April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha als je 6 weken van te voren opneemt en je bent bijna 12 weken zwanger dan kun je het maar beter alvast aan gaan vragen:p

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    bijna tien weken is ook bijna 12 weken he;)

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

hihi mijn contract loopt 28 februari af, dus 1 maart ga ik met verlof... JEEEEEEE

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga uhmmmm.... ff denken als ik 6 weken van te voren neem ga ik 22 februari met verlof en als ik 4 weken van te voren neem ga ik 8 maart met verlof.

5. mirjam2112

Tja voor allebei is wat te zeggen... als je 6 wk neemt en hij komt later heb je het goed.. maar als je 4 weken neemt heb je daarna nog lekker 12 weken :D

ALs mijn contract niet verlengd wordt wil ik proberen om nog 1,5/2 maand na m'n verlof thuis te blijven, dat de baby pas met 5 maanden ongeveer naar de creche gaat ipv met 11/12 weken al.. vind ik ze nog zo klein !!

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

Ben even weggeweest en ga zo alles teruglezen.
    Ik had namelijk nog niet verteld dat ik sinds een week voor een groot deel in Frankrijk woon. Mijn vriend heeft daar een opdracht voor zijn werk. Maar omdat ik toch vrij verknocht ben aan NL zal ik ook veel naar NL komen en daarbij doe ik alle consultatiebezoeken en de bevalling gewoon in NL.
    Sinds een week zijn we verhuisd en de internetverbinding moet nog komen vandaar dat ik niet vaak online zal zijn. Maar daarna zal ik weer veel van de partij zijn hoor!

Liefs

7. mirjam2112

Zo dat klinkt niet verkeerd !! Spreek je wel een beetje Frans??
    En hoe is het weer daar??

8. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hahahaha jullie zij gewoon al je verlof aan het inplannen....
    LOL!

Ik heb btw maandag een gesprek met mn werkgever.
    Mijn contract loopt 15 Oktober af.
    Ben benieuwd....

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahaha....nou mijn Frans is terrible!! En het weer ook! Ben nu even een weekendje over en het weer is hier fantastisch!!! En de Fransen zelf zijn ook sjaggie en humeurig dus dat wordt nog fantatisch!! Ben blij als ik internet heb...kan ik tenminste gezellig met jullie kletsen!!

10. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Meiden, echo was helemaal goed! Kindje lag lekker te slapen en het gezichtje ziet er echt al heel mooi uit!

Over verlof gesproken, ik heb gisteren ook even zitten puzzelen;
    als ik 1 maart met verlof zou gaan, dan valt precies ervoor nog de voorjaarsvakantie (weekje extra!!). Dan neem ik na mijn 16 weken verlof nog een weekje extra op en dan is direct aansluitend de zomervakantie!!! Joehoe, beter had het niet getimed kunnen worden, heb ik straks gewoon een half jaar vrij en tot het kindje 4,5 maand is, heerlijk!

Liefs,

Marijn

11. mirjam2112

Marijn: Wat heerlijk zeg !! Mooi getimed ! En gefeliciteerd met je mooie echo !

Ann: Spannend dat gesprek... wat denk je dat ze gaan doen??

Arka: Jij had toch gisteren ook een gesprek??

Wonder: Hmmm dat klinkt niet erg gezellig nee, maar blijf gezellig bij ons kletsen.. zo slepen we elkaar naar de 40 weken toe :D

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja mijn verlof is al min of meer geregeld ;)
    Ik ga 1 maart met verlof maar de voorjaarsvakantie zit ervoor, dan heb ik nog meivakantiecompensatie en voor de paasdagen en pinksteren ook compensatie :D. Kom ik mooi uit met de zomervakantie :D:D:D dus van 1 maart tot 6 september verlof :D:D:D:D

13. mirjam2112

Lekker !!!

Nou ik ga afsluiten en m'n meissie ophalen bij de kdv...... hopelijk heeft ze een beetje geslapen vandaag... 8)

14. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    @ Napoleon Aaaah, meivakantiecompensatie....misschien heb ik dat dan ook wel! Werk jij in het primair of voortgezet onderwijs?

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik ga zowiezo 6 weken van te voren werk in de zorg dus mijn manager zag het niet voor mij zitten als ik tot 4 weken voor de uitgerekende datum omdat mijn werk al zwaar zat is
    en wij gaan in de voorjaarsvakantie nog een weekje weg en dan zou ik daarna nog een weekje moeten werken maar neem die week ook vakantie op dus stop ik eigenlijk 8 weken van te voren eerst 2 weken vakantie en dan verlof anders heb ik aan het eind van volgend jaar me vakantie dagen nog niet op gemaakt

16. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Yoehoe Elegance waar blijf je? Ben benieuwd hoe je echo was.

Marijn super dat die van jou goed was.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    marijn, gefeliciteerd met de mooie en goede echo!!!!!

Elegance, waar ben je?? Ben benieuwd hoe het met je echo was!!!

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    lekker zeg zolang verlof

ik ga tot 4 weken voor 6 april door als het mag lukken.. de laatste weken heb ik maar 1 vaste dag werk per week.
    dan heb ik erna 12 weken en dan nog 2 weken werken en dan.. vakantie

maar hoe zit dat met compensatieverlof? hebben alle juffen dat?

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    tot nu toe hebben alle juffen die ik heb gesproken dat. Mijn schoonzusje haar verlof viel midden in de zomervakantie. Nu heeft ze 5 weken voor de zomervakantie verlof genomen dan heeft ze de hele zomervakantie verlof en daar krijgt ze dan 3 weken langer verlof door wat ik heb begrepen als compensatie en ze begint in oktober na de vakantie weer met werken. Ze is begin Juli bevallen.

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    maar is dat alleen voor de lange vakanties dan???

tja.. ik heb maar 1 vaste dag tot 1 augustus helaas

-----------
    iemand een idee waar ik een zw schaps bikini oid kan bestellen? een leuke graag!! haha

Deel Deze Pagina