Dames, dames, dames... Wat een gebep hier! Ooh help meissie, heel erg veel sterkte toegewenst! Ik heb altijd veel gesport.. nu sinds 2 maanden niet. Maar vandaag is mijn zwangerschapstankini binnengekomen, een hele gave! (en ook heel duur ) dus ik ga vanaf volgende week zwemmen denk ik.. Samen met een vriendin die nu 8 weken zwanger is. Leuk! Kris, welkom! Arka, ik verban dat bruinverlies NUUUUUUUU!!! :x Hé Smeetje, op naar de 10 weken! Joepie! Hé Jacqueline, succes morgen meis, zal vast allemaal loos alarm zijn! Mirja, de ene dag moet ik kei veel piesen en de andere dag weer niet, en dat is met al mijn kwaaltjes, het schommelt van hot naar her! :x
en ik moet net vanavond en morgenavond repeteren en het hele weekend optreden! heb zo'n schrik dat het daardoor zal mislopen!
Arka.. vat het niet verkeerd op wat ik nu ga zeggen meissie; maar je moet echt stoppen met dat stressen! Het zit echt dubbel en dwars goed bij jou! Je hebt een goede echo gehad, beebje gezien en hartje ging als paardengallop.. Probeer echt te genieten en niet te veel stressen, die stress is echt niet goed meissie, niet voor jou maar ook zeker niet voor de kleine! Nogmaals, ik bedoel het niet verkeerd, ik heb echt het beste met iedereen hier voor.. Geniet vrouwke, geniet!!! Kop op! Alles komt goed.. Liefs en een hele dikke knuffel!
Je hebt wellicht gelijk, maar het is toch niet normaal dat te hebben? Bij mijn dochtertje heb ik dat nooit gehad! Ik speel toneel! groetjes, Arka
Nee het is ook iets waar ikzelf ook erg onzeker van zou worden.. Maar het kan ècht! Mijn vriendin heeft de gehele zwangerschap gebloed.. en heeft nu een gezonde kerel Laten we de positieve vibe erin houden! Alle koppen één kant op; richting april 2010 8)
Tja sommige hebben het heel de zwangerschap door.. iedereen is anders wat dat betreft.. Nou ja als je toneel speelt dan zal het wel meevallen?? (tenzij je als Jane misschien in de lianen gaat slingeren haha) En over Jane gesproken, die heeft toch 4/5 maanden nog op het podium gestaan... Enne... Kim-Lian van der Meij stond helemaal te hossen en springen tijdens de zwangerschap !! Ik sluit me aan bij Ikheid: GENIET !!!!!!
haha ja je weet maar nooit toch ! Mijn vader vond het bij m'n vorige zwangerschap wel eng toen was ik nog vrachtwagenchauffeur dat ik heel de dag zat te 'hobbelen'... Ben ook een paar dagen na de test op kantoor gaan zitten ipv op de auto
hihi jullie hebben gelijk hoor! En nee ik ga niet aan de lianene slingeren en proberen niet te zenuwachtig te zijn voor ik op moet ! xxx
hihi nou heel veel plezier dan en als het te gek wordt gewoon de gyn bellen hoor ! Beter een x teveel voor je geruststelling Nou ik ga naar m'n mamsie toe, de kleine smurf halen en gelijk een hapje mee-eten. Tot vanavond denk ik !
ik meld me hier ook aan ik ben rachel, mama van een zoontje van 3 en na 15 mnd "gewacht" te hebben zwanger van ons 2e wondertje. door een zeer gecompliceerde zwangerschap van de eerste moet ik onder behandeling van de gyn. ik heb met 7.5weken de eerste echo gehad in fert centrum en die was goed!! volgende week moeten we naar de gyn en dan ws echo nr 2