April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Gefeliciteerd Rachel en welkom!! Hopelijk heb je nu geen gecompliceerde zwangerschap!

2. mirjam2112

Hello goodbye is bezig en ik hou het niet droog... Snik snik

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ff kort, ik hoef ook niet vaak te plassen hoor. Dat heb ik alleen de eerste weken en daarna niet meer.

Nieuwe meiden welkom!

Nisa heel veel sterkte! Hoe lang was je zwanger?

hihi:
    'mevrouw???? Bent u zwanger?'
    "nee, ik heb teveel gegeten"
    "echt???"
    " nee hoor, grapje"
    :D:D:D

4. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    gisteren naar de vk geweest, Emma vond het supergezellig. Steeds vragen: "wat doe je ?" en de vk elke keer precies uitleggen wat ze deed :D
    Ze heeft even geprobeerd het hartje te luisteren, maar is niet gelukt. Had ik ook niet verwacht zo vroeg. Ze hoorde wel veel ' bloedverkeer' door de navelstreng/placenta. Goed teken zei ze. Ze heeft voor over 4 weken weer een afspraak gemaakt en we mogen ook gewoon bij het echocentrum een 12 wkn echo laten maken (voor de foto's ;)).
    Dus we doen het nu gewoon voorlopig dubbelop :). Ik zal voor de zekerheid even nakijken of de verzekering daar niet moeilijk over kan gaan doen, maar dat denk ik niet aangezien een gyn. controle volgens mij anders wordt gedeclareerd als een vk controle... Zelfde met de echo, de echo van de gyn is onderdeel van zijn consult.
    Ze vertelde trouwens ook dat het probleem wat zij vaker zie bij iemand die een cervixruptuur heeft gehad, is dat doordat dat stukje nu wat stugger kan zijn dit invloed kan hebben op de ontsluiting. Zo kan het dus zijn dat je uren blijft steken op 3 cm en dan opeens, als dat stukje geweest is, de rest heel snel gaat en je dus al bijna volledige ontsluiting kan hebben. Kijk, dat vind ik nou echt practische informatie, dan kan ik me daar op instellen en zal zij daar ook rekening mee houden.
    Al met al dus blij dat we geweest zijn.

Oja, vandaag 10 weken !!!!!!!

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nisa, heel veel sterkte!

Nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd!

Arka, gaat helemaal goed komen met die zwangerschap van jou! April heb jij gewoon je beebje in je armen! Verder sluit ik me aan bij de rest, niet meer stressen is niet goed voor je!

Kan wel trouwens zeggen bij mijn mk de vorige keer kreeg in 's avonds/'s nachts bruin bloed en de volgende dag ongirood zonder krampen. Denk als het bruine bloed een voorbode was geweest van een mk die al wel was gebeurt. Dit is helaas dit keer een onderdeel van je zwangerschap.

Uhmmm.... even denken wat ik verder nog heb gelezen net....

plassen, niet meer echt vaak maar wel vaker als normaal omdat ik normaal maar 2x op een dag ging en nu denk ik 4 of 5x. Gelukkig nog niet 's nachts mijn bed voor uit gemoeten.

Sporten, ik heb al tijden niet meer gesport behalve als je de wii fit meetelt dan heb ik een paar maand geleden nog intensief gesport hahaha Gaan nu natuurlijk wel op zondagavond dansen en dat is ook sport en verder achter Julian aanrennen de hele dag en dat is best wel een goede lichaamsbeweging.

Nu weet ik het echt niet meer!

6. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    #5766 Ann80, 17 sep 2009
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
    M back from the hospital :D

Nou ik ben weer in mn eigen tokootje finally.
    Wat een achtbaan was dat zeg.

Uiteindelijk vier dagen daar geweest.

Ben blij dat ik opgenomen was want nu ik me een stuk beter voel besef ik dat het echt best wel slecht ging.
    Ik was inmiddels mezelf aan het vergiftigen en hield echt helemaal niks meer binnen...

Na enkele dagen infuus ben ik weer aardig de ouwe.
    Braken is nog niet over en zal best hier en daar nog en keer overgeven maar kan er beter mee overweg.
    Net een ontbijtje gegeten en af en toe het gevoel dat het eruit moest maar blijf nu rustig zitten en wachten tot het wegtrekt en dat werkt voor nu...:D

Wat natuurlijk hartstikke leuk was dat ik toen we aankwamen zaterdag nacht meteen twee echo's kregen.
    Een aan de buitenkant en een aan de binnenkant.
    Barsten spontaan in tranen uit toen ik een hartje zag en een 18mm mensje :):):)

Heb het een beetje terug gelezen maar volgens mij allemaal mooi nieuws met de echo's zo te zien, gelukkig.
    De uitspraak met ze alle neus dezelfde kant vind ik heerlijk klinken!

"op naar April 2010"

Liefs,
    Ann

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha wat lief dat ze alles wilde weten!

Inderdaad goed dat je dat nu weet dat je kunt blijven steken maar dat het dan ook ineens heel snel kan gaan!

Misschien een domme vraag maar wat is een cervixruptuur? Je zal het vast al wel verteld hebben maar ben een echte zeef!

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ann: mooi het die echo's?

meiden.... ga zo weer babyzwemmen.. 2e x deze week hihi. Tja last van de rug, en zwemmen is dan goed, ga dus een x extra nu.

misschien moet ik vanmiddag werken op een school... maar ze bellen met nog terug, want ik kon niet de hele dag heb ik gezegd.. tja dat red ik niet hoor.. hihi

9. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    #5769 Ann80, 17 sep 2009
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
    Ja, was heerlijk om te zien maakte in alle narigheid heel veel goed :)
    Klinkt goed (peuter) zwangerschaps zwemmen.
    Leuk.

Veel plezier!

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ga babyzwemmen.. nou ja peuter .. met mijn kleine man.. doe ik al ruim 1 jaar met hem

til hem vandaag wat minde rop dan maandag... oeps...

plassen: soms 4 x per nacht en vaak overdag en soms niet zo vaak

11. mirjam2112

Emmetje: Fijn dat alles goed is... Ingrid vroeg het al, maar wat is een cervixruptuur dan?? Hoe oud is Emma nu ?

Ann: welkom terug !! ik hoop voor je dat het de laatste x is geweest en dat het vanaf nu beter gaat !!

Nou de dag is weer begonnen..... met warme croissantjes hihi ga ik nu aan beginnen ! :D

12. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Even snel een trots berichtje van mij. Ben net terug van mn echo. WOW!!!!!! Nadat de echoscopiste hem/haar had wakker gemaakt bewoog het flink. Wat gaaf zeg!! Mooi kloppend hartje.... zwijmel zwijmel.... 45,9 mm (en toch weer 2 dagen verder) 11w en 1 d. :D:D

13. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam

HEERLIJK!!!
    Geniet ervan.

@Mirjam2112: Ja, hoop het ook hoor maar ga van het positieve uit :)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ann, welkom thuis!!!

Ibas, wat leuk!!! Altijd weer mooi om je kleintje te zien vind ik!

15. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Foto's staan in mn album. Toch leuk om al trots met je kind te pronken :D

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    heb even gegoogled, een cervixruptuur is het scheuren van de baarmoederhals.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    mooi!! Al een echt kindje zo he!

18. mirjam2112

SUPER!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteeeeeeerd !!

Ik mag morgen weer, 10wk 1 dg, zou ik dan inwendig weer krijgen?? heb het nu wel gehad met die ribbelstaven haha

**Jee vandaag 10 weken**

19. mirjam2112

Wow, Ibas wat een mooie foto's !!! Lijkt wel op de mijne van toen met 13/14 weken zeg, zo duidelijk al in zicht !!

20. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Ja wat een topfoto he. Tijdens de echo was alles ook al zo duidelijk. Blaas, maag, oogkassen, aanleg tandjes, handjes, voetjes, ze heeft alles laten zien. En zo bewegelijk. Maar toch ook npg zo klein. Echt een wonder gewoon.

Ik heb trwns een uitwendige echo gehad. (met 8w4d trwns ook). En ze kon op de echo zien dat ik last heb van mn darmen, ze gaf als tip activia te eten. Dus dat gaan we da doen he :D.

Bah en nu naar je werk moeten. Ik zit helemaal in de 7e hemel en het gaat allemaal gewoon door....

Deel Deze Pagina