vandaag met de begrafenis!

@Nisa heel sterkte wat erg dat jullie dit nog een keer moeten meemaken bahh!

@Kris welkom

@Ikheid respect wat een verhaal zelfs met kladblok;) Ik wacht met je mee op de energeistoot maar voorlopig lig ik na mijn werk voor pampus op de bank totdat ik eindlijk naar bed mag. Misselijkheid is inderdaad nu wel al 2 dagen een stuk minder en nu prima mee te leven.

@Napoleon wat een schattige dochter heb je en mooie echo hoor en zo duidelijk al.

Doen jullie aan sport? Ik normaal wel maar ben nu al lang niet geweest gewoon te moe maar misschien is het juist wel goed en krijg ik er energie van.

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hallo meiden, ik kom hier eens even spieken!! Ken er nog een paar van het NOD-forum.

@Elegance, hé meid, hoe is het met je? Over de angelsound, er wordt geadviseerd om niet eerder te proberen dan met 12 weken. Dit ook omdat het hartje nog heel teer is (er worden toch geluidsgolven gebruikt) en omdat het eerder lastig te vinden is en je je zorgen kunt gaan maken...tenminste dat is mij verteld.

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

vandaar, ik dacht al, maar in Turkije is 't het anders geregeld natuurlijk !
    Nou ik zou het gewoon afwachten, als dat is wat je graag wilt. Ik zou het persoonlijk ook liever afwachten.
    Nogmaals sterkte !!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Pfff, nee heb helemaal niet meer gesport. Mijn sport-vriendin zat in het buitenland voor haar werk en ik had geen zin om alleen te gaan. Vanaf a.s. zondag gaan we weer.

@ Chicken: Hey!! Hoe'st met jou. Alles goed ook met je kleine haantje?

6. mirjam2112

Nou nou pittig hoor mermaid...

Over sporten.. ik doe helemaal niks :)

7. mirjam2112

In my defence: Ik heb een ukkie van 13 maanden die snel kan lopen en denkt dat ze acrobaat is dus ik ren en vlieg wel heel de dag hahahahahaha

Oke rotsmoes..ik hou gewoon niet van sporten 8)

8. smile17

smile17 Niet meer actief

hahaha mirjam!! Nou als ik een dag op mijn nichtjes pas ben ik helemaal gebroken en heb de volgende dag vaak spierpijn van het tillen. Dus een kleine geeft zeker wel beweging in your defence;)

Trouwens sporten is zeker niet mijn favo hobby zeker niet als ik er naar toe moet gaan maar als ik geweest ben voel ik me altijd goed en helemaal relaxed

9. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ Nisa
    Wat een verdrietig nieuws.
    Vreselijk dat jullie dit weer
    moeten meemaken. Ik hoop dat een
    andere gyneacoloog beter naar julie
    zal luisteren. Sterkte

@ Kris
    Welkom bij de april mama's ! :D

Nou mijn berichten staan er steeds
    niet.. grrrr.. stom internet hier !
    Volgens mijn cyclus zou ik nu
    12 weken en 6 dagen zijn
    volgens de 1e 2 echo's 11 weken en 6 dagen
    en volgens de laatste echo 11 weken en 3 dagen.
    Ik laat mijn banner dus maar gewoon staan vanaf de
    1e echo. Anders blijf ik veranderen ;)
    En volgens de echoscopiste kan het steeds
    2 of 3 dagen schelen ivm de metingen.

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Mermaid..jij ook hier!!!! Alles gaat super, heb nog steeds weinig tot geen klachten. En hoe is het met jou?

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Jaja, ik ook hier!! Met mij alles goed. Ben alleen erg moe, maar gelukkig niet misselijk. Jeuj!!! Hopen dat dat zo blijft en dat ik net als jij de hele zwangerschap doorkom met weinig klachten.

12. mirjam2112

Smile: ja dat is best pittig he !! Die van mij is bijna 10kg en kan gelukkig wel lopen maar toch til je d'r vaak omdat dat sneller gaat of gewoon even moet hahaha

Ikheid: Ja dan is het morgen 12 weken, JEEEEEEEE ja volgens de echo was ik 1 dag verder maar ik laat 'm ook staan op wat ik zelf dacht, dat houden ze in het zh trouwens ook aan, 15 april.

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    En volgende week je intake bij de vk zie ik!! Spannend allemaal hoor, geniet ervan, het gaat echt zo ontzettend snel! Ik ga over 6 weken al met verlof.....echt niet normaal.

14. mirjam2112

Ff een raar vraagje.. ik hoor iedereen dat je zoveel moet plassen he..

Maar ik hoef bijna helemaal niet !! Nou ben ik vanmorgen geweest toen ik uit bed kwam en nu pas (1400 uur dus...) moet ik weer..
    En toch 3 grote glazen sinaasappelsap op en 1 cappuccinotje :D

Dat is toch raar... nu ga ik misschien vanaaf nog 1 x en vannacht 1x (dat dan weer wel...)

15. smile17

smile17 Niet meer actief

Mirjam dat heb ik nou ook ik moest normaal zelfs meer plassen dan nu! Maar wel heb ik soms dat ik ontzettend nodig moet en dan maar een klein plasje zeg maar. Nou ja misschien juist een voordeel toch?

Chicken wat leuk kleine chick is een jongen hihi. Ik ken je ook nog wel van NOD forum. Wat heelrijk zeg over 6 weken verlof.....................................zucht

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Smile17...wat leuk om jullie toch allemaal weer terug te zien!!

17. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Ben net drie weken met vakantie geweest en heb niet zoveel tijd om te posten. Maar ik maak me nu even heel veel zorgen, dus heb even de behoefte om het te delen.

Ik heb sinds vanochtend een kramp-achtig gevoel en ik zag net dat ik een beetje bloed verloor...

mijn vorige zwangerschap was een -heel vroege- miskraam, maar nu ben ik toch meer dan 10 weken onderweg en ik heb maandag nog een echo gehad waar alles helemaal goed was.

Morgenochtend heb ik gelukkig toevallig weer een echo, maar ik maak me echt erge zorgen...

groetjes van Jacqueline

18. mirjam2112

Hee jacqueline !

Wat vervelend zeg, gelukkig mag je mrogen al voor een echo !
    Ik duim voor je dat alles goed is :)

19. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Hoi, ben ook weer eens hier.. Ben er nog maar 1x tje geweest om me voor te stellen en toen niet weer, (schaam)...
    Hier gaat alles voorspoedig, ben nu ruim 9 weken, a.s. maandag heb ik de 1e echo en de donderdag erna het intake-gesprek met de vk. (rare volgorde). Vind het wel erg spannend, ook al is het onze 3e spruit.

Wat lees ik veel dat het nog misgaat bij de april-mama's!! Allemaal heel veel sterkte meiden!!! Voor je het weet ben je weer zwanger, ik heb ook 2 mk's gehad voor mijn 2e dochter en was elke keer heel snel weer zwanger!

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

@ kris Je volgens mij is het ook de rookmelder hahah kwam ik later pas achter

pff krijg nu weer een beetje energie het was echt drama vanochtend, had de Vk even gebeld en zei zegt dat het bij de eerste 12 weken hoort laten we het hopen en dat ik over een paar weekjes weer een enorme energie boost krijg:p
    vind het ook niet erg om op de dagen dat ik niet werk lekker een uurtje of 2 naar bed te gaan

Deel Deze Pagina