bedankt dames mirjam2112: ik woon sinds 3 jaar in turkije en ik betaal sowieso overal voor volgens mij wil dat dom mens daarom gelijk een curretage want dat kost zeg maar 15x keer zoveel als een gewoon consult!! denk dat die l*l me als een koe ziet ik wil alleen dat er gewoon word geluisterd word naar wat ik wil want het is al moeilijk genoeg..
Ingrid sterkte vandaag met de begrafenis! @Nisa heel sterkte wat erg dat jullie dit nog een keer moeten meemaken bahh! @Kris welkom @Ikheid respect wat een verhaal zelfs met kladblok Ik wacht met je mee op de energeistoot maar voorlopig lig ik na mijn werk voor pampus op de bank totdat ik eindlijk naar bed mag. Misselijkheid is inderdaad nu wel al 2 dagen een stuk minder en nu prima mee te leven. @Napoleon wat een schattige dochter heb je en mooie echo hoor en zo duidelijk al. Doen jullie aan sport? Ik normaal wel maar ben nu al lang niet geweest gewoon te moe maar misschien is het juist wel goed en krijg ik er energie van.
Hallo meiden, ik kom hier eens even spieken!! Ken er nog een paar van het NOD-forum. @Elegance, hé meid, hoe is het met je? Over de angelsound, er wordt geadviseerd om niet eerder te proberen dan met 12 weken. Dit ook omdat het hartje nog heel teer is (er worden toch geluidsgolven gebruikt) en omdat het eerder lastig te vinden is en je je zorgen kunt gaan maken...tenminste dat is mij verteld.
vandaar, ik dacht al, maar in Turkije is 't het anders geregeld natuurlijk ! Nou ik zou het gewoon afwachten, als dat is wat je graag wilt. Ik zou het persoonlijk ook liever afwachten. Nogmaals sterkte !!
@ Mirjam: Pfff, nee heb helemaal niet meer gesport. Mijn sport-vriendin zat in het buitenland voor haar werk en ik had geen zin om alleen te gaan. Vanaf a.s. zondag gaan we weer. @ Chicken: Hey!! Hoe'st met jou. Alles goed ook met je kleine haantje?
In my defence: Ik heb een ukkie van 13 maanden die snel kan lopen en denkt dat ze acrobaat is dus ik ren en vlieg wel heel de dag hahahahahaha Oke rotsmoes..ik hou gewoon niet van sporten 8)
hahaha mirjam!! Nou als ik een dag op mijn nichtjes pas ben ik helemaal gebroken en heb de volgende dag vaak spierpijn van het tillen. Dus een kleine geeft zeker wel beweging in your defence Trouwens sporten is zeker niet mijn favo hobby zeker niet als ik er naar toe moet gaan maar als ik geweest ben voel ik me altijd goed en helemaal relaxed
@ Nisa Wat een verdrietig nieuws. Vreselijk dat jullie dit weer moeten meemaken. Ik hoop dat een andere gyneacoloog beter naar julie zal luisteren. Sterkte @ Kris Welkom bij de april mama's ! Nou mijn berichten staan er steeds niet.. grrrr.. stom internet hier ! Volgens mijn cyclus zou ik nu 12 weken en 6 dagen zijn volgens de 1e 2 echo's 11 weken en 6 dagen en volgens de laatste echo 11 weken en 3 dagen. Ik laat mijn banner dus maar gewoon staan vanaf de 1e echo. Anders blijf ik veranderen En volgens de echoscopiste kan het steeds 2 of 3 dagen schelen ivm de metingen.
Hé Mermaid..jij ook hier!!!! Alles gaat super, heb nog steeds weinig tot geen klachten. En hoe is het met jou?
Jaja, ik ook hier!! Met mij alles goed. Ben alleen erg moe, maar gelukkig niet misselijk. Jeuj!!! Hopen dat dat zo blijft en dat ik net als jij de hele zwangerschap doorkom met weinig klachten.
Smile: ja dat is best pittig he !! Die van mij is bijna 10kg en kan gelukkig wel lopen maar toch til je d'r vaak omdat dat sneller gaat of gewoon even moet hahaha Ikheid: Ja dan is het morgen 12 weken, JEEEEEEEE ja volgens de echo was ik 1 dag verder maar ik laat 'm ook staan op wat ik zelf dacht, dat houden ze in het zh trouwens ook aan, 15 april.
En volgende week je intake bij de vk zie ik!! Spannend allemaal hoor, geniet ervan, het gaat echt zo ontzettend snel! Ik ga over 6 weken al met verlof.....echt niet normaal.
Ff een raar vraagje.. ik hoor iedereen dat je zoveel moet plassen he.. Maar ik hoef bijna helemaal niet !! Nou ben ik vanmorgen geweest toen ik uit bed kwam en nu pas (1400 uur dus...) moet ik weer.. En toch 3 grote glazen sinaasappelsap op en 1 cappuccinotje Dat is toch raar... nu ga ik misschien vanaaf nog 1 x en vannacht 1x (dat dan weer wel...)
Mirjam dat heb ik nou ook ik moest normaal zelfs meer plassen dan nu! Maar wel heb ik soms dat ik ontzettend nodig moet en dan maar een klein plasje zeg maar. Nou ja misschien juist een voordeel toch? Chicken wat leuk kleine chick is een jongen hihi. Ik ken je ook nog wel van NOD forum. Wat heelrijk zeg over 6 weken verlof.....................................zucht
Hoi meiden, Ben net drie weken met vakantie geweest en heb niet zoveel tijd om te posten. Maar ik maak me nu even heel veel zorgen, dus heb even de behoefte om het te delen. Ik heb sinds vanochtend een kramp-achtig gevoel en ik zag net dat ik een beetje bloed verloor... mijn vorige zwangerschap was een -heel vroege- miskraam, maar nu ben ik toch meer dan 10 weken onderweg en ik heb maandag nog een echo gehad waar alles helemaal goed was. Morgenochtend heb ik gelukkig toevallig weer een echo, maar ik maak me echt erge zorgen... groetjes van Jacqueline
Hee jacqueline ! Wat vervelend zeg, gelukkig mag je mrogen al voor een echo ! Ik duim voor je dat alles goed is
Hoi, ben ook weer eens hier.. Ben er nog maar 1x tje geweest om me voor te stellen en toen niet weer, (schaam)... Hier gaat alles voorspoedig, ben nu ruim 9 weken, a.s. maandag heb ik de 1e echo en de donderdag erna het intake-gesprek met de vk. (rare volgorde). Vind het wel erg spannend, ook al is het onze 3e spruit. Wat lees ik veel dat het nog misgaat bij de april-mama's!! Allemaal heel veel sterkte meiden!!! Voor je het weet ben je weer zwanger, ik heb ook 2 mk's gehad voor mijn 2e dochter en was elke keer heel snel weer zwanger!
@ kris Je volgens mij is het ook de rookmelder hahah kwam ik later pas achter pff krijg nu weer een beetje energie het was echt drama vanochtend, had de Vk even gebeld en zei zegt dat het bij de eerste 12 weken hoort laten we het hopen en dat ik over een paar weekjes weer een enorme energie boost krijg vind het ook niet erg om op de dagen dat ik niet werk lekker een uurtje of 2 naar bed te gaan